Сиерата пак първа на Божурище!
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сиерата пак първа на Божурище!
След нея са Порше 996 Турбо и Мицубиши Еклипс =D>: =D>: =D>:
Миналата година пак беше Форд, но Ескорт <:-P:
Миналата година пак беше Форд, но Ескорт <:-P:
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
EscortMK51.3 написа:а някой разбра ли в крайна сметка, колко кончета е тоя Косуорт и какво е правено по него ?


Код: Избери всички
Автомобилът разполага с двигател с над 500 к.с. и допълнителна система nitro. Основното му преимущество обаче е ниската маса – около 800 кг.

- Ersho
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 11 юни 2006, 11:01
- Модел на автомобила: BMW 525i 92YEAR and Ауди А4 2.0tdi 99YEAR,Pejo 106 1.4i XR 98YEAR,Ford TRANZIT 2.5TDI s gondola otzade za dograma
- Местоположение: София.Бояна.СИЛИСТРА(далеч от Плевен)
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Е добре де няма място за сравнвние варви си Фордеца! Има едно нещо че е олекотена до 700кг. всичко е изтрагнато от ватре...чувам че купето почнало да се каса от толкова липса на ламарина по купето....иначе е биело Мицубиши ЕВО та то няма място за сравнение всички знаем че не е честно така тоя Форд като чели е направен за Драгстер надпревари а то в Божурище доколкото знам не са Драгстер састезаниа и поради тая проста причина много от састезателите се дразнят на собственика на Сиерата(ако не вярвате tuning.bg поровете и ще се уверите) И да не забравяме че тези коло дето ги бие вапросната Сиера са даже със резервни гуми и крикове...фенове не се обиждайте че плюя Фордеца обаче защо не погледнем фактите каквито са!!! 

Когато бях малък имах милион мечти , когато бях малък вярвах и на лъжи , но сега , к0пеле , всичко се промени !
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: :)
Че да си ги махнат беErsho написа: И да не забравяме че тези коло дето ги бие вапросната Сиера са даже със резервни гуми и крикове...фенове не се обиждайте че плюя Фордеца обаче защо не погледнем фактите каквито са!!!

Аз ли да ида да им ги махна ?

ААА

Те за оправдание са ги оставили.
За драгстер или не не съм светнат няма да споря.
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Спора е като цяло е безмислен.
Въпросния Тодор със Сиерата със същия успех е можел да направи всяка кола с подходящ двигател да го прави същото. В случая е избрал косуърда и е работил върху него. А че е нарязал колата ами негово право си е. В крайна сметка състезанието е кой ще мине по-бързо 400 метра а не кой ще мине 400 метра седейки в кожен салон и с пуснат климатик. И ако не се лъжа състезание на 400 метра му се вика точно драг.
Въпросния Тодор със Сиерата със същия успех е можел да направи всяка кола с подходящ двигател да го прави същото. В случая е избрал косуърда и е работил върху него. А че е нарязал колата ами негово право си е. В крайна сметка състезанието е кой ще мине по-бързо 400 метра а не кой ще мине 400 метра седейки в кожен салон и с пуснат климатик. И ако не се лъжа състезание на 400 метра му се вика точно драг.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
аааппсолютно си прафффф ...NIKJAMa написа:Спора е като цяло е безмислен.
Въпросния Тодор със Сиерата със същия успех е можел да направи всяка кола с подходящ двигател да го прави същото. В случая е избрал косуърда и е работил върху него. А че е нарязал колата ами негово право си е. В крайна сметка състезанието е кой ще мине по-бързо 400 метра а не кой ще мине 400 метра седейки в кожен салон и с пуснат климатик. И ако не се лъжа състезание на 400 метра му се вика точно драг.
тва исках да кажа аммм .. аре де ..
ай наздраве ...
шш си сипя още едно ...
Обаче в салона с климатик си е друго

Само дето щяха ме бият като казах че искам да махна моя и да слагам кожа


Снощи гледах едно предаване по Дискавъри ли беше.
Една такава писта за драгстери и ходят любители кой с какво иска и за беС пари за шоуто се забавляват. Каката която водеше предаването се пусна 2 пъти и наете ли с кво ?
РолсРойс


ай наздраве

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ами ако имаш желание и видиш графика мисля, че няма да имаш проблем.mugurdi4 написа:Разрешено ли е да се кара на Божурище от нормални коли, смисъл...примерно да си направи някой когато си иска и с който си иска състезание...просто за кефа![]()
Но сега сте пили 2 ракии и в 2 през ноща искате да си мерите ... няма да стане там.
Тук за Плевен спряха гонките в Долна Митрополия заради инцидент.
Една групичка ли са били или е бил сам тръгнал да пресича къде не трябва и не се огледал а в това време некаф надъхан се връщал от гонка и по мястото за връщане пак се изтрелял иии ...
Това знам аз
Трябва да има някакъв контрол по такива събитя за да няма инциденти.
Не че каквито сме безмозъчни а и по другите държави каквото гледам по ТВ насам натам и те не са по-доло от нас ... та и с контрол пак може да има инциденти но все пак някой поема някаква отговорност да има някакъв ред.
В София за Божурище са се намерили хора да направят нещо но за Плевен ....
Затова ще иаме толкова простоия по улицата щото няма къде да си показват мускулите. Надявам се да се намерят хора които да направят нещо и да чакаш почивните дни да идеш да разпуснеш и по улиците да караш като хората. Не че ще се реши всичко но все пак няма да гледаш в огледалото че някой те настига малко по-бързо и си казваш това е момента ....
отплеснах се ..

Е поне се надявам

Днес имах сутуация и не разбрах какъв беше проблема.
Ограничение 40 аз почти колона се беше образувала се движим с около 50, гледам в огледалото един ескорт иде и ме изпреварва ... в дясно се движат пешеходци кой на тротоар кой не, следва колоездач а мен ме изпреварва един опел и леко кривнах на ляво щото трябваше или да направя опит да спра или да ударя колоездача .. заобиколих го и вървим боя до боя с опела и оня изведнъж се одалечава и си помислих, че завива но не продължава в моята посока и нещо свирка обръщам се и има жестове и некви реплики но от музиката не чувах. В правилника пише, че изпреварващия трябва да вземе под внимание ситуацията, а не аз да се съобразявам сеа че е тръгнал да ме изпреварва макар, че на извънградско аз гледам да се съобразвявам като ме изпреварват щото ако стане случка си го отнасям и аз.
Баси на къде отиде темата.
Признавам си че с тези смени като съм уморен съм отвратителен шофер

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Много гаден казус, според мен си прав, но ако беше станал инцидент може да се тълкува защото пише и че изпреварваният не трябва да променя посоката на д-е, същевременно задният трябва да се съобразява с този отпред, пък ти не бива да блъскаш велосипедиста. Стига материя според мене нещата опират до толерантност щом сте в колона нещо ограничава движението той да не е линейка че бърза пък после другите са му виновни че си карат в пътя. Имал съм подобен инцидент който завърши с лек удар та знам как разсъждават подобни индивиди.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта