Много лошо придръпва
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Веден, игнорирай приказките дето са ей-така!веден написа:kEFi на бензин съм ; диагностика не съм минавал много отдавна защото последния път нищо не ми откри компютъра ; преди да започне да ми прави тези проблеми беше общо взето добре, но от време на време ми забиваше при подаване на газ след изфорсирване (напр. при преминаване от първа на втора). Сипвал съм Лику Моли за почистване на дюзите и то преди около 1000 км. Свещите ми са Бош на около 17000 км. Ръба на ауспуха е чер. Откачах акумулатора да се изтрие паметта и после като го закачих ми направи впечатлени е , че докато го чаках да работи на място на 2-3 пъти оборотите пропадаха.
Ще ти бъда благодарен ако дадеш мнение .
Направи си диагностика! Не е скъпо. Най-малкото ще се ориентираш за състоянието на колата ти. Игнорирай и препоръките за наложителни смени (колите са ни яки) - те ще са като му дойде времето

Това дето беше писал за падането на оборотите след ресета - нормално е - компа си налучква пропорциите...
- veno
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
- Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
може да е офтопик, на мен на фокуса, при тръгване на първа, ако не подам постепенно газ и полусъединител, ами дам газ до дупка и отпусна по-бързо съединителя, колата все едно забива, и постепенно наема, вместо да се изстреля. Много дразнещо особено на сфетофарите когато трябва да се изстреляш бързо ако си първа кола.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Колеги , интуитивно нещо ме насочва към датчика на дроселовата клапа. Свалял съм го и знам , че е капсулован и няма достъп до реостатчето. Сега си мисля да пробия една малка дупчица и в нея да впръскам спрей за контакти. Въпросът е къде точно да се пробие дупката за да се получи наистина номера. Ако някой е правил нещо подобно или е чупил такъв датчик(т.е. има поглед върху вътрешното му устройство) ще му бъда благодарен ако се обади.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Колеги темата поостаря, но понеже аз я открих, реших да ви информирам за резултата от тая моя одисея с това гадно придръпване. Няма да ви описвам абсолютно всичко каквото проверявах и правих, но в крайна сметка се оказа КАБЕЛИ И СВЕЩИ . Има обаче една подробност, която сега ми чопли мисълта. Оказва се , че след тази смяна карам с по-много натиснат педал на газта. Колата е добре, държи се като преди, но при малко по-много натиснат педал. Свещите и кабелите са Motorcraft, свещите са пак с платиниев електрод но са с друго обозначение, обясниха ми че новото обозначение с годините замества старото. Дали наистина е така или тези свещи ми правят нещо по-различен процеса на горене. Ако някой каже че има подробна и актуална информация по тези обозначения , ще погледна кутийките и ще го напиша.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта