Новото ми Мондео МК3 - Mondeo_vn

Снимки и обща информация на Вашите коли
Mondeo_vn
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 23 окт 2011, 11:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 Duratorq 2.0 TdCi 115 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Новото ми Мондео МК3 - Mondeo_vn

Мнение от Mondeo_vn » 23 окт 2011, 12:37

Привет на всички тук, от вчера съм горд собственик на Мондео 2002 Дюратек 2.0, моля за мнения по въпроса и за информация, какви изненади да очаквам, както и как мога да ги избегна ако е възможно. В кой сервиз да отида във Варна, където си разбират от работата? Предварително благодаря и се надявам да се виждаме тук само по добри поводи _friends_ .Карал съм много фордове до сега,но това е първия ми собствен, ще се радвам да го карам дълго време и да си помагаме тук и на пътя :D: Краткото описание е, че е внос от Германия, много запазен салон, отлично работещи двигател,климатроник,парно и всичко по колата, само има ръжда по болтовете на задното окачване и то солидна, да ги сменям ли? Моля и да ми кажете какъв разход да очаквам от колата и от къде да зареждам? Радвам се, че съм поредния включил се в това голямо семейство _friends_ .Моля модераторите да ме извинят ако вече има такава тема, но не я открих, тази тук ми се стори най-подходяща *167* .Поздрави на всички

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Новото ми Мондео МК3 - Mondeo_vn

Мнение от cockyhotty » 23 окт 2011, 22:18

Здравей, колега! Честито за придобивката. Последно Duratec-бензин ли е или Duratorq-дизел? И в двата случая двигателят е с агренажна верига и отпадат грижите около подмяната на агренажният ремък. Ако е бензин, очаквай смесен разход от порядъка на 9 л. на 100 км. Това, че е с верига не означава разбира се, че не са изключени проблеми. Ако се чува звънтене от веригата се налага подмяна на обтегачите/успокоителите и, а при много експлоатиран автомобил пълният комплекст с верига. Чест проблем на този модел са тампоните на задната подрама към купето, тракащи и недобре закрепени брони на жилата за ръчната и леки и разнообразни проблеми с електрониката. Но няма да се плашиш. Това е един много сполучлив и като цяло добре направен автомобил. Пожелавам ти безаварийно шофиране и много приятни емоции с него.

Mondeo_vn
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 23 окт 2011, 11:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 Duratorq 2.0 TdCi 115 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Новото ми Мондео МК3 - Mondeo_vn

Мнение от Mondeo_vn » 24 окт 2011, 16:26

Благодаря ,колега :D Много се радвам,че съм взел един като цяло сполучлив модел и при това в добро,поне визуално състояние, предстои ми да я карам на обслужване и после ще си проличи ако има нещо скрито. Тракане от веригата не чух, имал съм двигатели с верига досега, така че този звук го познавам, но са били все бензинови, а този е дизел. Ако можеш да ми дадеш съвет от към гориво претенциозни ли са и от коя бензиностанция да зареждам, знам ,че има такава тема, но си е друго да ти го каже човек познаващ модела. Проблем с електрониката казваш, дано ги нямам скоро,но бъдещето ще покаже. Още веднъж благодаря _friends_

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Новото ми Мондео МК3 - Mondeo_vn

Мнение от cockyhotty » 24 окт 2011, 20:38

Извинявай, останах с впечатлението, че Мондеото е бензиново. Коментара ми беше насочен към него. Имам познати дизелджии, даже познат с Мондео като твоето-2.0 TdCi. По негови думи най-много му харесва нафтата на Лукойл и ОМВ (това поне за Плевен може би важи). Аз винаги зареждам на Лукойл и никога не съм имал каквито и да е проблеми. Колата ти 115 или 130 к.с. е? Допълни профила си с точната мощност на мотора, защото има разлика в турбините.
Относно проблемите- моят познат му сменя верига и обтегачи, но всичко е относително. Неговото е на над 200 к км... Появи му се и проблема със задните тампони, за който ти споменах. Друг проблем, който не ти пожелавам да се сблъскваш с него, е инжектори и помпа. В много теми е написано колко е важно при смяна да се слага качествен горивен филтър (оригинален по възможност).FILTRON никога! Полезно е да си направиш едно хубаво почистване на всмукателният колектор и да си затапиш ЕГР клапана. Ако го огледаш този колектор какво има насъбрало се отвътре ще ти призлее... За това се сещам в този момент като основни акценти. Поздрави.

Mondeo_vn
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 23 окт 2011, 11:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 Duratorq 2.0 TdCi 115 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Новото ми Мондео МК3 - Mondeo_vn

Мнение от Mondeo_vn » 25 окт 2011, 08:46

Много благодаря за съветите колега, ще се възползвам от тях, днес заминявам малко в странство за 10 дни, но като се върна задължително ще я вкарам в бокса. Всмукателния колектор го знам, ще го почистя, но това ЕГР клапан е нещо ново за мен, учил съм дизелови двигатели почти 4 години, но бяха едни стари танкови руски дизелови двигатели и със сигурност този клапан и да го е имало там, не се е казвал така. Моята поне по километраж е на 171000 км, доста е запазена като салон и други неща, по което съдя,че и да има връщане на километри не е много. Верига не съм убеден,че ще сменям, но обтегач със сигурност. Качествените филтри са оригиналните предполагам ще избера тях, да видим какво ще ми роди хубавицата :D Надявам се да не се налага да стигам и до дюзи и помпа,но все пак ако се наложи, не подлежат ли на ремонт и двете,доколкото четох тук, дори на комън рейла ги въстановяват защо да не може и тези. Все пак това ми е личния автомобил, имам служебен с който ще ходя на работа, този ще навърта по 10 км дневно градско и в уйкендите 100-300км. Дано не ме остави на пътя:) Кого от тук да питам за варненски майстор и да отида при него за споменатите процедури. Появи се и друг проблем, АБС- а ми светеше като я избирах, на прегледа се оказа, че са откъснати кабелите на задно ляво колело, продавача отстрани проблема, но сега или се включва без никаква причина, на сух път с добро сцепление или светва лампичката и не работи.Не свети постоянно, а след няколко пъти натискане на спирачката, възможно ли е самообучение на компютъра в тази насока или ме будалкат? Благодаря отново, ще се опитам да влизам от чужбина,но дори и да не мога, ще се радвам който знае нещо по въпросите да ми пише, поне докато я вкарам в пътя:)

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта