оборотомер
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
оборотомер
Имам Ford Eskort 87год.с двигател 1.4 , таблото ми е без оборотомер ако с ложа табло от 1.6 със оборотомер, ще паснели?
- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Ето една готова схема:
http://www.neomontana.dir.bg/kit157.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
А сега гледам една развойна среда, с която на базата на PIC процсори може да се изведе всичко от автомовила на графичен дисплей.
http://www.neomontana.dir.bg/kit157.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
А сега гледам една развойна среда, с която на базата на PIC процсори може да се изведе всичко от автомовила на графичен дисплей.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
оборотомер
Аз имам цифров , но ме кефят стрелковите и ако сложа такова табло ще работи ли оборотомера и как да го сложа . На таблото имам една букса свободна като тази за часовника не я ли трябва да сложа.
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
оборотомер
Братле, отиваш в някоя морга вземаш си табло с оборотомер пасва идеално ще ти излезе към 40лв. задължително вземаш таблото + буксите.те са 2 големи бяла и синя но ще ги накараш да ти отрежат и кабелите поне към една педя . Много е важно също от колата от която ти вадят таблото да си вземеш и филтъра за оборотомера, той се намира на бубината малка черна кутиика с черен,червен и жълт кабел без него няма да ти отчита правилно оборотомера. инсталацията е същата режеш старите кабели и вързваш новите букси.За това пак ти повтарям да ги вземеш с по една педя кабел по тях. Разликата е че на старите табла има и лампа за смукач а на новите табла няма т.е има но няма кабел кум нея.трябва да видиш от старата инсталация кои цвят кабел е и да го добавиш в новите букси. Другото важно е че на старото табло има обща лампа за мигачите, а на новото са две,за ляв и десен, но там не е страшно те си имат кабели само трябва да се сваржат правилно. И един последен съвет за да ти показва правилно нивото на бензина си вземи и датчика от резервоара защото ако останеш със стария ще показва грешно!!! ако имаш въпроси пиши пак
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Много ти благодаря,но само неразбрах къде да вържа филтъра.
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2043" onclick="window.open(this.href);return false;
134 в кръгче ти е този филтър
134 в кръгче ти е този филтър
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
както съм ти писал по горе филтъра има 3-края червен,черен и жълт.
Черния се вързва на масата на бубината т.е ако не се лъжа там при тебе трябва да е зален(оригиналния на твоята инсталация) , червения се вързва на + на бубината (оригиналния на твоята инсталация е червен), а пък жълтия е сигнала на оборотомера, ( оборотомера също има три края захранване +, маса -, и третия е за сигнала от датчика който се варзва за този жълтия от филтъра.) В случай, че не можеш да си намериш филтъра на моргата ще ти дам схема как да си го направиш.
Черния се вързва на масата на бубината т.е ако не се лъжа там при тебе трябва да е зален(оригиналния на твоята инсталация) , червения се вързва на + на бубината (оригиналния на твоята инсталация е червен), а пък жълтия е сигнала на оборотомера, ( оборотомера също има три края захранване +, маса -, и третия е за сигнала от датчика който се варзва за този жълтия от филтъра.) В случай, че не можеш да си намериш филтъра на моргата ще ти дам схема как да си го направиш.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Чове давай схемата ,защото ми продават филтъра заедно с бобината
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Първо ще те питам нещо!! ти хубаво видя ли на бубината която ти продават какъв е филтъра??! щото има и продълговати керамични филтри които се наричат "ballast filter" и служат за съвсем друго нещо, пък оня от моргата като не знае за кво е иска да ти продаде цялата бубина щото мисли че бубината не бачка без него!!
виж тая схема дето щи прикача, ще ти излезе около 2лв. тва е най простото но не мога да гарантирам резултата щото зависи от много неща. пробвай ако не става щи дам други параметри на елементите. успех и да пишеш задължително!!!!
виж тая схема дето щи прикача, ще ти излезе около 2лв. тва е най простото но не мога да гарантирам резултата щото зависи от много неща. пробвай ако не става щи дам други параметри на елементите. успех и да пишеш задължително!!!!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 апр 2006, 23:17
- Модел на автомобила: Ford eskort
- Местоположение: Radomir
- Status: Извън линия
Оборотомер
Човек не мога да намера табло с жиците всичките, които ми предлагат са със свалени ,и нямат никакваи жици по тях.Ако проследя пистите ще мога ли да го вържа правилно към мойте букси?
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Изтегли този файл!
На страница 17 с позиция 102 е дадена схемата на таблото с оборотомер за Ескорт като твоя. Сигналът трябва да дойде на краче 12 от горе на долу. Реално на куплунга може да е друго под ред трябва да провериш.
На страница 21 е дадена ел. схемата на твоя двигател. Сигнала за оборотомера идва от бобината (поз. 97) минава през въпросният филтър (поз. 138) и отива на куплунга на таблото (зелен кабел отбелязан на схемата с Gn).
Това е което мога да ти помогна аз.
На страница 17 с позиция 102 е дадена схемата на таблото с оборотомер за Ескорт като твоя. Сигналът трябва да дойде на краче 12 от горе на долу. Реално на куплунга може да е друго под ред трябва да провериш.
На страница 21 е дадена ел. схемата на твоя двигател. Сигнала за оборотомера идва от бобината (поз. 97) минава през въпросният филтър (поз. 138) и отива на куплунга на таблото (зелен кабел отбелязан на схемата с Gn).
Това е което мога да ти помогна аз.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта