От 1.11 със запалени фарове
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
Аз карам на фарове целогодишно . Смятам, че даже лятото всяка кола се вижда от много по-далече. Това носи допълнителна безопасност. Основия път към Велинград е дефилето Варвара-Велинград. Който е идвал го знае що за път е. Лятото, в определени часове се получава така, че от много ярко осветен участък изведнъж "скачаш" в някакви адски сенки. Кола без фарове в такава ситуация е като призрак.Призрак, който може да те убие. А местните шофьори точно там карат изключително самонадеяно и безотговорно, приоритетно без фарове. А в крайна сметка щом закона го изисква, трябва да се спазва!
- _George_
- потребител
- Мнения: 412
- Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
И аз съм ЗА фаровете, но и аз като някои колеги съм срещал хора с незапалени фарове в непрогледна мъгла и то в Петрохан
. Само да попитам колегите с нефабричен ксенон дали им правят проблем полицайте?

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
В момента могат да те глобят само за нерегулирани фарове. Иначе спирането от движение заради нефабричен ксенон, трябва да мине през НС- това по мнение от друг форум. 


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- _George_
- потребител
- Мнения: 412
- Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
Значи няма да има проблем, мойте са регулирани. При разминаване няма проблем със заслепяване, но като карам зад някой е друго положението, всички ми бият десен мигач 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4786
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
ето нещо по въпроса за нефабричните ксенони
http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 23 мар 2006, 22:48
- Модел на автомобила: Focus 1.6 2011
- Местоположение: София/Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
Толкова са ти регулирани. Когато такива като теб ми се залепят на задната броня виждам как осветяват директно тавана ми и огледалото за задно виждане. Следователно, фаровете им вместо да светят само напред и надолу към пътя, светят навсякъде. Писнало ми е от такива тунинговани!_George_ написа:Значи няма да има проблем, мойте са регулирани. При разминаване няма проблем със заслепяване, но като карам зад някой е друго положението, всички ми бият десен мигач

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дневни светлини или фарове?
Всъщност нали трябват дневни светлини? Какви трябва да са те, за да не се налага да търпим светнати разбичкани фарове, които пречат по време на път?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 12 фев 2011, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Focus '03 1.8 TDCi
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
Продават се всякакви DRL фарчета (диодни). Най-скъпите са на Филипс, но има и по-евтини варианти. За да си нямате проблеми с органите на реда и ГТП-та, съответните фарчета трябва да притежават удостоверение или на самите тях да има щампичка Е4 (ако не се лъжа), с което показват, че са удобрени за европейският съюз. Това е изключително важно, защото съм виждал много често хора, които не могат да представят при проверка този документ, водят ненужни спорове... Лично аз не ги подкрепям толкова много, защото не стоят перфектно на всеки автомобил. Но ако изключим това, те трябва да се вържат към електрическата с-ма така, че когато си включите габаритите и съответно късите, те трябва да угаснат. Абсолютно всички, които са се снабдили с такива DRL-ки, са ги вързали да светят още щом подадеш контакт. По принцип - не съм привърженик на това да се кара с фарове през деня. Причините не са малко, няма смисъл да ги пиша тук и да пораждам спорове, единствено мога да ги споделя на лична, пък и всеки има право на мнения
Единствено в този случай подкрепям DRL модула, който трябва да се върже към дългите светлини и да подава 20 или 30% от номиналното напрежение. В една тема съм писал за него и как го използвам аз, защото съм с фабричен ксенон и свързването към дългите щеше да ми отнемен много време, нерви, проводници и всякакви ненужни неща.
Извън темата ще споделя нещо за колегите с нефабричен ксенон. При предният ми автомобил имах малки проблеми с фаровете - просто бяха издъхнали, а нощното шофиране при мен е често срещано явление. НЕ послушах съвети на разбирачи да монтирам ксенон, защото монтирането му на обикновен фар с рефлектор БЕЗ лупа, щеше да доведе до осветяне в очите на всички останали. Ако някой не е на ясно с това, нека ми пише, ще намеря статийката, където всичко е описано, дори със схемички. Как реших моят проблем: смених фарчетата с чисто нови, направих нови връзки, през релета, чисто нови крушки и резултата беше - фарове, които дори току що излезнала от завода кола, няма такива. Не се шегувам - доброто напрежение към крушките и чистият рефлектор и стъкло, които да отразяват светлината - това е ключа към истината. Лично изпитано и тествано при мен. Ако рефлекторите ви не са захабени, а само запрашени - просто изплакнете фарчетата. Правил съм и това на друг автомобил - положителен резултат.
Благодаря за вниманието

Извън темата ще споделя нещо за колегите с нефабричен ксенон. При предният ми автомобил имах малки проблеми с фаровете - просто бяха издъхнали, а нощното шофиране при мен е често срещано явление. НЕ послушах съвети на разбирачи да монтирам ксенон, защото монтирането му на обикновен фар с рефлектор БЕЗ лупа, щеше да доведе до осветяне в очите на всички останали. Ако някой не е на ясно с това, нека ми пише, ще намеря статийката, където всичко е описано, дори със схемички. Как реших моят проблем: смених фарчетата с чисто нови, направих нови връзки, през релета, чисто нови крушки и резултата беше - фарове, които дори току що излезнала от завода кола, няма такива. Не се шегувам - доброто напрежение към крушките и чистият рефлектор и стъкло, които да отразяват светлината - това е ключа към истината. Лично изпитано и тествано при мен. Ако рефлекторите ви не са захабени, а само запрашени - просто изплакнете фарчетата. Правил съм и това на друг автомобил - положителен резултат.
Благодаря за вниманието

-
- Status: Извън линия
Re: От 1.11 със запалени фарове
Целогодишно си карам на фарове




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта