Вентилатор на парното Ескорт 99
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 06 окт 2011, 19:55
- Модел на автомобила: audi 80
- Status: Извън линия
Вентилатор на парното Ескорт 99
Къде се намира и как се сваля вентилатора на парното на Форд Ескорт 1.6 16V 1999г. Проверих по всички възможни методи, защо не духа на нито една степен и всичко ме води към вентилатора? 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 06 окт 2011, 19:55
- Модел на автомобила: audi 80
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на парното Ескорт 99
Прочетох я тази тема, но проблема не е в таблото с бушоните. Проверих и кабелите какво достига до тях. На всички лилави кабели, независимо от допълнителния по тях цвят достигат 12V+ при съответната степен на парното и минус от ключалката на контактния ключ. При трета степен и изваден бушон се опитах да замеря верига от таблото с бушоните и минус пак от същото място, но нямаше и помен от верига. Видях, че моторчето на парното е на нивото на педалите, зад таблото. Буксата му е от дясната страна, но остава въпроса, какво трябва да сваля и съответно откъде и как, защото съм малко неук в областта на интериора на Форд? 

- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на парното Ескорт 99
Моторчето се намира в двигателния отсек под чистачките.Над него има една плоска пластмаса,която го пази от вода.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вентилатор на парното Ескорт 99
Ако е като при Ескорта по-стара реколта:
1. Свалят се рамената на чистачките.
2. Сваля се решетката под тях (отваряш достъп от едната страна).
3. Сваля се гуменото уплътнение на преградната стена.
4. Маха се внимателно изолацията между двигателя и преградната стена.
5. Отваря се достъп за изваждане на подвижна плоскост на преградата, с което си отваряш достъп отпред.
Вече може да се работи. Преди обратно сглобяване е добре да провериш работата на вентилатора на всички степени - обикновено проблема им е на самия техен блок...
Сглобяване в обратен ред, но с търпение!
1. Свалят се рамената на чистачките.
2. Сваля се решетката под тях (отваряш достъп от едната страна).
3. Сваля се гуменото уплътнение на преградната стена.
4. Маха се внимателно изолацията между двигателя и преградната стена.
5. Отваря се достъп за изваждане на подвижна плоскост на преградата, с което си отваряш достъп отпред.
Вече може да се работи. Преди обратно сглобяване е добре да провериш работата на вентилатора на всички степени - обикновено проблема им е на самия техен блок...
Сглобяване в обратен ред, но с търпение!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта