Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от Slavi_ » 16 окт 2011, 10:53

Здравейте колеги, ето че дойде първия студен ден и го посрещнах сутринта с проблем.Колата запали от раз на бензин обаче нямах много бензин и обърнах почти веднага на газ поработи около минута и тръгнах да излизам назад, подадох рязко газ и колата угасна и после не можа да запали.Мъчих я на газ не щеше после пробвах на бензин запали, но угасна почти веднага.И предните зими е правила така ,но винаги е палела. Предполагам, че съм я задавил и искам да попитам има ли някакво решения за тоя проблем, че не ми се иска цяла зима да ходя пеш. Мерси предварително _friends_
Последна промяна от Slavi_ на 01 дек 2011, 13:32, променено общо 1 път.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от Didibao » 16 окт 2011, 11:26

Не си я задавил, а по скоро ти е замръзнал изпарителя, когато изпарителя замръзне се подават едновременно и газ и бензин, поради факта, че клапана на изпарителя не може да спре притока на газ, тогава става много трудно паленото, случвало ми се няколко пати, изхода е да облееш изпарителя с топла вода по възможност или да изчакаш да се поразмръзне.
Изображение

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от Slavi_ » 16 окт 2011, 12:27

Didibao написа:Не си я задавил, а по скоро ти е замръзнал изпарителя, когато изпарителя замръзне се подават едновременно и газ и бензин, поради факта, че клапана на изпарителя не може да спре притока на газ, тогава става много трудно паленото, случвало ми се няколко пати, изхода е да облееш изпарителя с топла вода по възможност или да изчакаш да се поразмръзне.
Какво имаш предвид да се поразмръзне дано не се налага да чакам до напролет :)
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от Didibao » 16 окт 2011, 12:42

Имам в предвид, че като ти го направи пак тоя номер виж изпарителя, ще станал целия бял и в скреж.
Изображение

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от Slavi_ » 16 окт 2011, 12:58

Didibao написа:Имам в предвид, че като ти го направи пак тоя номер виж изпарителя, ще станал целия бял и в скреж.
Работата е там ,че не беше защото го погледнах .
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от madboy » 18 окт 2011, 10:52

Може да не е в скреж, но ще е много студен.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от Slavi_ » 01 дек 2011, 13:32

Ами намерих му цаката. Чакам да загрее малко (докато почне да духа леко топличко) на бензин и тогава превключвам на газ.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

kokala
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 04 юни 2009, 14:34
Модел на автомобила: Ford Fiesta 93, 1.3 -червен
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден...

Мнение от kokala » 02 дек 2011, 11:30

Slavi_ написа:Ами намерих му цаката. Чакам да загрее малко (докато почне да духа леко топличко) на бензин и тогава превключвам на газ.
браво намерил си му цаката иначе това с топлата вода е истина от личен опит ти го казвам
Ford Fiesta 93, 1.3 - червен
Nissan Primera P11 98, CD20T - червен

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от HACKO » 02 дек 2011, 17:01

Че то с такава оправия, по-добре си карай на Бензин. Оправи си изпарителя. Аз паля на Бензин само първия път за деня, изчаквам 20-30сек. докато се стабилизира работата на мотора и минавам на Газ, и да угасне после пали на газ веднага. На жената Фиестата откакто миналата Зима сложихме уредбата не е помирисвала Бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от Slavi_ » 08 дек 2011, 23:47

HACKO написа:Че то с такава оправия, по-добре си карай на Бензин. Оправи си изпарителя. Аз паля на Бензин само първия път за деня, изчаквам 20-30сек. докато се стабилизира работата на мотора и минавам на Газ, и да угасне после пали на газ веднага. На жената Фиестата откакто миналата Зима сложихме уредбата не е помирисвала Бензин.
Значи след като замръзва изпарителя има някакъв проблем така ли? Като чета във форумите е доста често срещан проблем. Според теб какъв може да е проблема в изпарителя? И между другото кормилния прът, за който те питах не е на втулки, а има един вграден лагер, който е много ситен (само един е). Поздрави _friends_
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от HACKO » 09 дек 2011, 19:58

Не, не е проблем, всички замръзват (чиста Физика), просто някои са по-чувствителни към това състояние и угаснат ли в първите няколко минути няма палене докато не се размразят. Когато е студен изпарителя не може да работи правилно на тихи обороти и също така не може да осигури достатъчен дебит за голямо натоварване, затова и гасне като подадеш рязко газ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от Slavi_ » 10 дек 2011, 17:03

HACKO написа:Не, не е проблем, всички замръзват (чиста Физика), просто някои са по-чувствителни към това състояние и угаснат ли в първите няколко минути няма палене докато не се размразят. Когато е студен изпарителя не може да работи правилно на тихи обороти и също така не може да осигури достатъчен дебит за голямо натоварване, затова и гасне като подадеш рязко газ.
Затова са ми казали, че трябва да карам на газ след като колата загрее(вдигне от 40 градуса нагоре) преди това не работел както трябва. Пък и смятам, че не е много рентабилно да се кара на студен изпарител защото не смея да си помисля какъв ще е разхода.

И да питам: Четох някъде. че не било хубаво да се полива замръзнал изпарител с топла вода, защото това водело до изкривяване на самите части на изпарителя (външните ламарини (корпуса)), което водело до проблеми после. Има ли нещо такова?
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от HACKO » 10 дек 2011, 18:53

Завишава, но не е чак толкова драстично, по груби сметки 0.5-1л.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от Slavi_ » 10 дек 2011, 21:27

HACKO написа:Завишава, но не е чак толкова драстично, по груби сметки 0.5-1л.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.
Склонен съм да ти вярвам за разхода. По приказки съм чувал за нещо от сорта на 15 до 20 литра разход на студен изпарител. Но до литър е екстра. :D
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Мнение от HACKO » 10 дек 2011, 21:31

При мене е така, за други изпарители не знам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта