Проблем с Фиеста 1.8 Д
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с Фиеста 1.8 Д
Здравейте колеги ,според вас нормално ли е да измервам на акумолатора в покой 12.8 V и като дам на контакт и се включи подгряването да падне на 12.4 V.Аз си мися че трябва да имам по голяма консумация на ток.При деден контакт мерено на моста на свещите е пак 12.4 V.
Свещите са вадени една по една и работят.
Поздрави
Свещите са вадени една по една и работят.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
би трябвало да падне под 12 някъде към 11.5 волт
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Имаш перфектен акомулатор!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
От "Проблем с Фиеста 1.8 Д'' да не стане "Проблем с уреда за замерване".Колко показва при работещ двигател.Пробвай и с други уреди преди да предприемеш ремонти някакви.При това положение едва ли е проблем.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
При работеща кола уреда ми показва 13.2 в. Уреда е изпитана руска машина .Акумулатора е 62 аh с 520 или 560 стартов ток.Знам ,че е малък за този двигател и за това ми се вижда странно ,че имам такава малка консумация на ток. Мисля си ,че имам нещо гнило в подгряването .Колата на първо палене за деня тресе пуши и пали с много въртене(ако е по студено и не пали).След това и да е преседяла 2 часа пали дори без подгряване до следващата сутрин.
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Аз продължавам да упорствам-замери и със друг уред.Напрежението върху акумулатора,след няколко минути работа на двигателя,трябва да е около 14волта(13.8-14.4)на празен ход,без включени консуматори.За проба,подгрей свещите с по-дебел кабел директно от акумулатора(внимавай да не съсипеш резбичките)за 10-15 секунди и виж как ще запали.Ако има подобрение можеш да обвиниш релето или окислени връзки.Проблема за лошото палене може да е от друго естество като въздух,вода в горивната система,вакуум в резервоара и много други.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта