Случка с tuning.bg FORUM...

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 17 юли 2006, 18:43

Lok-Na-Rok!

Е батко ти к'во сравни... Tigra с предно и некъв 1.6 екотек с C20LET (4х4) ...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 18 юли 2006, 09:31

Поправка 1.4
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 юли 2006, 09:36

Я специалистите да кажат какво става с Тиграта при 180 при страничен вятър, а ако тропне в дупка на някай завой, ще може ли да й съберете частите?

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 18 юли 2006, 09:44

е те затова собствениците им носят пищови кат има вятър бре...
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 18 юли 2006, 20:12

Еее, стига бе колеги - много хора / това число и аз доскоро/ подценяват Пумите и Тигрите, но напоследък имам удоволствието да се убедя в обратното и чстно казано доста голямо удоволствие е шофирането на такъв автомобил особено в голям и задръстен град като София /абе направо като блъскащи колички за възрастни/. Брат ми преди да си вземе Тиграта стопанисваше една Пума 1.7 /беше на негов приятел, който бе за дълго в чужбина/, но в последствие не можа да събере достатъчно пари /абе Пуметата са бая скъпи/ та си взе тигърче. Та те всъщност са доста стабилни на пътя, което се дължи на твърдото им окачване и това, че имат голяма колесна база /тоест осите са изтетглени максимално напред и назад и имат доста широка стъпка/ спрямо външните размери, имат добра аеродинамика, редуцирано тегло с дбре изчислен център на тежестта, управлението е много стегнато и директно позволяващо отлична маневреност /което е много полезно при слаломите из софийските улици/. Същите са снабдени с малки, но високотехнологични и доста пъргави моторчета, добре са им изчислени скоростните кутии.

Аз принипно съм фен на комбитата и вановете /особено дизелите/, но все пак не трябв да си кривиме душата и да гледаме обективно на нещата - все пак това са автомобилчета специално създадени за градски спортистчета и смея да твърдя, че добре се справят със задачата. Това, че имат редица недостатъци е факт /ниска степен на комфорт - не се виждам да пътувам с такъв автомобил до Варна и не препоръчвам на никой над 160см. да опитва да сяда на задната седалка и т.н./, но не значи, че са съвсем ужасни !

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 19 юли 2006, 09:14

Не съм карал, нито съм се качвал на Пума или Тигра, но не смятам, че е по-разчично от Калибра. Приди 3-4 години се качих за пръв и последен път в Калибра - изпопадаха ми пломбите.
В понедалник като се прибирах от Варна ударих в една дупка и изкривих двете десни алуминиеви джанти. В резултат на това задната гума спадна а предната омекна. Карах така 15 километра до първата бензиностанция - OMV - Търговище, защото нямаше къде да разтоваря багажника и да извадя резервната, а и в оня район си е опасно да спираш след 23 часа на пътя. Гумата естествено я хвърлих, но при 90 км/ч не се усети никаква разлика в поведението на автомобила, няма вибрации, поднасяне или някакъв страшен звук. При горните модели едва ли ще е така.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 19 юли 2006, 17:37

В Пума и Тира е по-зле :lol: , но аз говоря като цяло за поведение в града и за не много дълги круизи в провинцията.

Не знам как е във Видин, но тук в София е ужасно и напоследък ми е много трудно с комбито /на отиване съм в час пик, а на връщане оставам около час след работа за да се поизпразнят улиците/!

Иначе като гледам из обявите за доста ниски суми могат да се вземат много добри Скорпиони с 2.8 или 2.9 /странно: това са екземпляри, които със сигурност не идват от Италия и за тях са полагани добри грижи, не мога да си обясня защо Сиерите и Скорпионите имат такива цени, а примерно разни умреляци като Голф, ауди и др са с пъти по скъпи/ та направо се изкушавам да с снабдя с такъв звяр за чисто удоволствие. Предполагам, че те няма да харчат много повече от 2.0 на извънградско /поне наблюднията ми от Сиера 2.0 и 2.3 са такива/.

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 20 юли 2006, 08:19

:lol: С тоя V6 двигател всичко зависи от натискането на педала на 120км/ч гори 10 бензин извънградско после почва да кълве до към 14-14.5. Ако настъпваш много. Колегата с 2.0 и той може да ти сподели впечатления , ама смятам че и той е някъде там
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 20 юли 2006, 09:07

Всичко е наред до 90км/ч. От там нататък е според джоба.
Виж какво писах тук.
http://www.clubford.org/forum/viewforum.php?f=20" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 20 юли 2006, 18:48

Даа, значи положението е горе долу както си го представях, а иначе над 120 е нормално да си похапва повече /все пак и въздушното съпротивление нараства/ то в един бро на ауто билд /българския/ имаше едни независими тестове на различни марки и модели и то чисто нови, при които се виждаха доста страшни цифри на тема гориво /особено над 180 - там голяма част лапаха по 18-20, че и нагоре литра на 100 и то високооктанов бенз/. Но аз отдавна се бях убедил, че изхфвърляня от типа гори ми 7 на 100 с 4 човека при 140 са си чиста проба лъжа.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 юли 2006, 09:33

При средна скорост 140-150 км/ч, Скорпиото харчи 7.9-8 L/100км с 2 литра двигател.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 21 юли 2006, 23:19

София-Бургас,някъде след Пловдив реших да я засека колко ми гори,заредих газ бях минал 165км за час и 40мин. със 12,5л LPG-ква ми в ср.скорост- *00935* незнам! Но май разхода ми е 8.5 л./100км.Сиера 100HP най-куця мотор 2.0I 8)

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта