Проблем с Фиеста 1.8 Д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
keranov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с Фиеста 1.8 Д

Мнение от keranov » 17 дек 2011, 16:20

Здравейте колеги ,според вас нормално ли е да измервам на акумолатора в покой 12.8 V и като дам на контакт и се включи подгряването да падне на 12.4 V.Аз си мися че трябва да имам по голяма консумация на ток.При деден контакт мерено на моста на свещите е пак 12.4 V.
Свещите са вадени една по една и работят.
Поздрави

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д

Мнение от ^^devil_boy^^ » 17 дек 2011, 18:32

би трябвало да падне под 12 някъде към 11.5 волт
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д

Мнение от specialista » 18 дек 2011, 22:42

Имаш перфектен акомулатор!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д

Мнение от kaio04 » 18 дек 2011, 22:46

От "Проблем с Фиеста 1.8 Д'' да не стане "Проблем с уреда за замерване".Колко показва при работещ двигател.Пробвай и с други уреди преди да предприемеш ремонти някакви.При това положение едва ли е проблем.

keranov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д

Мнение от keranov » 19 дек 2011, 14:38

При работеща кола уреда ми показва 13.2 в. Уреда е изпитана руска машина .Акумулатора е 62 аh с 520 или 560 стартов ток.Знам ,че е малък за този двигател и за това ми се вижда странно ,че имам такава малка консумация на ток. Мисля си ,че имам нещо гнило в подгряването .Колата на първо палене за деня тресе пуши и пали с много въртене(ако е по студено и не пали).След това и да е преседяла 2 часа пали дори без подгряване до следващата сутрин.

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д

Мнение от kaio04 » 19 дек 2011, 20:14

Аз продължавам да упорствам-замери и със друг уред.Напрежението върху акумулатора,след няколко минути работа на двигателя,трябва да е около 14волта(13.8-14.4)на празен ход,без включени консуматори.За проба,подгрей свещите с по-дебел кабел директно от акумулатора(внимавай да не съсипеш резбичките)за 10-15 секунди и виж как ще запали.Ако има подобрение можеш да обвиниш релето или окислени връзки.Проблема за лошото палене може да е от друго естество като въздух,вода в горивната система,вакуум в резервоара и много други.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта