Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Колеги хванаха ме нервите, не мога да си оправя оборотите и на газ и бензин за някъде около 700-800 и като карам направо няма проблеми но като завивам при изключена скорост колата гасне. Да знам ще кажете газовата ти е обикновенна и заради това, но преди го нямаше тоя проблем. Газаджията ми каза ще стъпковия мотор прави всичко и заради него са такива оборотите както и да се регулира изпаритела. Няма ли как да се регулира това моторче. Не ми се купува ново то е едва на 6 месеца Хофер 160 лв. Дали е възможно пак да се е прецакало. Давайте идеи, че като нещо не е в ред се побърквам.

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
По принцип има датчик за налягане на маслото в рейката и като завъртиш волана се увеличава и компютъра подава повече гориво на бензин.
При мен е счупен и не е вързан съответно компютъра не получава информация, че двигателя се товари и оборотите падат.
Аз съм с газов инжекцион и на бензин и на газ все ми гаснеше каквото и да настройвам и да правя.
Тия дни обаче вкарах МАФ-сензора в граници понеже беше от 1.6 и всичко заспа, няма колебание няма гаснене. Ужким газовия компютър няма нищо общо с тоя датчик ама факт.
При теб МАФ-а си е нормален, ама виж дали не е зацапан и го почисти както е писано в темите. Също си провери тоя датчик за налягане на маслото в рейката.
При мен е счупен и не е вързан съответно компютъра не получава информация, че двигателя се товари и оборотите падат.
Аз съм с газов инжекцион и на бензин и на газ все ми гаснеше каквото и да настройвам и да правя.
Тия дни обаче вкарах МАФ-сензора в граници понеже беше от 1.6 и всичко заспа, няма колебание няма гаснене. Ужким газовия компютър няма нищо общо с тоя датчик ама факт.
При теб МАФ-а си е нормален, ама виж дали не е зацапан и го почисти както е писано в темите. Също си провери тоя датчик за налягане на маслото в рейката.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Възможно ли е да е от кабелите на свещите, защото са оригиналните още Моторкрафт, а колата не се знае на колко хиляди км е. Вида им е ужасен.

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Регулирай си изпарителя, и ако не става коригирай смесителя. Преди и след смяна на въздушен филтър какво става, има ли разлика?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
bateguri...Каквото намериш с ужасен вид из моторния отсек,те съветвам да го смениш с ново или оправиш,преди да търсиш под вола теле.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Огледай внимателно да не смуче въздух от някъде - особено на колекторите отзад, там към купето има едни вакумчета, щуцери тръбички.
Ако имаш предпазни клапани за гърмежите - виж ги дали прилепват плътно.По-вечето такива клапани са калпави и ако припука - след това трябва ръчно да ги наместиш, иначе смуче въздух от там.
Свещи и кабели ще се съмняваш ако мотора придърпва, особено в ниските обороти и/или усещаш да работи на три цилиндъра на моменти.
Ако имаш предпазни клапани за гърмежите - виж ги дали прилепват плътно.По-вечето такива клапани са калпави и ако припука - след това трябва ръчно да ги наместиш, иначе смуче въздух от там.
Свещи и кабели ще се съмняваш ако мотора придърпва, особено в ниските обороти и/или усещаш да работи на три цилиндъра на моменти.
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Смених си днес кабелите на свещите и проверих всички свещи са перфектно чисти без нагар. Проверих и маркучите и никъде не смуче въздух, а кихалките са перфектно затворени. Въздушния филтър е като нов.
Колата малко нормализира работата и оборотите заспаха на 800 и при завой не се колебае да изгасне, а ги държи. Ръчнах и малко изпарителя, но нестава да ги повдигна от пластмасовата врътка може би защото стъпковия мотор си регулира оборотите. Не знам друго какво да проверя, мислех че е от газовата от изпраителя защото е турски, но то и оборотите са същите и на бензин.
Ако някой се сеща нещо друго да сподели или да я карам на МП.
Колата малко нормализира работата и оборотите заспаха на 800 и при завой не се колебае да изгасне, а ги държи. Ръчнах и малко изпарителя, но нестава да ги повдигна от пластмасовата врътка може би защото стъпковия мотор си регулира оборотите. Не знам друго какво да проверя, мислех че е от газовата от изпраителя защото е турски, но то и оборотите са същите и на бензин.
Ако някой се сеща нещо друго да сподели или да я карам на МП.

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Нормалните обороти при загрял двигател ги дават 850 +-50.
Ти сигурен ли си че оборотомера ти е верен ?
А щом държи стабилно обороти и не колебае или гасне - би трябвало всичко да е ок.
Ти сигурен ли си че оборотомера ти е верен ?
А щом държи стабилно обороти и не колебае или гасне - би трябвало всичко да е ок.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1628
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Оборотите на 1.8 мотор по каталог са 700 - + 30, тоест 680 до 730 при загрял двигател. Зададени са в инжекциона и не може да се променят, освен при чиптунинг. Мото Пфое няма да могат да ти помогнат. Късметлия си, че още не си събирал пласмасите на колекторите!
Това е снимка на теста на кола на мои клиенти 1.8 първо поколение.

От испарителя се регулира сместта, а не оборотите, както си го установил.
Това е снимка на теста на кола на мои клиенти 1.8 първо поколение.
От испарителя се регулира сместта, а не оборотите, както си го установил.
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
fordmaniac написа:Оборотите на 1.8 мотор по каталог са 700 - + 30, тоест 680 до 730 при загрял двигател. Зададени са в инжекциона и не може да се променят, освен при чиптунинг. Мото Пфое няма да могат да ти помогнат. Късметлия си, че още не си събирал пласмасите на колекторите!
Това е снимка на теста на кола на мои клиенти 1.8 първо поколение.
От испарителя се регулира сместта, а не оборотите, както си го установил.
Да найстина си прав, поакзва ми почти същите показатели и на мен. Засега се държи стабилно имало е гърмежи отначалото със старите свещи но ми спука само въз. филтер и засега колекторите са здрави. Мен ме притесняваха оборотите защото имам друг проблем и се чудех дали не от него, ето въж ми и другата тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 82#p393982" onclick="window.open(this.href);return false;
Незнам дали двата проблема имат нещо общо
Ще се побъркам по тази кола, какъв е тоя Фокус стария ми Ескорт го карах 6 години и сега баща ми го кара още 2 години и е сменено само едно каре. Бахти здравата кола, самодето се скапаха веждите, а тоя фокусник нещо ми играе по нервите и започва да ме кара да мразя лубимя си автомобил.

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
А при загрят двигател, на място, при навиване на волана (ляво-дясно, но не докрай) има ли същите симптоми?
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
нормално да се променят малко обороите, да при завиване мен ме притесняваше че понякога светва лампата точно все едно да изгасне колата но от няклолко дни не е гаснала, също забелязах че и ксенона играе роля и затова си карам сега на габарите през деня.kEFi написа:А при загрят двигател, на място, при навиване на волана (ляво-дясно, но не докрай) има ли същите симптоми?

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800
Май нещо ти товари сериозно двигателя!
Нещото е може би постоянно зацепено и при допълнителен товар (навиване на волана - вакуум от 1ви цилиндър) гаснеш...
Нещото е може би постоянно зацепено и при допълнителен товар (навиване на волана - вакуум от 1ви цилиндър) гаснеш...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта