Пак проблеми и пак !..
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пак проблеми и пак !..
Здравейте на всички колеги.. Сега ще ви изпълня и новия епизод от моята сага с моя Форд Ескорт 1.8 д . 1993 г ... Та проблема не е от вчера.. преди стана пак и се оправи сега пак стана и ето го и него.. значи паля преди малко колата с подгряване всичко както трябва .. паля нормално и усещам как оборотите на колата леко се дигат леко падат.. нали уж за студен двигател мога да го приема някак си.. но после сама си изгасна... после я запалих и гледах да се прибера бързо бързо , но колата прекъсваше и прекъсваше на две кръстовища ми изгасна но успях да запаля и да се докопам до прословутия гараж ... и отворих капака и пак излезна,че ръчни клапан за обезвъдошаване на системата и която си дърпа навтичка е потънал .. та аз писах ,но по-компетентните от мен да дават акъл.. как да проверя.. и да кажа смених миналия път горивния филтър заради пролема , но ето че пак стана така .. незнам дали е от горивото .. но мисля ,че проблема е в системата на двигателя или някаква помпа.. и някой имал ли е подобен проблем като моя .. надявам се да ми помогнете
...........
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Под "ръчен клапан за обезвъздушаване" имаш пред вид подкачващата помпа над корпуса на горивния филтър?
Защото ако говориш за него е възможно да имаш проблем с мембраната му.
Защото ако говориш за него е възможно да имаш проблем с мембраната му.
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Точно за тази става въпрос да .. ами ще взема да я видя да няма няква гумичка за смяна или нещо друго
.. нещо така от тези симптоми да се сещаш случайно каде другаде да гледам ,че на мене тва ми е първа кола с дизел и не съм много на " ти " с тях .

...........
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
За друга причина не се сещам, но на Пежото така от кофти нафта ми загасна на светофара и така и не запали, добре че беше в града. Смениха мембраната, която при Пежото е задно с корпуса. Провери при теб как е и ако бутона е потънал и не помпа нафта - сменявай.
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
той да ти кажа като я прибрах в гаража гледам вече се беше напомпил.. пък и знам ли може и от нафтата да е то в наще бензиностанций не слагат мн хубаво гориво. Ще я проверя и ще видя какво е положението пък утре ще пиша какво е станало .Ако има и други да дават акъл 

...........
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Залагам на нафтата!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
махни си тая мембрана с тоя филтър сложи си обикновен/напълни го преди това/ директно с маркучите и с две скоби и няма да имаш ядове, смуче ти яко въздух ако не вярваш сложи си прозрачен мъркуч след и преди филтъра и ще видиш.
Аз на моята фиеста съм махнал тоя филтър с мембрана и подгрева на нафтата имам два мъркуча за входа съм го свързал директно от тръбата която идва от резервоара със скоба/не оригиналните/ и изхода от филтъра директно в помпата по пътя няма нищо друго, така може да забравиш че от някъде ще смуче въздух. Успех!
Аз на моята фиеста съм махнал тоя филтър с мембрана и подгрева на нафтата имам два мъркуча за входа съм го свързал директно от тръбата която идва от резервоара със скоба/не оригиналните/ и изхода от филтъра директно в помпата по пътя няма нищо друго, така може да забравиш че от някъде ще смуче въздух. Успех!
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Пробвай да отвиеш малко капачката на резервоара и карай така,да не прави вакум системата.
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Ако имаш възможност продухай горивопровода между филтъра и резервоара,може да има нещо задръстено по пътя.Потъването на бутона(ако е изправен) означава повишен вакуум в системата.Сменял ли си скоро горивен филтър?
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch и си реших проблема завинаги... Лошото е, че няма помпичка за подкачване, но винаги може да се сложи една такава от 8-10лв, а разликата в цената на филтъра е 6лв... Ето за какво говоря:




Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 29 юни 2007, 22:20
- Модел на автомобила: orion d
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Ми то си има обикновен филтър (без помпа) и за 1,8д форд и там няма никакви отвори за обратна нафта!
Вход, изход и пробка (винт) за обезвъздушаване.

-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
И аз имах проблем с тая помпичка и го реших с такъв обикновен филтър от VW който има само две тръбички и пробка за обезвъздушаване и проблема въздух изчезна завинаги.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Нещо не се сещам за коя кръгла дупка става въпрос, колега!!! Филтъра за който говоря има вход, изход, врътка за обезвъздушаване отгоре и пробка за източване отдолу... Както казах единствения недостатък е, че няма помпичка за подкачване, но и това си има решение... А обратната нафта си отива от помпата направо в резервоара... защо да минава втори път през филтъра???kaio04 написа:Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
утре като я подхвана ще видим какво е положението и евентуално ще черпя опит от темата и ще я излъжа аз нейната..



...........
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Момчета заблуждавате се относно тази помпа!Тя е с двойно действие и е изключително полезна и необходима.С две думи не я махайте.Щом се свива търсете причината във резервоара!!!!!
Или е задръстена цетката на сондата или се създава някакъв вакум.Второто много лесно се разбира!
Самата помпичка се намира преди горивния филтър(на входа)!Ако е задръстен горивния филтър тя няма да се свие!
Успех!!!
Или е задръстена цетката на сондата или се създава някакъв вакум.Второто много лесно се разбира!
Самата помпичка се намира преди горивния филтър(на входа)!Ако е задръстен горивния филтър тя няма да се свие!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Помислих,че си сложил филтъра от снимката.msotiroff написа:Нещо не се сещам за коя кръгла дупка става въпрос, колега!!! Филтъра за който говоря има вход, изход, врътка за обезвъздушаване отгоре и пробка за източване отдолу... Както казах единствения недостатък е, че няма помпичка за подкачване, но и това си има решение... А обратната нафта си отива от помпата направо в резервоара... защо да минава втори път през филтъра???kaio04 написа:Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch

- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Ами като отворих филтъра беше пълен с боклуци .. и преди 20-30 км го смених с нов.. и сегаа пак стана така затова ме съмнява ,че е мембрана ,но все не ми е останало време да я отворя.. но си прав и за резервоара да се види.. обаче ми направи впечатление ,че след като прибрах колата в гаража с мъки след като я изгасих викам аиде да и махна вакума от резервоара дето се е получил и без да я паля нито да я пипам днес ходих да чистя снега пред гаража и реших да я запаля за малко да повърви .. и преди за врътна ключа стана следната махам капачката на резервуара и какво да видя пак има вакум при положение че не съм я палил .. и за това ме води на мисълта да гълта въздух от някаде 

...........
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
Просто карай с леко отворена капачка,оригинално на нея си има отдушник и ако е запушен прави вакум.Аз си карам с леко отвъртяна защото и на мен се опитва да ми прави вакум,а така избягвам проблеми.При бензиновите,ако е запушен отдушника,проблемите са същите,трудно палене,загуба на мощност,прекъсване и т.н.Поздрави и весели празници.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пак проблеми и пак !..
мондео няма ли две положения на капачката? изолирано от външния въздух с клапа за лек вакуум, и отворено?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта