въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 08 авг 2010, 13:29
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1997g
- Status: Извън линия
въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
искам да го сменя с филтър от голф и трябва ли да има помпичка за подкачване и може ли да не свързвам устройството за подгряването на горивото
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Без помпичка няма как да обезвъздушиш, така че ще се наложи да сложиш някаква. Тези, които масово се продават са много некачествени - не могат да изкарат и година. Аз сложих бензинова помпа за обезвъздушаване, но става много сложно: управление, байпас, предпазен клапан, възвратен клапан, една камара маркучи и съединения всяко от които е потенциално място за вкарване на въздух.
Най-удачно е да си ремонтираш помпичката на оригиналния филтър и колкото изкара.
А защо искаш да махаш подгряването?
Най-удачно е да си ремонтираш помпичката на оригиналния филтър и колкото изкара.
А защо искаш да махаш подгряването?
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
И двете са ти нужни, друг е въпроса ако искаш да надхитриш инженерите от "ФОРД", но по принцип може.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Аз сложих такъв филтър от ФВ без помпичка... който сменя маслото и филтрите да му мисли
Важно е ти да не оставяш резервоара без гориво...

Важно е ти да не оставяш резервоара без гориво...
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Е като няма помпичка, се разхлабват тръбичките за високо налягане и въртиш на стартер докато започне да изкарва само нафта, а после затягаш и палиш мотора, и в сервизите са подготвени за липса на помпички, или повредени такива.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Изхвърлил съм и подграващото и филтъра с помпата карам 3 години с филтър от голф .
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Работата е там, че в БГ на този, който ти сменя филтъра му е все тая и просто разказва играта на стартера и акумулатора от въртене. От личен опит (вече 6г. сам си поддържам колата) мога да ви кажа, че най-доброто е да се поддържа в оригиналния си вид и с качествени части. Точно второто условие е големият проблем заради който се налага да прибягваме до разни хитрини, които понякога солено ни излизат и винаги водят до компромиси.msotiroff написа:... който сменя маслото и филтрите да му мисли![]()
...
Иначе може и без помпичка и без подгряване. Всеки сам си преценява дали му трябват и се съобразява с това че ги е махнал.
М/у другото въпросният филтър се ползва в атмосферните дизели на форд с горивна с-ма БОШ. [URL=http://alfa.kachi-snimka.info/view ... .JPG[/img][/url]
Не че е важно, но някак си унизително звучи "филтър от голф"
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 08 авг 2010, 13:29
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1997g
- Status: Извън линия
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
мерси за отговорите,ще си ремонтирам старата помпичка,защото ми взема въздух от някъде и ми връща нафтата като не я паля известно време,някой ми каза да си сложа клапан преди ГНП и щяло да се оправи, ЧНГ на всички
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта