HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
p-pleven
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 03 юни 2009, 13:00
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2, 1988 г.
Контакти:
Status: Извън линия

HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от p-pleven » 04 окт 2011, 14:14

HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата и тя се заключи....
Някакви идеи?
Става дума за стара Фиеста 1.1, 1987-ми набор...
Стъклата са затворени плътно.
Добра ли е идеята да опитам да сваля задно странично стъкло? (колата е двувратка)...

:cry: :cry:

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от Doin » 04 окт 2011, 14:29

Ще свърши работа, но после ще трябва да сменяваш уплътнение... остави си го като краен вариант. Механизма между машинката за заключване и дръжката при теб не е жило, а някаква тел, т.е. плътно и не се огъва - можеш да опиташ да го дръпнеш или натиснеш за да отключи. Между стъклото и гуменото уплътнение пъхаш някакво желязо, аз съм използвал шината от фуражка защото е еластична и тънка, но съм виждал да се отваря и с обратната страна на игла за плетене - напипваш къде е точно въпросната тел и натискаш надолу. Няма гаранция, че ще стане, но поне можеш да опиташ.

p-pleven
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 03 юни 2009, 13:00
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2, 1988 г.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от p-pleven » 04 окт 2011, 16:05

Готово е. Маха се уплътнението на стъклото на вратата за да не пречи и леко се "разтваря" ламарината с голяма отверка. После с една тел се ръчка. Има едни кобилички, дето трябва да се понабутат нагоре-надолу и става работата. За непрофесионалист отнема около час опити.

Обсъждали сме с причтели как се постъпва в подобни моменти и какви превантивни мерки да се предприемат... Най-логично и универсално "решение" бе, да се забърже резервен ключ някъде под колата, на тайно място. Като се изпадне в подобна ситуация се ползва. Идеята е, че подобни непредвидени ситуации се случва и далеко от къщи, където и да имаме резервно отключване - ефекта е нулев ако не е в нас (или някъде в багажа, вътре в колата).

Благодаря за съпорта!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от nikolovvd » 05 окт 2011, 09:27

Още една идея!
Правите си ключ дубликат, но по възможност само металната част. Пробивате една дупка в края на цилиндричната част, позлатявате и с едно златно ланче на врата. Така ще е винаги с вас! :D: ;):
Ако приложите още малко въобръжение можете да си направите едно кръстче, чийто долна част е ключ за отваряне на автомобила. За разлика от други марки автомобили Фордовият ключ предлага доста възможности за полет на фантазията.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от madboy » 25 яну 2012, 21:36

p-pleven написа:Готово е. Маха се уплътнението на стъклото на вратата за да не пречи и леко се "разтваря" ламарината с голяма отверка. После с една тел се ръчка. Има едни кобилички, дето трябва да се понабутат нагоре-надолу и става работата. За непрофесионалист отнема около час опити.

....
Аз бях станал "професионалист" с моята. Като си я хлопвах, хич не се притеснявах, само трябваше да се сетя, като си тръгвам от рабата, да си взема една линийка, или някаква тънка лайсна (дървена, метална, пластмасова). Ламарината не се пипа въобще. За жалост това става само до МК3, ако не се лъжа. Отнемаше ми десетина минути.

Кажете къде да си извадя резервен ключ за Фокуса, че днес забелязах, как на десетата минута, колата каза "Пиук" и "Щрак-щрак"? Имам резервно дистанционно, но все пак е добре да има и ключ?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от diesel1.6 » 26 яну 2012, 00:03

Истинското решение е с малко повече работа. Разглобява се вратата, и се връзва една тунка неръждаема проволка или тел където трябва, и се измъква някъде от вратата на подходящо невидимо място, удобно за дърпане или закачане с кукичка и т.н.
Подобно решение е при проблем да се пробие дупка на вратата на определено място, и да се бръкне с нещо за да се бутне нужната част. После дупката се затапва с гумичка, лепенка, капка боя или каквото и да е.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от Doin » 26 яну 2012, 10:28

madboy написа:Кажете къде да си извадя резервен ключ за Фокуса, че днес забелязах, как на десетата минута, колата каза "Пиук" и "Щрак-щрак"? Имам резервно дистанционно, но все пак е добре да има и ключ?
Всеки ключар ще ти изреже пирон срещу 15-25 лв. с негова заготовка, няма да можеш да палиш с него, но няма да имаш проблем с отключването поне.
А по въпроса с неволното заключване - един съсед си бе сложил резервен ключ в кутийка, а нея бе :censur: - винаги имаш ключ подръка на място където едва ли някой ще го търси.
Последна промяна от kEFi на 26 яну 2012, 20:34, променено общо 1 път.
Причина: За спокойствието на комшията ти!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от madboy » 27 яну 2012, 14:27

За отваряне добре, обаче като се случи оригиналния да го хване липсата напълно?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от nikolovvd » 27 яну 2012, 16:11

Направи колата с гласови команди или сложи кодова брава като на вратата на попския автомобил - известният Линкълн!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: HELP: Ключовете останаха на таблото и хлопнах вратата

Мнение от kEFi » 27 яну 2012, 19:56

*00141*

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта