Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivo_asenov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от ivo_asenov » 29 яну 2012, 18:34

Здравейте,

Преди седмица започна да дрънка една голяма шайба на компресора на климатика(много дразнещо) според един майстор е имало 3 гумени тампончета които са паднали и като пусна климатика започва да бръмчи като фуражомелка :).
И вчера ми се скъса и ремъка който върти алтернатора и компресора, получих и великата идея да сложа за зимата по малък ремък и да не въртя компресора през зимата, та въпросът ми е има ли обтягаща ролка този ремък или се обтяга от алтернатора?
Има ли го този вариант фабрично с по- малък ремък и има ли някой схемите на ремъците при този мотор , търся вече цял ден и не намирам , и достъп няма за да го огледам.
Благодаря Ви предварително за отговорите.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от peigera » 29 яну 2012, 21:00

Ето ремъка без клима на 1,8ТД
http://imageshack.us/photo/my-images/7/49482676.png/" onclick="window.open(this.href);return false;

ivo_asenov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от ivo_asenov » 29 яну 2012, 21:05

какво е PAS , Т ,
CS- crankshaft?
някой има ли я схемата със климатик за да видя разликите и изобщо в какво се забърквам .

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от peigera » 29 яну 2012, 22:04

CS колянов вал. PAS- хидравлика.Т- оптяжна ролка

ivo_asenov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от ivo_asenov » 29 яну 2012, 22:47

При мен хидравликата е горе над горивонагнетателната помпа, върти се с отделен ремък от допълнителната шайба на помпата!
Този въпростния ремък върти климатик и алтернатор интересува ме има ли си ролка или се обтяга чрез алтернатора ?

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от escorttd1 » 30 яну 2012, 12:17

Няма ролка. Обтяга се с алтернатора.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от peigera » 30 яну 2012, 13:29

При кола с климатик е нормално да бъдат изместени местата на частите за да може и компресора да се задвижва.На блока ще имаш оставено място за подредбата им ,като при модел без клима .Но ще ти трябват други стойки и така нататък.По лесно ще е да си оправиш или подмениш компресора.

ivo_asenov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовият ремък на Ескорт 1.8ТД

Мнение от ivo_asenov » 03 фев 2012, 23:54

Днес сложихме ремъка и изолирах компресора на климатика за да не го амортизирам зимата, та ремъка който пасва е 5 канален с дължина 930мм. :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта