АкумУлатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
bobilopovvd
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 23 юни 2011, 08:47
Модел на автомобила: ForD Mondeo 1.8 TDI 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

АкумУлатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от bobilopovvd » 02 фев 2012, 16:44

Здравейте колеги :) дайте да конкретизираме и да съберем всичко на едно място за подгревни свещи и акумолатори на тия дизелови печки :) когато купих колицата, а именно дизеловият Форд Мондео 1.8 с турбокомпресор 1998-ма година всичко си му беше наред - дойде зимата и започна ходенето по мъките. Единствените 2 неща в които не се съмнявах (след дълго четене и лутане във форума, в най-различни теми) бяха подгревните свещи и акумолатора. Главно, не се съмнявах в тях, защото човека от който купих колата ми каза, че са сменени (месец преди да стане покупката), но в последсвтие след като започнах да отхвърлям един по един проблемите (въздъх в горивната системата, проблем с нафтовата помпа,вакум в резервоара,"лош" стартер и куп други работи), защото не искаше да пали при температура около +5 градуса, смених свещите и всичко заспа, обаче сега при -10 и повече, се случва същото (както със старите свещи при +5 градуса), онзи ден я запалих колата и докато я изчистя от снега бях пуснал подгрева на преден на заден прозорец, фарове, фаорве за мъгла, парното,абе всичо - радио парно и т.н. изичстих я потеглих и след 200 метра ми светна таблото като коледна елха, дистачките се пускаха своеволно, датчиците за гориво и тем.на вода се побъркаха, след което спрях да заредя ... и когато да запаля да трагна ..... :shock: *banned* 4ервен картон ми показа колата, давам на контакт лапичките на таблото едвам се вижваха когато завъртя на стартер - никой нямаше - само цъка и никаква реакция => извод : тука найстина аз си изпостях, вината си е моя но в крайна сметка си мисля че акумолатора не е за тоя кола- а на него нищо непише няма лепенки няма нищо, нито знам колко амперчаса е нито стартов ток, абе нищо! сега трябва да намеря акумолатор който съм сигурен че е 74 амперчаса и повече и да видя дали ще запали, щото тоя в момента върти но без ефект, на дърпане пали на по-малко от четвърт на студен двигател при - 17 градуса ..... незнам какво да си мисля!
Тъ, марка модел амперчас, стартов ток, големина на акумолатора, също така и за подгревните свещи - има страшно много мнения но в различни теми, защото до колкото разбирам от тия 2 неща се тръгва (при евентуален проблем с паленето при ниски температури), неразбирам, но си мисля че при положение че върти стартеря, знчи му е достатъчен тока, но уви не е така!
(извинявам се, че се улисах малко повече в писането!) :(

мода тури едно У в заглавието :) за останалото не му се занимава :)

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от Doin » 02 фев 2012, 17:08

Почисти си клемите на акумулатора,, масата към двигателя, акумулатора направо го смени - дори да е подходящия ампераж вероятно е стар на библия, с товарна вилка провери как зарежда алтернатора... и повече не вярвай на продавач за да ти е мирна главата и безаварийна колата.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от diesel1.6 » 02 фев 2012, 17:59

Aз сега карам акумулатор на един приятел - най-ефтиният монбат 75 Ач. Палеше при -13 или -15.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от peigera » 02 фев 2012, 19:16

Колега ако ти се дават пари съвета ми е акумулатор от мото пфое. От 2005 година съм с такъв е вярвай НЯМА НЯМА.Като цена не е кой знае колко повече от останалите,по магазините. По спомен беше някъде към 250лв. за акумулатор 80АЧ. 700А.На скоро ги гледах и цената беше пак някъде там и освен това НЕ ЗАДЪРЖАТ АКУМУЛАТОРИ СЪС СТАРО ПРОИЗВОДСТВО. Имай в предвид,че тези 80 ампер часа са наистина истински а не само да ги пишат на етикета както на повечето.УСПЕХ и за дизел трябва силен акумулатор не само да върти а да върти достатъчно силно за да възпламени нафтата.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от ЯЛТА » 02 фев 2012, 19:27

Проблема ти не е само от акумолатор и свещи, а е комплексен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
bobilopovvd
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 23 юни 2011, 08:47
Модел на автомобила: ForD Mondeo 1.8 TDI 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от bobilopovvd » 02 фев 2012, 21:29

колега ЯЛТА .... ти и преди си ми казвъл как си си решил твоя проблем , но на тоя етап няма как да я пратя колата при "специалиста" все пак съм от софия - остави другото ама и съм винансово притеснен , няма как да я пратя в ямбол дори за една минута... предполагам че колегата ще ми реши проблема.... но на този етам се опитвам да си реша проблема самичък с възможно по - минимални средства (до колкото е възможно, разбира се) то хората са си го казали "козата си иска пръч"

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от ЯЛТА » 03 фев 2012, 16:21

Да не си мислиш че при мен е по различно, и аз съм така, но се дразнех а пък и си имам една кредитна карта на "Евролайн"- а сигурно знаеш че кеш-лихвата е 18.5 %. Обаче разсъждавам че по малко- по малко ще ми излезе по скъпо,- днес електромотор, утре свещи, после акумолатор, след това не се знае какво още, и ето ти как се съсипва кола. А след това отиваш при майстора да я прави, а той вдига ръце и ти вика вземи си нова, че тая ако я оправя не можеш да ми платиш парите, защото са като за нова. Така стоят нещата.
Един комшия имаше едно РЕНО-19, и не пали, но си купил спрей за студен старт,- и горд че ще пали, напръскал яко, палил, и хоп две биели надзърнали да видят кво става, айде на вторичнииии.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
kkkc100
потребител
потребител
Мнения: 478
Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Акумолатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от kkkc100 » 09 фев 2012, 15:04

ЯЛТА написа:Да не си мислиш че при мен е по различно, и аз съм така, но се дразнех а пък и си имам една кредитна карта на "Евролайн"- а сигурно знаеш че кеш-лихвата е 18.5 %. Обаче разсъждавам че по малко- по малко ще ми излезе по скъпо,- днес електромотор, утре свещи, после акумолатор, след това не се знае какво още, и ето ти как се съсипва кола. А след това отиваш при майстора да я прави, а той вдига ръце и ти вика вземи си нова, че тая ако я оправя не можеш да ми платиш парите, защото са като за нова. Така стоят нещата.
Един комшия имаше едно РЕНО-19, и не пали, но си купил спрей за студен старт,- и горд че ще пали, напръскал яко, палил, и хоп две биели надзърнали да видят кво става, айде на вторичнииии.
СПРЕЯТ Е СУПЕР !!! ДИЕТИЛОВ ЕТЕР 8) пръска се по много малко за по една - две секунди не е да изпръскаш 100 грама .....
Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...

Потребителски аватар
marek3435
потребител
потребител
Мнения: 211
Регистриран: 27 окт 2011, 08:57
Модел на автомобила: ford s-max 2.0 TDCI-140ps titanium
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: АкумУлатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от marek3435 » 15 фев 2012, 18:31

Ще споделя от личен опит:За дизел компромис с акумолатор,гориво и подгряващи свещи НИКОГА не се прави.Щом при топло време пали нормално проблема е 99% в някое от тези 3 неща.21 години карах Сиера дизел и в началото и Аз сменях изгорели свещи и презареждах акумолатори,докато не си купих от Германия 4 оригинални подгряващи свещи BERU и нов акумолатор с по-голям стартов ток.До последно нямах проблем с паленето през зимата.Не съм ползвал никога спрейове.Гориво само от бензиностанция. L-):
Изображение

Потребителски аватар
bobilopovvd
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 23 юни 2011, 08:47
Модел на автомобила: ForD Mondeo 1.8 TDI 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: АкумУлатор и подгревни свещи за Дизелов ФОРД!!!

Мнение от bobilopovvd » 20 фев 2012, 16:16

еми колега marek3435 колкото и да не ми се вярваше, че свещите не са проблем .... те се оказаха главния виновник(отказа да пали още при +5 градоса,а след смяната си палеше до при -10), от горивото ми направи впечатление че има разлика, но това от различните бензиностанции (не сипвам от други места,само по бензиностанции) и сега оставя да си проверя акумолатора, казаха ми да го закарам да ми го замерят , да ми натоварят динамото с въпросната "товарна вилка" и в края на крайщата да си купя нов акумолатор, ушким купих колата с нов,но явно е по стар и от мен, на него нищо непише, лепенките са му паднали и незнам нито колко амперчаса е нито кав му е стартовия ток, понеже върти стартера и то доста бързо си мислех че не е в него проблема! питах един-двама приятели да ми дадат акумолатор (на който му се знае "произхода") но за сега без успех, мисълта ми е да зема друг от дизелова кола и да го сложа вместо моя и ако запали ..... да съм сигурен и направо да ходя да копувам нов и така !
Благодаря Ви за мненията :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта