ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Днес колата не поиска да запали. Вчера се прибрах без никакви проблеми и тази сутрин върти стартера но не поиска да запали - от зад изобщо не пуши. Не разбирам много , но отвъртях първа и последна дюза и при въртене пръска нафта - това би трябвало да означава , че помпата си работи. Проверих дали стига ток до свещите с пробна лампа - лампата свети като дам на контакт. Възможно ли е все пак и четирите свещи да са изгоряли?
Опитах да я дръпна - дърпах я към 200 метра и пак не поиска да запали , скъса се въжето и я зарязах на улицата. Сега се чеша по главата и чета разни коментари за електромагнитен клапан , за скъсан малък ангренажен ремък ......
някакви идеи ?
Опитах да я дръпна - дърпах я към 200 метра и пак не поиска да запали , скъса се въжето и я зарязах на улицата. Сега се чеша по главата и чета разни коментари за електромагнитен клапан , за скъсан малък ангренажен ремък ......
някакви идеи ?
- nrjcafe
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 31 окт 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01,Ford Orion 1.6 clx'91,Nissan Terrano II 2.7TD '96, Opel Meriva 1.4 газ/бензин '10,Ford Kuga 2 tdci '19
- Местоположение: Италия
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Колега от това което си написал разбирам че имаш нафта на дюзите и според мен можеш да погледнеш първо ангренажния ремък.като върти на стартер усещаш ли компресия?
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
отворих капака на ангренажните ремъци - та са си. Поливах с топла вода горивния филтър - пак не помогна. От всичките опити ми падна акумулатора. Един познат дойде да ме издърпа до вкъщи и предложи пак да опитаме с дърпане - този път се дъпрахме почти 2 километра - запали за секунди , тресеше и като пуснах газта изгасна. От всичките опити днес се изнервих много и прибрах колата.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Смени горивния филтър, обезвъздуши качествено, и пак пробвай. И не я дърпай повече, а дано не е и късно да ти го кажа. С всяко принудително палене /дърпане, бутане/ рискуваш до 500 лева. И така ако не се получи, отиваш на доктор за дизели.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Поне 500
за ангренаж, някой клапан, гарнитура и така нататък.
Провери дали не е мръднал ангренажа.

Провери дали не е мръднал ангренажа.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Никак не мога да си обясня твърдението, че при палене на буксир щял да се скъса агренажния ремък. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Е точно по тази причина са се въвели демпферните шайби, и маховици, с цел омекотяването и абсорбиране на рязко предаване на движение.HACKO написа:Никак не мога да си обясня твърдението, че при палене на буксир щял да се скъса агренажния ремък.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
Аз също недоумявам защо не е редно да се дърпа. Закарах я до сервиза , където винаги ходя , но ще могат да я погледнат след 2-3 дни. Попитах ги за дърпането - казаха ми , че на 3 или 4 скорост като се пали нямало проблем
Та купих си горивен филтър и си го смених , обезвъздуших и пак не поиска да запали - изобщо не пропушва отзад при опит за палене. Дърпах я отново ... и след почти километър опити запали. Тресеше 5-6 минути и не поддържаше обороти , но малко като загря се нормализира. Карах близо 2 часа из града и нямах никакъв проблем. Гася и си паля без проблем. Обаче след като изстине двигателя не иска да пали отново. Всичко това ме навежда на мисълта , че проблема идва от въздух .... Всички теории за замръзване отпадат - та навън днес е 10 градуса. А при -25 си палих всеки ден
Сега чета в нета една статия за някаква платка на свещите , която се скапвала и това било един от проблемите при палене.

Та купих си горивен филтър и си го смених , обезвъздуших и пак не поиска да запали - изобщо не пропушва отзад при опит за палене. Дърпах я отново ... и след почти километър опити запали. Тресеше 5-6 минути и не поддържаше обороти , но малко като загря се нормализира. Карах близо 2 часа из града и нямах никакъв проблем. Гася и си паля без проблем. Обаче след като изстине двигателя не иска да пали отново. Всичко това ме навежда на мисълта , че проблема идва от въздух .... Всички теории за замръзване отпадат - та навън днес е 10 градуса. А при -25 си палих всеки ден

Сега чета в нета една статия за някаква платка на свещите , която се скапвала и това било един от проблемите при палене.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЕСКОРТ 1.8ТД НЕ ИСКА ДА ПАЛИ
За дърпането - ако зацепването на разпределителния вал е изместено малко и двигателя не пали и не работи нормално, при следващи опити агренажът често продължава да се мести и може да се стигне до сериозни проблеми.
Другото е като се дърпа да се дърпа както трябва и да не се допуска прекъсване и тресене на двигателя, особено на ниски обороти. На първа не става да се дърпа, от втора до пета е добре при съответната достатъчна скорост за поне 1500 оборота. И подаване на газ внимателно по малко.
За свещите и паленето - ако няма грам свещи пак пали на дърпане, само припушва повече в началото. Вместо веднага, ще стане след няколко секунди.
За студа, горивата и замръзването - от тази година вече има биодизел в горивото. Това е добре, но е друга тема. Връзката с тази тук е че смесите на биодизелът в Бг с нефтени горива отделят неща, различни от течност. Едни дребни полупрозрачни жилави трохи. Заредена тази година кола, ако е оставена на студа, може да има няколко шепи от това в резервоара. Аз нямах проблеми в студа и след това, но карам с бензин в нафтата, редовно изливам утайките от филтъра и не оставях колата да стои дълго и с пълен резервоар.
За любопитните имам малко от трохите да разгледат. Струва ми се, че тази година много хора имаха проблеми с колите, а студа не беше невиждан (до -15 само).
Другото е като се дърпа да се дърпа както трябва и да не се допуска прекъсване и тресене на двигателя, особено на ниски обороти. На първа не става да се дърпа, от втора до пета е добре при съответната достатъчна скорост за поне 1500 оборота. И подаване на газ внимателно по малко.
За свещите и паленето - ако няма грам свещи пак пали на дърпане, само припушва повече в началото. Вместо веднага, ще стане след няколко секунди.
За студа, горивата и замръзването - от тази година вече има биодизел в горивото. Това е добре, но е друга тема. Връзката с тази тук е че смесите на биодизелът в Бг с нефтени горива отделят неща, различни от течност. Едни дребни полупрозрачни жилави трохи. Заредена тази година кола, ако е оставена на студа, може да има няколко шепи от това в резервоара. Аз нямах проблеми в студа и след това, но карам с бензин в нафтата, редовно изливам утайките от филтъра и не оставях колата да стои дълго и с пълен резервоар.
За любопитните имам малко от трохите да разгледат. Струва ми се, че тази година много хора имаха проблеми с колите, а студа не беше невиждан (до -15 само).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта