Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 11 фев 2012, 16:25

Здравеите колеги имам проблем с моя фокус както карам или забива муцуна и гасне или просто прекасва и продалйава ако сам спрял и трагвам гасне или на свободна пак гасне.Вартя клуча и паля.На диагностика неизкарва грешки на компа(правена е в форд)следователно проблема е механичен.Сменях датчик на вала че го бе от4ело като грешка сега го няма ама пак сащото.Диузите са проверени и са перфектни.?????????????Ако някои има идеи да каже благодаря предварително

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от specialista » 11 фев 2012, 20:33

Някой гледал ли е живи данни в момент когато прави проблема????
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 12 фев 2012, 09:24

Да ако товабъде значи в момента на каране да бъде окачена на компа и пак неможе да се каже от кво е.
Сега смята маистора че е клапан за високо налягане на помпата ама по интерестното е че тои сам го сменял с един от една помпа на CLIO Renault но за жалост нямам гаранция че е бил читав но като го сменях беше сащото та вече незнам какво може да е

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от HACKO » 12 фев 2012, 13:15

kunchev написа:колеги чакам идеи моля
specialista написа:Някой гледал ли е живи данни в момент когато прави проблема????
А пък колегата чака информация за да даде предположение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от diesel1.6 » 12 фев 2012, 13:22

kunchev написа:Да ако товабъде значи в момента на каране да бъде окачена на компа и пак неможе да се каже от кво е.
Диагностика е правена и в движение значи. Ако спре, не може да не се види какво става. Не се ли следи налягането на горивото, отваряне на дюзи? За да спре колата, едното го няма.

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 12 фев 2012, 15:35

Колеги ако диагностиката показваше проблема според вас в мотопфое намаше ли да го отстранят и да си земат парите?
Да има проблем да пада налягането но от какво се пита в уравнението?Казах за клапан за високо налягане на помпата но все пак сам вземал от една груга помпа на клио и няма6е разлика диузите си работят но замомент нещо спира колата механи4ен проблем но какав мойе да екоито да несе от4ита като грешка

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 12 фев 2012, 15:38

пада налягането но от какво?кое кара помпата да спре иведнага след това трагва пак при висока скорост се полу4ава като прекасване или понякога като гаснене вартя паля и няма и помен от проблема

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 13 фев 2012, 13:04

все пак някви идеи ?
Нещо което данесе лови на комп

niksan79
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от niksan79 » 13 фев 2012, 22:28

Здр. колега....
Август месец имах същия проблем и решението се оказа доста просто. Пластмасовата кора над двигателя опирала в датчика на разпределителния вал, от което той самия е дефектирал и колата имаше същите симптоми като твоята....Подмяна на датчика за 50 лева и да чукна на дърво, вече няколко месеца колата е без проблем..Щом са ти сменили датчика, нека да ти погледнат и кабела до този датчик, да не ти прави той проблем....моя го провериха...:)..Прочети все пак и моята тема по този въпрос..........
Дано да си решиш проблема бързо...:)

Поздрави,
Никсан _friends_
Формата е моментна, класата е вечна........

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 15 фев 2012, 13:45

Никсанго прочетох ти цялата тема ама честно брат или несам разбрал кои датчик или ако е този които е доло като минах на канал и го погледнах тои е на 25-30 санта от кората практически е невазмойно да го опре предпазната кора под мотора при мен датчика е сменян(този доло) а кабелите днес ги гледах без да смаквам кората и нямаха видими белези че са наранени или повредени ако имаш неква идея как да проверя дали е там проблема пиши ще сам благодарен все пак знаеш какво ми е на мен сега :)

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от Miri4 » 16 фев 2012, 19:12

Здр. колега....
Август месец имах същия проблем и решението се оказа доста просто. Пластмасовата кора над двигателя опирала в датчика на разпределителния вал, от което той самия е дефектирал и колата имаше същите симптоми като твоята....Подмяна на датчика за 50 лева и да чукна на дърво, вече няколко месеца колата е без проблем..Щом са ти сменили датчика, нека да ти погледнат и кабела до този датчик, да не ти прави той проблем....моя го провериха...:)..Прочети все пак и моята тема по този въпрос..........
Дано да си решиш проблема бързо...:)

Колега послушай никсан. На времето аз му подсказах за този калпав датчик и всичко се оправи. Даже след 2 години с новия датчик отново почна да ми прави проблема и просто свалих проклетата кора на двигателя и всичко се оправи. Сега мисля да изрежа една дупка точно над датчика защото явно вибрациите на кората му вземат здравето. Успех.

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 17 фев 2012, 08:32

разбирам момчета но кледах под колата и невиждам как мойе тази кора да опре в датчика?все пак ще я махна да покарам без нея и да видя 6те има ли резултат но парво 6те видя тук един мои познат има колега с ТДЦИ като наще и да вземем да сменим клапана на помпата защото всички патища водят кам него.При вас излизаше ли като проблем на компа при диагностика?защото аз като го кача в Мотопфое няма нищоо на компаи живи данни като сваляме пак сащото просто пада ряско налягането в системата и краи после пак сичко е ОК :( :cry:

matorsko6
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 22 сеп 2010, 15:21
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от matorsko6 » 17 фев 2012, 14:10

колегите говорят за горната кора на двигателя а не за долната.така че махни горната кора която е над главата на двигатела и огледай.нямам представа от такъв автомобил но от обясненията така трябва да е

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 17 фев 2012, 18:17

И така след като разбрах за каво ми говорите (извинявам се за грешката от моя страна)смених и този датчик и огледах кабелите но нее от това :( даже и сега карам без капака защото неискам сега и него да прееба а като огледах както повечето неща при форд и това е страшна глупост да опира шибаната кора в тези иначе така важни кабели!Но сега като сменя тази седмица и клапана на помпата които реголира високото налягане незнам вече кво да правя.Ако имате и други идеи пи6ете и ще пробвам и с тях благодаря предварително

niksan79
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от niksan79 » 18 фев 2012, 23:25

Здр...
Нека някой, който разбира да ти погледне кабела към този датчик, за който ти говоря, а доколкото разбрах даже и си го сменил. Също от значение е и буксата....Моя майстор го хвана проблема, като просто натисна леко буксата и колата изгасна. Замери кабелите и след като нямаше проблем с тях, просто смених датчика и всичко заспа. Просто симптомите на твоята кола, подозрително приличат на ядовете с моя датчик....Тук е мястото да благодаря още веднъж на момчетата от форума за това, че разгадаха проблема на моя дзвер.. _friends_ .
При мен беше невъзможно на диагностика да хване този проблем..Даже пробвах да запаля с откачена букса на датчика и пак не показа грешка.....:)
Формата е моментна, класата е вечна........

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 19 фев 2012, 21:23

Колега прегледах и кабелите и буксата сега сам с свалена кора но нищо макар да ми се искаше да е от това.
Запалих колата и мардах буксата но нищо и кабелите и буксата са си наред колата си работе6е и нещя да огасне
Ако имате някви други идеи даите

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kazama1 » 19 фев 2012, 21:58

Може да ти е проблема в резервоара -някакво запушване на сондата,или помпата,кабелите там също трябва да се прегледат.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

kunchev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 13 яну 2012, 18:37
Модел на автомобила: FOCUS 1.8TDCI 2002
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от kunchev » 28 фев 2012, 20:32

Колега първо този фокус няма помпа в резорвара и второ ако имаше и тя неработеше колата нямаше да пали и трето и да палеше нямаше да има мошност а аЗ казах че колата варви много няма проблем с това при проблем с недостиг на гориво колата има проблем в високите то затова е недостиг на гориво защото нестига :)

navi06
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 19 юни 2010, 13:35
Модел на автомобила: FORD focus 1.6 16V 2002г.Zetec SE хечбек с АГУ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от navi06 » 01 мар 2012, 18:52

Здрасти колега моя Форд гаснеше за секунди в движение.Оказа се оголен кабел от кутията с релетата до компа .Опирал на маса за секунда и компа дава грешка и гасне и после се отделя от масата и си пали.Подмениха го и една година нямам проблеми.Дано да съм бил полезен.Успех

Потребителски аватар
sirios2
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 27 мар 2008, 10:35
Модел на автомобила: ford cougar 2.5 V6 170 hp
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Мнение от sirios2 » 01 мар 2012, 21:37

СПОРЕД МЕН Е ДАТЧИК НА COMON REIL
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта