проблем с виене
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 04 авг 2006, 11:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi 96
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
проблем с виене
Otskoro sum sobstvenik na ford. ima nekav problem. ponqkoga pri napulno lqv ili desen volan se 4uva viene ot kum predno dqso kolelo. 4uva se samo pri poteglqne.
Отскоро сум собственик на форд. има некав проблем. понqкога при напулно лqв или десен волан се 4ува виене от кум предно дqсо колело. 4ува се само при потеглqне.
Отскоро сум собственик на форд. има некав проблем. понqкога при напулно лqв или десен волан се 4ува виене от кум предно дqсо колело. 4ува се само при потеглqне.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Все пак огледай отвътре калника и корите, то ако опира гумата някъде при пълен завой ще има изтъркано по корите. Иначе ще трябва някой специалист да се изкаже дали е лагер или нещо по спирачната система ако се размества леко при завой..
П.П.
Ако искаш вдигни на крика и с ръка завърти гумата и може и да чуеш по-точно от къде шуми.
П.П.
Ако искаш вдигни на крика и с ръка завърти гумата и може и да чуеш по-точно от къде шуми.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Що за глупости ?chains написа:Точно така това са стоновете на хидравличната помпа и се чуват от приплъзването на ремъка - НИКОГА НЕ СЕ ВЪРТИ ВОЛАНА НА КОЛА С ХИДРАВЛИКА ДО КРАЙ!!! иначе ще ти се наложи да се изръсиш доста за рециклиране - за цените като нови да не говориме!
Е кво се'а да не паркирам щото ще се износи ?
Нещо по-умно няма ли ?
Ако не трябва се върти до край инДжинерите да са го взели в предвид.
Всеки качил се на кола с хидравика тряя знае да не навърта до-край.
Май глупости ми се струват.
Мойта и тя шуми, май щот няма масло и като и навъртя волана в крайно положение двигателя се форсира.
Е к'во се'а да я оставя на средата на паркинга ли ?
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
По същия начин вече съм съсипвал една хидравлична помпа - след което майсторите, които ми я рециклираха за 150лв. /това бе извършено в една фирмичка находяща се в уч. корпус №11 на ТУ - София/ те ми обясниха много нагледно и културно /абе гледаха ме като малоумен да не зная тези прости малки хитринки/, че при пълно завъртане на волана помпата отива в крайно положениеналягането на маслото е много високо и се покачва температурата, затова като набереш волана до край и се чуят стоновете просто отпускаш четири пръста в обратнапосока, като по този начин налягането в системата спада до нормални нива, а колкото до това /и аз ги питах "е как ще завивам?"/ те нагледно ми показаха че при тази операция гумата се отклонява незначително малко и едвали би увеличило диъметъра на завоя с повече от 10 - 15 см.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта