Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 11 мар 2012, 23:25

Моята първа кола :D Форд Фиеста 1992 г. 1.8 чист дизел, без турбина 75 конски сили на незнам колко хиляди километра. Снимките са стари, скоро ще кача нови с модификации от мен :D Колата беше внос от Германия преди около 8 години, баща ми я купи за него, после я даде на майка ми и сега е в моите ръце с малко промени! :) Очаквайте новите снимки скоро :) Тези са от преди 4 години долу-горе :)

http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 92410.jpg/
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от Boqn.bg » 11 мар 2012, 23:35

За сега изглежда добре. :): Чакаме снимки. :lol: Желая ти, да сменяш само консумативи. _friends_
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 14 мар 2012, 00:38

Снимки от днес. Малко по малко имам да оправям доста работи. Но засега това :)

Музиката не е кой знае какво. Тhunder 10" TCW-10C Drum and bass, усилвател 4х100 w. при 4 ома, кондензатор 1 фарад, елипсите са за смяна за това не съм ги снимал на 7 години са :D, сини светлини под таблото и отзад в краката на пътниците, старо изгоряло фолио на стъклата (подлежи на смяна, като се затопли още малко времето), джанти 13" за зимата, скоро слагам 15" 195/45 и така.


http://imageshack.us/g/832/wp000119q.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
mitakamk
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 09 фев 2012, 10:40
Модел на автомобила: Fiesta 1.1i Ghia 90г.
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от mitakamk » 14 мар 2012, 18:07

здравей колега имам същата фиеста като твойта та искам да те попитам от каде си намери ножовете на брониите. иначе колата е супер само дано те слуша :)
поздрави

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 15 мар 2012, 01:02

Не ме слуша, днес установих, че ще сменям цялото предно окачване - ( носачи, шарнири, кормилни накрайници, тампони) и да не чува Господ, но може и да излезе и полуоска.. :( :( :( Между другото днес се сдобих с въздушен филтър на HKS .. Изкажете мнение..?
Снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от Boqn.bg » 15 мар 2012, 01:46

Хубав филтър. :): Успех, с предницата. :roll:
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от paci » 15 мар 2012, 21:01

maptu4a написа: Между другото днес се сдобих с въздушен филтър на HKS .. Изкажете мнение..?
Е тук нали си питал бре? :)
Много шум за нищо и сърце се грее, че си спортен :D:

Аз па ти се чудя от де ги довлече тез 15 коня отгоре?

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 16 мар 2012, 00:28

Колега paci, не можах да те разбера..? Какво имаш в предвид с това, че нали тук съм питал и че и 15 коня отгоре? :roll: :D

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от DigiPro » 16 мар 2012, 09:48

Добра е Фиеста-та. Мяркал съм я преди време из града. Пък за конете 1.8 дизел без турбина е 60 коня фабрично, а 75 е този с турбината.

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 16 мар 2012, 10:31

Ами аз съм без турбина, но баща ми ми е казал 75 к.с. и мисля,че в документите пише така. Ще погледна пак, но няма значение :) Благодаря за полезната информация! :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от paci » 16 мар 2012, 23:27

Забравил съм да сложа линка към темата ти за филтъра :)

За другото, DigiPro удари рамо >:D<:

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 17 мар 2012, 19:40

Филтъра е сложен, колеги. Колата ръмжи малко по-сериозно и се олекоти работата на мотора. Много по-лесно набира, баирите ги яде, ряз коренно различен и просто съм много доволен. Не ме интересува дали наистина е ХКС филтъра, но определено има коренна разлика :) 8)

Потребителски аватар
vazracing
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 09 фев 2011, 18:41
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от vazracing » 17 мар 2012, 23:13

Не знам на 60 коня кола с спотрен филтър каква разлика намираш. Преди карах бензинов Ескорт 90 коня с подобен филтър и нямаше кой знай каква разлика ... не знам това е мое мение
Walking get's too boring when you learn how to fly...

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 17 мар 2012, 23:20

Колега, гледам си от Габрово, прескочи до В.Търново да сложа панелния филтър на колата да направим едно кръгче, после ще сложа конуса да видиш, че не говоря празни приказки. Също така, не всичко е до конете, карам и пежо 106 1.1 55к.с. но с тия 55 к.с. вземам старт на браво 1.6 90 коня и марея 1.8 115 коня. На пежака, на 2-ра предавка примерно прекъсвача удря на 90 км/ч, така че не всичко е до конете. Както искаш го разбирай! Знам, че мнението е твое и уважавам мнението ти, но ти казвам ако искаш прескочи до Велико Търново да сложим оригиналния филтър, после конусния да видиш, че разликата е коренна. Както и да е, на мен ми харесва работата на мотора сега, а който каквото иска да каже, да си го каже :) Нямам нищо против отрицателните мнения! :)

Потребителски аватар
vazracing
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 09 фев 2011, 18:41
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от vazracing » 17 мар 2012, 23:32

Т'ва за тия стартове е много относително, от човек до човек има разлика, обаче няма как да ме убедиш че с кола 55 коня вземаш старт на кола 115 коня. Сравнението ти е равносилно на аз да карам колело ти да тичаш.
Walking get's too boring when you learn how to fly...

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 18 мар 2012, 00:12

Ето убеждавам те! Мареята е 1758 кг ако не се лъжа точно толкова пишеше, пежото е 780 кг, мареята е с 15 цола гуми, пежото с 13 цола гуми, мареята я кара мой приятел, на моята възраст, и както искаш го разбирай. Ако се навие пак да се пуснем, ще накарам някой да снима да видиш. Старта го вземам, но влезе ли в оборот мареята вече на 2-ра след 3/4 хиляди оборота, подивява, ама в ниските хич я няма ( карал съм я ) . Пежото.. само в ниските на първа го няма, изцепиш ли му първата, вече втора подивява, 3-та поддържа почти една междинна скорост между 90 и 110/120 , а мареята вече на 2-ра е направила 110 и като и биеш 3-тата и т.н. Мисълта ми е,че колкото и да не ти се вярва има неща които са много относителни ( шофьор, автомобил, двигател, тегло, управление, окачване, състояние на автомобила и т.н.) Както и да е не искам да споря с теб! :) Все пак всеки може да вярва или да не вярва на лъжи или на истини :) Знам, че си мислиш, баси тоя келеш яко се е вкарал във филма и говори измислици, но за мен това е от без значение, поради простата причина, че нямам никаква полза от това да те лъжа :) И все пак, благодаря, че изказваш мнението си! :) Радвам се на такива хора, които изказват мнение, а не като видят нещо, което не им допада и " А да бе точно така,я тоя да върви да се гръмне" и др. :)

Потребителски аватар
vazracing
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 09 фев 2011, 18:41
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от vazracing » 18 мар 2012, 00:19

Да не спамим вече нека се върнем на Фордчето ... със здраве да си го караш много хубави мигове. Лека от мен :)
Walking get's too boring when you learn how to fly...

Потребителски аватар
maptu4a
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 11 мар 2012, 18:50
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8d
Местоположение: Велико Търново, България
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от maptu4a » 21 мар 2012, 00:38

Сложих сините стопове ( през зимата карам с оригиналните ). Ето и две снимки от днес:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от paci » 21 мар 2012, 21:42

vazracing написа:Да не спамим вече нека се върнем на Фордчето ... със здраве да си го караш много хубави мигове. Лека от мен :)
Я светни крушките в стопа така на дневна светлина и пак дай фото.

Хубаво е, че съм се научил да не разчитам на светлина от мигачи и стопове, а спазвам дистанция на която мога да реагирам, следя я и успявам да реагирам колкото и динамично да е карането.

Такова наръсване съм виждал само на ГоУф.
На мен не ми харесва, но щом на тебе ти харесва си я карай.

Потребителски аватар
SLaM4o
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 03 май 2012, 02:50
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Re: Форд Фиеста 1992 1.8 дизел

Мнение от SLaM4o » 03 май 2012, 03:49

браво колега! готин е фиестъра аз имам същия 60 коня изруд с близо 130 нюто метра въртящ момент на 825 кг купе! Прескачам ги кат хлебарки БМВ-та е36 316 припадат с по 2 тира на 400 м дръпка е36 318 пак припада но с много по-малко естествено Ц-класа 180 пак я слагам и още много "тарикатски коли" :D раздул съм генерацията на 55 мм ефекта е-да припадат! Не всичко е коне! Нютона е много важен и той особено при дизеларките :)) в малкото от което не съм доволен от тая кола е,че е верен мита за форд,коза,външна чешма и циганин,че зимата неработат :D

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта