Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Здравейте, отново имам проблем с форда . Сега проблема е че докато карам с включени светлини и явно като мина през дупка или от продължително каране по неравности и задните ми светлини спират да светят и зумера не пищи когато отворя вратата , но предните светлини си светят. Също така задната чистачка спря да работи за известно време но се оправи, а и ми светна диода на копчето за задните фарове за мъгла , а аз нито имам такива фарове нито съм го докосвал. И затова се съмнявам нещо по ел. връзките явно ми прави проблеми щом като минавам през неравности и стават тези аномалии.
Последна промяна от escort_1.6_16V на 23 мар 2012, 16:31, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май.
За задната чистачка като отвориш багажника на самата врата която се вдига има три бронзови шиша.Почисти им върховете и почисти и долу на черната пласт маса трите медни пластинки и чистачката ще тръгне.За задните светлини бих те посъветвал да прегледаш самите букси на стоповете понеже често създават проблеми.Ако проблема не е в буксите или крушките най вероятно ще се касае за проблем в таблото с бушоните.Има тема за него.Зумера на фаровете може да развиеш болтчето на копчето на шофьорската врата което е за лампичката в купето и с ножче или отвертка да му изчистиш контакт четата които се допират като натискаш и отпускаш копчето.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май.
На мен по-скоро ми изглежда, че му изчезва масата на задните светлини. И понеже не се затваря веригата към маса,
ток протича по пътя: заден габарит --> несвързаната маса --> лампата за мъгла --> светодиода на копчето за мъгла, който от това свети.
Трябва да уточня, че не знам как са реализирани задните светлини на Ескорт и кои са слабите им места, нека колегата да провери и да каже.
ток протича по пътя: заден габарит --> несвързаната маса --> лампата за мъгла --> светодиода на копчето за мъгла, който от това свети.
Трябва да уточня, че не знам как са реализирани задните светлини на Ескорт и кои са слабите им места, нека колегата да провери и да каже.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май.
Точно заради това му казвам да провери буксите на стоповете,че създават проблем.А проблема им не е в слаба връзка на габаритните крушки а слаба връзка на масата.Като ги провери ще разбере.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май.
Под проверка аз разбирам , да откача буксата и ако се нуждае да се почисти. И също така да се провери връзката, да не е прекъсната нещо или да е хлабава. Ако съм в грешна посока поправете ме. А самия проблем е накуп, тоест когато спря да работи чистачката(просто я бутнах да проверя дали работи и нямаше никой), след малко светна диода на бутона за фаровете за мъгла. И в движение отворих вратата но зумера не запищя, от което знам тъй като и друг път го е правила че фаровете светят. Но има и друг случай всичко да си работи само задните светлини да не светят, но натисна ли спирачка си имам стопове.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май.
Аз до извода за липсващата маса стигнах като гледах схемите на моята Fiesta.
Провери както ти е казал колегата, който има впечатления за конкретното място на проблема.
Стоповете май са на отделна маса - ама това го предполагам от снимките на Ескорт, които гледам в нет-а.
Провери както ти е казал колегата, който има впечатления за конкретното място на проблема.
Стоповете май са на отделна маса - ама това го предполагам от снимките на Ескорт, които гледам в нет-а.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май.
Днес почистих мястото където се свързва масата с купето и буксите на стоповете. Пръснах ги обилно с контактен спрей и ги затегнах добре. А дали ще се оправи не знам. То добре че вече светлините не са задължителни през деня и поне ще отърва акта ако ме спрат
.

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Отново електрическа загадка. Днес задната чистачка през целия път не се е включвала но това не е проблема.
Проблема е в това че вентилатора на радиатора и той не се включва. Охлаждах я с парното колата, че да не прегрее. Не знам каква е причината. Има ли някакъв вариант да пробвам дали работи вентилатора- примерно да му подам директно захранване от акумулатора. И ако работи къде да търся проблема.
Проблема е в това че вентилатора на радиатора и той не се включва. Охлаждах я с парното колата, че да не прегрее. Не знам каква е причината. Има ли някакъв вариант да пробвам дали работи вентилатора- примерно да му подам директно захранване от акумулатора. И ако работи къде да търся проблема.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Ами да може да подадеш директно захранване на електро мотора и да видиш дали ще завърти.Възможни причини за да не работи:изгорял предпазител,повреда в ел табло.прегоряла букса най вече до вентилатора,датчик за вентилатора,реле управляващо вентилатора но не ми се вярва.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Не можах да извадя тъпата букса и нямаше как да подам директно захранване на вентилатора. Но заради проблем в една друга тема, колата ще е почивка за една седмица и имам време да измисля как да я откача.
А иначе съм намислил да пусна един + от акумулатора през едно ключе вътре в купето и така като достигне температурата аз ръчно да пускам вентилатора(както се правеше едно време на Ладите). Няма да слагам предпазител защото не мисля че ще ми е необходим.
А иначе съм намислил да пусна един + от акумулатора през едно ключе вътре в купето и така като достигне температурата аз ръчно да пускам вентилатора(както се правеше едно време на Ладите). Няма да слагам предпазител защото не мисля че ще ми е необходим.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Принципно както си тръгнал полека лека ще игнорираш цялото табло с предпазителите.
Дано не се запалиш от подобрения.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351
Освен проблема с таблото, перката ти има 2 степени.
Случва се да изгори съпротивлението на 1вата.
Дано не се запалиш от подобрения.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351
Освен проблема с таблото, перката ти има 2 степени.
Случва се да изгори съпротивлението на 1вата.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Какъв сервиз, няма такива работи. Всичко се прави сам.
А иначе за самото табло как да е, струва ми се трудно ама все пак ще излезе някак. Проблема идва след това, че аз най много мога да го почистя с контактен спрей или нещо друго. Тоест да запоявам няма да стане, защото нямам поялник а и не съм го правил. Но майстори електричари могат да се намерят не е проблем. Проблема е дали наистина е в бушонното табло или някъде по датчиците за охлаждане.
А иначе за самото табло как да е, струва ми се трудно ама все пак ще излезе някак. Проблема идва след това, че аз най много мога да го почистя с контактен спрей или нещо друго. Тоест да запоявам няма да стане, защото нямам поялник а и не съм го правил. Но майстори електричари могат да се намерят не е проблем. Проблема е дали наистина е в бушонното табло или някъде по датчиците за охлаждане.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Май не ми работи само първата степен, защото онзи ден като беше загряла до буквата N(последната и малко след нея почва червения сектор), и май се беше включил вентилатора да духа силно защото се чуваше отвън че бучи нещо, но тогава нямах възможност да отворя капака и да проверя. Но при първа възможност ще го пробвам. А и вярно ли е, че докато работи двигателя ако откача температурния датчик вентилатора трябва да се включи ?
И кой от двата датчика трябва да откача, този на маркуча към радиатора или този на тялото на термостата ?
И кой от двата датчика трябва да откача, този на маркуча към радиатора или този на тялото на термостата ?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 24 мар 2012, 20:37
- Модел на автомобила: Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Колега,според мен проблема е комплексен.Ако не си абсолютно наясно с тази материя, мой съвет е да прехвърлиш проблема на СПЕЦИАЛИСТ.Температурния датчик за вкл. на охл.вентилатор се намира на горния маркуч на радиатора/той прави верига при достигане на температура т.е.ако махнеш куплунга не става нищо/.Ако там всичко е наред трябва да се провери релето,ако и там всичко е наред , трябва да се провери изправноста на таблото с предпазителите. Успех!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
При липса на информация от датчик компа задава авариини стойности за него.РАЗБИРАЧА написа:той прави верига при достигане на температура т.е.ако махнеш куплунга не става нищо
В случая перката трябва да тръгне на високи обороти.
Нали прави опити за реклама на сервиз?
Там някой не ги ли знае тези работи?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 24 мар 2012, 20:37
- Модел на автомобила: Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Колега ''PACI'', явно ги РАЗБИРАМЕ тези неща. А, кажи на схената/ако успее да се качи/,къде точно е връзката на тази инсталация с компютъра на автомобила,та чак и да дава аварийни команди ?


paci написа:При липса на информация от датчик компа задава авариини стойности за него.РАЗБИРАЧА написа:той прави верига при достигане на температура т.е.ако махнеш куплунга не става нищо
В случая перката трябва да тръгне на високи обороти.
Нали прави опити за реклама на сервиз?
Там някой не ги ли знае тези работи?

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 24 мар 2012, 20:37
- Модел на автомобила: Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
http://emford.snimka.bg/automobiles/emford.665599" onclick="window.open(this.href);return false; - ел. инсталация на охл. с-ма
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Откачих термодатчика който е на маркуча към радиатора и нищо, никаква реакция от страна на вентилатора. Не може ли да се направи някакъв мост или нещо друго на тази букса на термодатчика и да видя дали ще завърти вентилатора, защото на вентилатора буксата е сложена по възможно най тъпия начин и без канал не мога да я откача, за да му подам ток директно и да видя ще завърти ли.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Може бе, окъси буксата и като дадеш контакт трябва да тръгне.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Ами явно вентилатора е предал богу дух. Правих мост между двата пина на буксата и нищо. За по сигурно проверих с мултицет дали има напрежение в буксата, и като забих сондите в пиновете си имаше. Явно проблема и точно във вентилатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта