Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
keranov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д

Мнение от keranov » 04 апр 2012, 09:02

Колеги ,възможно ли е да се скъса ремъка при движение с около 50 км/час и да има само два клапана криви? Баща ми скъсал ремъка отворили главата в сервиз и майстора му казал ,че има само два клапана криви, ама на мене не ми се вярва колкото и хубаво да звучи.
Вие как мислите дали е възможно? :?:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д

Мнение от ЯЛТА » 04 апр 2012, 10:56

Няколко пъти ми се е случвало, и много майстори са ми казвали че минимума е 4 изкривени клапана, лично аз имах случай на 3 изкривени клапана. Но щом са казали че са 2, не вярвам да не познават кое е криво, и кое право. Хубавото е , че щом е демонтирана главата, добре е да и се направи пъъълна профилактика, а после колата е просто друга+.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

keranov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д

Мнение от keranov » 04 апр 2012, 11:04

Дано да е така.Защото четох ,че минимума е 4 клапана и то при скъсване на обороти.Ремъка се е скъсал поради теч на масло от семеринг на разпределителния вал.Има отпечатък на едно от буталата ,но майстора му е казал ,че няма проблем. :shock:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д

Мнение от diesel1.6 » 04 апр 2012, 11:07

При неподвижен разпределителен вал ще удря само отворените клапани - това става ако ремъкът се скъса изведнъж без да превърта и при невисоки обороти.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д

Мнение от ЯЛТА » 04 апр 2012, 11:12

Когато скъсах ремък, първият път, бяха 4 ударили се клапана, но и разпределителният вал се счупи,- на 3 парчета, това беше на Сиерата- 1.8 тд. Това се случи след първоначално палене- зимата и подаване на газ. От тогава, като я запаля при студено време, не подавам газ поне 5 минути.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта