Как е възможно опел вектра 1.6 75 кс да ме бие ???
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Това е обяснението,по голям въртящ момент,постиган на по-ниски обороти=на по-добра бегуна на къси разтояния.А конските сили ги зае*и,те не са основен фактор при този спор,да....noface написа:......Крут.момент-знаете ли кво означава? За "дърпане" на късо р-е той е по-важен от конете ,кобилите и камилите.Естествено в някакви граници

Същото е да спорим,защо турбодизел стотина коня и бензинка инжекция 135 коня,ако карате на четвърта примерно със 100 и кой ще ускори по-бързо без да се сменя предавката до 150.Отговора е турбодизела,заради по-големия въртящ момент на ниски обороти.
В нашия сайт има статия,озаглавена "Конски сили и въртящ момент" мисля



-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз пък съм имал проблеми с 3 форда, и все с центровката, и то все с динамичната центровка. С една дума, в режим на ускорение регулаторите не следят както трябва работата, и се прецакват преходните режими (в частност ускорението). В статично положение или леки промени, не при "рязане", делкото или там каквито са регулаторите, се наместват и си правят точна центровка и колата катери баири, гори малко и т.н. Май форд, в стила си да осигурят екстри на ниска цена, се скапва повече в тези "тънки" места, които все пак дават кеф деdemiro написа:Това е обяснението,по голям въртящ момент,постиган на по-ниски обороти=на по-добра бегуна на къси разтояния.А конските сили ги зае*и,те не са основен фактор при този спор,да....noface написа:......Крут.момент-знаете ли кво означава? За "дърпане" на късо р-е той е по-важен от конете ,кобилите и камилите.Естествено в някакви граници![]()
Същото е да спорим,защо турбодизел стотина коня и бензинка инжекция 135 коня,ако карате на четвърта примерно със 100 и кой ще ускори по-бързо без да се сменя предавката до 150.Отговора е турбодизела,заради по-големия въртящ момент на ниски обороти.
В нашия сайт има статия,озаглавена "Конски сили и въртящ момент" мисляПрочете я и ще ви се изеснят бая работи

По отношение на въртящия момент си мисля, че няма голямо значение, освен на дистанции като за 3 и 4 скорост. Примерно ако се дърпат до високи обороти на 3, и едната кола не си показва силата в ниските, вече за 4, преди края на трасето. То усетът и навика на шофьора много вярно наместват трансмисията и въртящият момент и в крайна сметка абсолютната стойност на мощността си остава решаваща... при изправна кола.
... да не се обиди някой

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
???
Кви са тия опелски и голфови митологии, не мога да разбера. Що ли пък на мене не ми се случват такива работи, а все обратното (със същия двигател 1.6 съм и скоростна кутия от Ескорт), къде, къде по-нови и мощни коли от моята издухвам, за мъка на собствениците им дето са изсипали торба с пари за тях и се правят на отворени, а вие тука ми фалите некви марки и модели, дето през ум не би ми минало да ги отчитам че съществуват.
Единственото което мога да кажа е че моето коленце не спира да ме изненадва какво може.
А-а пардон, да се коригирам, аз карам на газ, от тва ще да е!
Единственото което мога да кажа е че моето коленце не спира да ме изненадва какво може.
А-а пардон, да се коригирам, аз карам на газ, от тва ще да е!

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Гледам темата доста се е разгорещила и понеже преди форд карах опел, ще се включа и аз.
Със сигурност опелите на 2-3 скорост доста по-бързо ускоряват от форд и отделно макар и гонени от ръждата конете им не умират толкова бързо и лесно като при форд.
Затова и не се учудвам от вектрата 1.6, която е по бърза от ескорт 1.6 16 V.
Като пример на магистралата забелязах как ескорт /, за който след като се свих вдясно, не по мое желание, да му дам път да ме изправари/ видях че е 1.6 16 V се мъчеше да ме изправари и не успяваше и доста време караше на една кола разстояние след мен, а аз съм с двигател 1.3. И общото ми впечатление от ескортите е, че бързо им умират конете, за съжаление
Не веднъж съм проверявала дали съм по-бърза от ескорт и определено съм по-бърза, но не мога да кажа същото за астрите и голфчетата

Със сигурност опелите на 2-3 скорост доста по-бързо ускоряват от форд и отделно макар и гонени от ръждата конете им не умират толкова бързо и лесно като при форд.
Затова и не се учудвам от вектрата 1.6, която е по бърза от ескорт 1.6 16 V.
Като пример на магистралата забелязах как ескорт /, за който след като се свих вдясно, не по мое желание, да му дам път да ме изправари/ видях че е 1.6 16 V се мъчеше да ме изправари и не успяваше и доста време караше на една кола разстояние след мен, а аз съм с двигател 1.3. И общото ми впечатление от ескортите е, че бързо им умират конете, за съжаление

Не веднъж съм проверявала дали съм по-бърза от ескорт и определено съм по-бърза, но не мога да кажа същото за астрите и голфчетата

FORD - Feel the difference.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
от ескорт до ескорт има разлика.Не мога да разбера що се палите и четете характеристики на НОВИ автомобили,а правите изпитанията със стари.Поли е права,че има 1.6 16в които не могат да изпреварят 1.3,и при това колите ни са вече на газ(повечето),което още повече допринася за намалението на мощността.Гарантирам,че ако се наредим 4 ескорта всички по 105 коня,нито един няма да финишира наравно с някой друг.
На всеки индивидуален автомобил амортизацията му е в различна степен(по-малка или по-голяма) и сравнението с вектра,голф или каквато и да е кола е неуместно.
На всеки индивидуален автомобил амортизацията му е в различна степен(по-малка или по-голяма) и сравнението с вектра,голф или каквато и да е кола е неуместно.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Polly написа:Гледам темата доста се е разгорещила и понеже преди форд карах опел, ще се включа и аз.![]()
Със сигурност опелите на 2-3 скорост доста по-бързо ускоряват от форд и отделно макар и гонени от ръждата конете им не умират толкова бързо и лесно като при форд.
Затова и не се учудвам от вектрата 1.6, която е по бърза от ескорт 1.6 16 V.
Като пример на магистралата забелязах как ескорт /, за който след като се свих вдясно, не по мое желание, да му дам път да ме изправари/ видях че е 1.6 16 V се мъчеше да ме изправари и не успяваше и доста време караше на една кола разстояние след мен, а аз съм с двигател 1.3. И общото ми впечатление от ескортите е, че бързо им умират конете, за съжаление![]()
Не веднъж съм проверявала дали съм по-бърза от ескорт и определено съм по-бърза, но не мога да кажа същото за астрите и голфчетата




Направо ме уби! Как разбра, че Вектрата е по бърза? Без да си карала въпросен Ескорт?...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Polly написа:kEFi написа:![]()
![]()
![]()
![]()
Направо ме уби! Как разбра, че Вектрата е по бърза? Без да си карала въпросен Ескорт?...
Много добре! Продължавай в същия дух!Polly написа:Въпросните ескорти както казах ги изпреварвам без проблем с по-слаб двигател. А опели съм карала
Явно вече си минала разработката на двигателя си...
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хихих това като го каза и се сетих. Вчера по задръстванията карах зад една фиестичка, '91 или '92 да е била и някакво младо момиче я караше, ама лека като натисне да потегли и от ауспука бяла пелена. Ама всеки път направо облак от бял пушек ми правеше пред мен.... Тая мацка май никак не и пукаше, че нещо мотора не е наред.kEFi написа: Много добре! Продължавай в същия дух!
Явно вече си минала разработката на двигателя си...
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Да....,колата и жената изискват редовна потдръжка.И докато за жена ти може да се погрижи някой друг освен тебе,то за колата няма кой даром да дойде да ти я изчука,примерно казаноPolly написа:Ей колеги, разводнихте темата с офтопикВместо да проявявате ирония спрямо колежките по автомобил, гледайте как и доколко вашите жени се грижат за автомобилите си и тогава коментирайте, темата беше се Вектра и Ескорт



Още малко офтопик:Значи возя оня ден едно френдче дето се прави на майстор/с него издънихме катализатора,дето писах в една друга тема/ и му викам-Не си ли забелязал колко много Астри се навъдиха по пътищата,явно е добър избор за нашите условия.А той потрива ръце и казва одобрително:-Ще има хляб за нас майсторчетата ей,като почнат след година-две,я праг,я някое калниче,от сега трябва да купувам тел за ЦО-то...




- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Отдавна мислех да пусна един пост относно темата.
От личен опит твърдя ТОЗИ ДВГ 1.6 МОНО НА ОПЕЛ Е МНОГО ПО БАВЕН ОТ 1.6 ЗЕТЕК, да не говорим че Вектрата дори май е с по-голямо тегло
На колегата колата просто е зле или той не може да я кара. По принцип вентилираните двигатели са малко по особени за експлоатация от нормалните 8 клапанови. На мен след сиерата ми трябваха няколко месеца за да свикна нормално с динамичните характеристики на колата и начина по който се развърта (ескорта) и да изпреварвам както трябва. Готов съм да сложа пари при евентуален ластик между такава вектра и ескорт, не зетек дори, а DOHC, първо поколение, за победа на Ескорта, при положение че го карам аз или някой който познава колата
Това даже и човек който кара опел трудно ще го повярва (че опела ще бие).
Прощавайте за тона ми, но от такива теми ни се носи славата на фордажийте като калпави шофйори с калпави коли, обърнете вниманието колко пъти казвате в темата постове от сорта "ми как нема да върви като бяга от ръждата" и прочие.....това звучи направо жалко...
Нищо чудно някой колега от друг форум вече да е пуснал темата в тяхните форуми и вече да ни хранат здраво.....

От личен опит твърдя ТОЗИ ДВГ 1.6 МОНО НА ОПЕЛ Е МНОГО ПО БАВЕН ОТ 1.6 ЗЕТЕК, да не говорим че Вектрата дори май е с по-голямо тегло


Прощавайте за тона ми, но от такива теми ни се носи славата на фордажийте като калпави шофйори с калпави коли, обърнете вниманието колко пъти казвате в темата постове от сорта "ми как нема да върви като бяга от ръждата" и прочие.....това звучи направо жалко...



Love sucks......true love swallows!
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
колеги стига сте спорили за глупости
голема работа станала че вектрата била ескорта
ОТ КОЛА ДО КОЛА ИМА РАЗЛИКА
НЕ четете тия "каталожни данни " при условие че говорим за коли НАД 10 години претърпели кои знае какви Шофери, натоварвания, удрания,съст. на гуми и т.н то просто е безмислено да се ръководите от това.
Колега като толква искаш да разбереш що те е била тая Вектра ми пусни се с един 1.6 16в кат твоя из форума са бол......
Така ще си покаже поне при тебе ли е проблема или по наште "каталози" не излиза


ОТ КОЛА ДО КОЛА ИМА РАЗЛИКА
НЕ четете тия "каталожни данни " при условие че говорим за коли НАД 10 години претърпели кои знае какви Шофери, натоварвания, удрания,съст. на гуми и т.н то просто е безмислено да се ръководите от това.
Колега като толква искаш да разбереш що те е била тая Вектра ми пусни се с един 1.6 16в кат твоя из форума са бол......
Така ще си покаже поне при тебе ли е проблема или по наште "каталози" не излиза

Последна промяна от форд мк2 на 15 авг 2006, 18:31, променено общо 1 път.
Be happy
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен ми е единствено чудно дали във форума на VW или Опел или който и да е, ще се види подобна тема. Това явление не го забелязвам за пръв път и не ми прави добро впечатление, вечно недоволни от това което имат и все гледат да не са се минали нещо. Почти всеки шофьор ще се замае да обяснява колко уникална е точно неговата кола и след това ще каже че въпреки това мечтата му е еди каква си кола да има. Лакомията край няма, а и рекламата какво ли не прави. Хубаво е да си цените вашето и да гледате неговите плюсове. В случай че не са достатъчни за вас, пазара е свободен да намерите това което по ще ви пасне с риска след време пак да се запее същата песен на нов глас.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта