Тракане и теч !

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fordhaskovo
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 26 юли 2010, 23:30
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 td 1996, Mercedes W210 E240
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Тракане и теч !

Мнение от fordhaskovo » 18 мар 2012, 19:59

Здравейте, колата е ескорт 1.8тд 1996г. и проблема е, че днес както си карах изведнъж двигателя започна да трака, веднага го загасих отворих капака и нищо, запалих колата отново и нямаше това тракане след 2 мин. отново започна, после видях, че този клапан, който е върху помпата Лукас е протекъл от неговата резба и горе на кабелчето също. Някой да даде съвет дали от него или...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от specialista » 18 мар 2012, 22:52

От кой модел е твоята кола?Има ли умна дюза?
По принцип теча е проблем но той сам по себе си не може да причини това освен ако не пречи на работата на авансатора така че той да спре.Тогава може да почне да трака.
В същност,за да прави така колата ,си загубил работата на датчик.Възможни те са три!Датчика на колянов вал,датчик на умна дюза(ако имаш такава) или авансаторен клапан.Авнсаторния клапан може да се рециклира(да спре теча) ако електрически е наред! Иначе нов е 186 лв. нов на магазина!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от naskowu » 27 апр 2012, 00:00

Ще използвам темата на колегата за да питам и аз за моя проблем, който е подобен.
От есента насам когато е по студено времето, след като запали колата, двигателя започва да трака като шевна машина. Оправя се от самосебе си или кото подам газ. След като загрее проблема изчезва. Когато е по топло времето както в момента и при студен двигател на трака. Предполагам че си губи центровката и затова трака. Между другото като се опитам да тръгна докато трака, все едно няма мощност. Все си мисля че клапана-авансатор създава този проблем. Моля по компетентните, като колегата Specialista да дадат съвет, защото вече си мисля да я карам на компютърна диагностика.
Само да уточня какво съм правил по горивната система: 2007г. смених авансатора с неоригинален от Косер, 2010 - ми смениха всички уплътнения по помпата и я регулираха на стенд, миналото лято смених разпръсквачите.
Благодаря предварително на отзовалите се.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от specialista » 27 апр 2012, 22:29

Щом помпата е ремонтирана,значи е сваляна!!!Да предположим най-безболезненото,а имено че не е центрована правилно!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от naskowu » 01 май 2012, 23:00

Помпата е правена лятото на 2010 г. Тракането е от есента на 2011. Освен това помпана наистина не беше центрована правилно, но тогава колата не вървеше и отзад миришеше на неизгоряла нафта. Тогава ходих на диагностика в мото пфое и ми казаха, че има неправилна центровка. Оправих центровката и колата заработи нормално. Това чукане се появи година и нещо след това. Моля за някакви предположения за проблема.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от specialista » 01 май 2012, 23:13

Тук вече съм принуден да кажа че за да съм сигурен трябва да се прегледа колата.Има причина да е така и трябва да се открие.Въпреки всичко има съмнения за центровката.Ако там всичко е наред(това се доказва със проверка) причина за поведението остава да е някой датчик който е отговорен за пределяне на момента на впръскване.Те не са много:датчик колянов вал,датчик умна дюза и авансатора.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от naskowu » 01 май 2012, 23:17

Можеш ли да ми кажеш как мога да проверя всеки един от датчиците или ще се наложи да ходя на диагностика.
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Тракане и теч !

Мнение от specialista » 01 май 2012, 23:23

Тези дето съм ти изброил при работещ мотор ги откачаш един по един.След като откачиш който и да е колата трябва да влезе до край в предвърение(много сило металическо чукане).Връщаш го колата се успокоява,после следващия и така,нищо сложно.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта