Как е възможно опел вектра 1.6 75 кс да ме бие ???
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Именно. А и не съм на мнение че ДВГ на Форд се износват по-бързо, то си е до поддръжка, + това без лични чувства към Polly, но и от шофьорските умения зависи също как ще се представиш срещу някого - пример - майка ми е шофьор от 17 години и се има естествено за много добра, НО седим си на светофара и до нас някаква кола, не помня каква беше и викам айде да те видим шофьор, тя веднага пална (тоест надъха се) и газ газ, но между скоростите така превключва, че направо си убива енерцията, а баща ми успява да вкара така скороста без да се усети каквото и да е придръпване БЕЗ да продължава да натиска газта при смяната на предавката....схванахте надявам се мисълта ми
те за т'ва и няма рали състезателки и т.н.





- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
=D>:Rick написа:На мен ми е единствено чудно дали във форума на VW или Опел или който и да е, ще се види подобна тема. Това явление не го забелязвам за пръв път и не ми прави добро впечатление, вечно недоволни от това което имат и все гледат да не са се минали нещо. Почти всеки шофьор ще се замае да обяснява колко уникална е точно неговата кола и след това ще каже че въпреки това мечтата му е еди каква си кола да има. Лакомията край няма, а и рекламата какво ли не прави. Хубаво е да си цените вашето и да гледате неговите плюсове. В случай че не са достатъчни за вас, пазара е свободен да намерите това което по ще ви пасне с риска след време пак да се запее същата песен на нов глас.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Прощавай за тона,но темата е в кафене и човека съобщава просто факт,а ние се опитахме да изясним всички подробности относно този факт.Каква слава ни се носи,щото аз не съм чувал.Пък и не мога да чуя,щото пред мен никой няма да посмее да изкаже гласно такова мнение.По-добре да има и такива теми,иначе става прекалено сухарски форума и все пак,ако е в друг раздел бих се съгласил,но темичката си е в кафенеcybernone написа:.....Прощавайте за тона ми, но от такива теми ни се носи славата на фордажийте като калпави шофйори с калпави коли, обърнете вниманието колко пъти казвате в темата постове от сорта "ми как нема да върви като бяга от ръждата" и прочие.....това звучи направо жалко...Нищо чудно някой колега от друг форум вече да е пуснал темата в тяхните форуми и вече да ни хранат здраво.....
![]()

Остави тази песен любовна и не се сравнявай с другите форуми.На нас това ни е "уникалното",събрали сме се здравомислещи хора тук на горе-долу еднаква възраст. А чертата да се съмняваш и да се стремиш към по-добро/най-общо казано/ е черта движела открай време прогреса в обществото.Или какво искаш,да се примиряваме с това което имаме във всяко едно отношение и да тъпчем на едно място.Не благодаря,какво лошо има човек да мечтае,но и да бъде реалист,а!Rick написа:На мен ми е единствено чудно дали във форума на VW или Опел или който и да е, ще се види подобна тема. Това явление не го забелязвам за пръв път и не ми прави добро впечатление, вечно недоволни от това което имат и все гледат да не са се минали нещо. Почти всеки шофьор ще се замае да обяснява колко уникална е точно неговата кола и след това ще каже че въпреки това мечтата му е еди каква си кола да има. Лакомията край няма.......
На мен именно за това ми е приятно да съм във форума,защото зная,че на всеки въпрос ще се погледне от към реалната страна и максимата"кой каквото кара,това хвали",при нас е изразена по-малко,отколкото примерно в тунинг.бг форума,където пишат предимно хлапетии,не толкова по възраст,колкото по начин на възприемане на нещата свързани с автомобилостроенето......


- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Абе една кола не е само ускорение, нито максимална скорост. Моето малко моторче се задъхва под 3000 оборота, но след това до 6000 е в стихията си. Много е важно превключването между предавките и затова нормален шофьор не може да постигне каталожните резултати за ускорение. Тестовете за ускорение се правят от опитни изпитатели. Прибавете си 2-3 секунди към тях най-малко и ще получите за колко реално може да ускорите (говоря за обикновения човек, дето не се замисля как да се състезава). Има толкова тънкости при ускорението, че няма смисъл да се състезават 2 автомобила на пътя, още по вече, че не е ясно дали другия наистина иска да се състезава! Като стана въпрос за гонки, аз с моята нямам голям шанс на равен участък, но за сметка на това наваксвам в завоите
Резултатът е, че мога да бъда равен с доста по-мощни бракми
Реално аз така дразня някой с по-мощна кола, просто го настигам в завоите . Значи ако беше само до колите, Фелипе Маса поне веднъж щеше да изпревари Михаел, както и Фисикела Алонсо, ама...Безсмислено е да се сравняват сдухани коли, всяка от които е карана по различен начин и с различно моментно техническо състояние.


- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
горе-долу съм съгласен с теб, но това за каталожните данни не е съвсем такаImpossibleMan написа:Абе една кола не е само ускорение, нито максимална скорост. Моето малко моторче се задъхва под 3000 оборота, но след това до 6000 е в стихията си. Много е важно превключването между предавките и затова нормален шофьор не може да постигне каталожните резултати за ускорение. Тестовете за ускорение се правят от опитни изпитатели. Прибавете си 2-3 секунди към тях най-малко и ще получите за колко реално може да ускорите (говоря за обикновения човек, дето не се замисля как да се състезава). Има толкова тънкости при ускорението, че няма смисъл да се състезават 2 автомобила на пътя, още по вече, че не е ясно дали другия наистина иска да се състезава! Като стана въпрос за гонки, аз с моята нямам голям шанс на равен участък, но за сметка на това наваксвам в завоитеРезултатът е, че мога да бъда равен с доста по-мощни бракми
Реално аз така дразня някой с по-мощна кола, просто го настигам в завоите . Значи ако беше само до колите, Фелипе Маса поне веднъж щеше да изпревари Михаел, както и Фисикела Алонсо, ама...Безсмислено е да се сравняват сдухани коли, всяка от които е карана по различен начин и с различно моментно техническо състояние.



също така замерването на ускорение и максимална скорост са лъжливи, повечето километражи на сток коли са оптимистични, при сравнение на показанията на километража и показания по мотек се вижда разлика от 2-5%.. това се прави при по-мощните коли с цел безопастност и по-точно заради гумите, повечето гуми с висок скоростен индекс са до 240 км/ч а по километраж м5 прави 260, реално обаче е в рамките на скоростта позволяващи гумите.. а при по-слабите кочини като мойта примерно целта е да се изкефи човек че е дигнал 200

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Разбира се, че мощността е променлива величина и за виси от много фактори, дори и от атмосферното налягане и влажността. Аз имах и предвид, че неправилното превключване на скоростите ще ти сложи поне 2 сек отгоре. Ясно е, че за Порше няма да е така, щото ще имаш едно превключване на скоростите докато стигнеш 100
и пак не е гаранция , че няма да превъртиш яко гуми. А относно на казаното, че вектрата била по бърза на 2-ра и 3-та предавки. Ами то ако беше така, нямаше да има такава разлика в данните за ускорение на двете машини. Все пак до 100 се използват 2-ра и 3-та
. Еластичността е друга работа, ама като се състезаваш, никой не ползва еластичността, а ръга долния зъб. Нема как мотора да падне под 3000 оборота.


-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 05 ное 2005, 12:19
- Модел на автомобила: Mondeo RS 2.0 16V i Sieera 2.0 EFI DOHC
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
за CMR 156
Колега най-вероятно твърде много си жалил ЕСКОРТА. Аз с мойта СИЕРАТА 2.0 DOHC 125 к.с. съм дърпал вектра 2.0 115 к.с. Още на втора бях с една дължина напред, а за трета и нагоре няма смисъл да ти казвам вектрата къда беше. Пускал съм се и с Мазда 323 F 1.6 16 V от три старта с обратен завой след 1 км. три победи. Пробвал съм и МОНДЕОТО с него последно се гонихме с МЕРЦЕДЕС 190 Е като стигнах 200 км просто го отказах. Така че просто настъпи по-здраво газта и до като ускоряваш не си дръж крака на педал на съединителя.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Здравейте колеги ,
Интересно ми е ако се надбягвам с един голф Да кажем 1.8 90 и няколко коня .. както викат колегите в Перник с Голфовете-МНОГО БЕГА. Та по въпроса по трасе с завой .. Кой ли ще е по стабилен ? Аз с моя 2 тонов ТАНК или голфчето което е 700 кила и ще литне на първия завой?
Много са ми смешни тия с голфовете.. Поне да возеха като коли тия 2-ки и 3-ки...
Интересно ми е ако се надбягвам с един голф Да кажем 1.8 90 и няколко коня .. както викат колегите в Перник с Голфовете-МНОГО БЕГА. Та по въпроса по трасе с завой .. Кой ли ще е по стабилен ? Аз с моя 2 тонов ТАНК или голфчето което е 700 кила и ще литне на първия завой?
Много са ми смешни тия с голфовете.. Поне да возеха като коли тия 2-ки и 3-ки...
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи, със сиерата ще го скъсаш дори и на старт, а за максимална скорост да не говорим /някой от вас возил ли се е в голф с над 160 - направо страшно/. горното го пиша съвсем отговорно - притежавал съм една от най-бързите модификации на голф ІІ - 2.0 16V с копресор Г60 от тези с дигиталното табло - наистина колата мнаго върви, признавам, но купето, аеродинамичните показатели и високия център на тежестта правят колата толкова ужасна, че дори и тунинг окачването от "продрайв" не можеше да оправи нещата /за последното не ме питайте как се намираха частите и какви им бяха цените - случваше се колата да играе ролята на паметник чат пат докато чаках пратки от Англия - е верно това беше през 1998-99г./ . Та въпроса ми е, че по документи колата можеше да вдигне 240км., но рекорда ми е 200 при което направо се ужасих от вибрациите в купето; а за апетита да не говорим, абе гореше си по 17/100км при тегло на колата точно 1045 кг. без бензин /мерих я/ .; а колкото до това как върви един приятел със Сааб 900 Турбо набор `82 направо ми сцепваше гащите където и да ме завареше /просто ми се плачеше и веднъж си разменихме колите за да проверя дали проблема не е в мен, но веднъж качил се в Сааба усетих каква е разликата - просто щеше да ми счупи врата/, а на всичкото отгоре му хабеше 12-13 на 100 при положение, че това си е направо мини - танкче и тежи близа 2 тона /помежду другото горното се потвърди докато се гонеше с с едно Е 36 М3 изпусна управлението и отряза един от тези бетонните стълбове, а приятеля ми се оттърва само с уплаха и след де седмици в бокса Сааба беше като нов/
ПП: та затова в темата какво друго бих карал освен Форд нписах Сааб и Волво, ама съм реалист и с оглед финансовите ми възможности съм се спрял на Мондито като отлична комбинация от качества на автомобила, година на производство и цена на старо /а и съм се изморил от търсенето на дефицитни части - влизаш в магазин на чиято витрина пише, че продават части за волво и питаш имате ли еди какво си, а те ви отговаряя, че нямат нищо за волво и така в следващия и в последващия и .......ужас".
ПП: та затова в темата какво друго бих карал освен Форд нписах Сааб и Волво, ама съм реалист и с оглед финансовите ми възможности съм се спрял на Мондито като отлична комбинация от качества на автомобила, година на производство и цена на старо /а и съм се изморил от търсенето на дефицитни части - влизаш в магазин на чиято витрина пише, че продават части за волво и питаш имате ли еди какво си, а те ви отговаряя, че нямат нищо за волво и така в следващия и в последващия и .......ужас".
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 29 юни 2005, 22:19
- Модел на автомобила: Стара Загора
- Местоположение: ford escort 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Как е възможно опел вектра 1.6 75 кс да ме бие ???
Това ли си правите колите бе,трошите ги.От това няма смисъл,кво ги гоните тея стари кошници.После що се строшили,ама ваша си работа.Само гледаите да не изкочи някои като се гоните,че тогава ще стане мазало.Имал съм 2 вектри и 3 форда.Скоростната кутия на опела е една класа над форда.Там е истината.И 1.1 може да надбяга 1.8.Там влияе предавателно число на мотора,Въобше говорите ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.А ако питате коя е по добра от ОПЕЛ или ФОРД и двете си имат преимущества и недостатъци,но като по големи бели може да ти направи ФОРД-а.Най големия недостатък на този автомобил е скоростната кутия,а той е един Мноооого Важен детайл от един автомобил! Това е!Ауде със здраве и карайте по внимателно че вижте кво е по улиците и пътищата!cmr156 написа:Значи аз съм с ескорт 1.6 16в / 90 к.с , а вектрата е моноинжекция 1.6 / 75 кс. В началото във форда бяхме двама, и опела доста ме дръпна, после този до мен отиде в опела - вече силите бяха доста по изравнени, но пак с малко ме би
Това, което забелязах е, че във високите издишам сякаш , а би трябвало на 16в мотора именно там да е силата.
Иначе двигателят на форда е перфектен, пали от 1/4 оборот, на 130 000 км е. Само дето маслото трябва да му се сменя вече
Only the dead have been the end of war.
PLATO
PLATO
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта