Говорилня

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от ЯЛТА » 19 юни 2012, 19:58

nikolovvd написа:Ех ако можеше да се завърти земята по-бързо. Тогава ще я караме на аванс-заплата, аван-заплата!
Да бе, аванс- заплата, а женския месечен цикъл ще действа постоянно, и ще се стопим на пестин- хиляди. Аре нема нужда.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от nikolovvd » 20 юни 2012, 09:20

Те жените са повече от нас. Ще има чакащи дори. :D

Потребителски аватар
Maikal
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 12 май 2007, 16:36
Модел на автомобила:  
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000
Местоположение: Велико Търново / Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от Maikal » 20 юни 2012, 10:54

Я аз да ви попитам за смяна на съединител, маховик и лагер помпа 1000 левчета как е, но без труда?
Става въпрос за Мондео МК3 2.0 115к.с. TDCI

Потребителски аватар
DE51RED
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2011, 23:46
Модел на автомобила: = Performance division =
-- Focus TDCi++ --
Catch me if you can :)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от DE51RED » 20 юни 2012, 11:40

Ми при последния ремонт при огледа излезе нужда от ремонт на същото, и тези пичове от приятелския ни сервиз ми обадиха ~1100 лв без труда - ако това може да ти послужи като някакъв ориентир. Егати ужаса е с тия маховици..
They call me "Killer"...

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от samsung_bg » 20 юни 2012, 11:49

Какво им става на тия маховици, че ги сменяте :roll:
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от ЯЛТА » 20 юни 2012, 12:32

samsung_bg написа:Какво им става на тия маховици, че ги сменяте :roll:
Демпферни маховици, карат 300 000, и се износват.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Maikal
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 12 май 2007, 16:36
Модел на автомобила:  
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000
Местоположение: Велико Търново / Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от Maikal » 22 юни 2012, 09:33

Аз съм на 165 000 ама си прелопваше и сега лагера даде фира и викам така и така ще се сменя и отваря кутията ... айде всичко под ножа да съм си спокоен _friends_
Остава само да събера парите хаха :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от ЯЛТА » 22 юни 2012, 09:59

Имаше тук някъде тема за замяна на демпферен съединител с обикновен. Колега го закупил от и-бей. Аналог за същия автомобил. Но все пак демпферния щади двигателя, при по резките развъртания.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Maikal
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 12 май 2007, 16:36
Модел на автомобила:  
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000
Местоположение: Велико Търново / Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от Maikal » 22 юни 2012, 11:44

Едно нещо за да е направено така, значи е мислено и има умисъл за да е така. Аз съм на този принцип, макар че при Форд понякога доста съм се чудил за някой неща :)
В момента се сещам за ключа на фаровете ... там е манджа с грозде. Веднъж какво си играхме да търсим токове с амперметър за да измерим натоварването и както търсим по едно време от два изхода при ключа включихме климатроника - почна да духа без дори да има ключ в колата ... :)

Потребителски аватар
DE51RED
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2011, 23:46
Модел на автомобила: = Performance division =
-- Focus TDCi++ --
Catch me if you can :)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от DE51RED » 22 юни 2012, 12:35

Maikal написа:Аз съм на този принцип, макар че при Форд понякога доста съм се чудил за някой неща :)
Aз от първия ден се чудя такива неща за моята хубавица - отварянето на предния капак, отварянето на петата врата, малоумното разположение на някои от често-сменяните чаркалаци по двигателя.. това е само на прима виста което се сещам. Ама е шоу - опознай колата, за да я обикнеш!
They call me "Killer"...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от nikolovvd » 22 юни 2012, 13:22

В този дух!
На Скорпиото монтирах допълнително устройство, което да включва фаровете 15 секунди след подаването на контакт. Още в началото, докато не бях свикнал с наличието на това устройство съм включил светлините от превключвателя. Спирам, изключвам двигателя (УЖ/така си мислех) и извадих ключа. Добре че не пуснах съединителя, че щеше да стане бела. Оказа се, че двигателя си работи, въпреки че ключа ми бе в джоба така да се каже. Върнах превключвателя в изключено положение и двигетеля спря!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от ЯЛТА » 22 юни 2012, 13:28

nikolovvd написа:В този дух!
На Скорпиото - Върнах превключвателя в изключено положение и двигателя спря!
Ми чудесно, какво, работи си без ключ, нека да го краде някой. Ха ха ха .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от nikolovvd » 22 юни 2012, 13:35

Ако никой не я купи ще сложа един компютър и ще се пали с гласови команди! ;): :D:
Лошото е, че ако се напия или хвана хрема, дори и аз няма да мога да я запаля! :D

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от ЯЛТА » 22 юни 2012, 13:59

nikolovvd написа:Ако никой не я купи ще сложа един компютър и ще се пали с гласови команди! ;): :D:
Лошото е, че ако се напия или хвана хрема, дори и аз няма да мога да я запаля! :D
Да бе, гласов запис, и готово. Имам един колега с БМВ, който си го пали дистанционно на паркинга, докато го разучат голям цирк беше. Гледаш няма никой наоколо, зима, студ, а то бръм и работи, имаше шокирани колеги мислейки си за късо-съединение в колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от Peet » 22 юни 2012, 14:18

nikolovvd написа:
Лошото е, че ако се напия.... дори и аз няма да мога да я запаля! :D
*00127*

Като ми слагаха алармата ми предложиха да направят да се пали двигателя с дистанционното при изключването на алармата. Отказах, защото си помислих,че някой път ако я забравя на скорост не знам какво може да се случи.

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от jlpetkov » 22 юни 2012, 16:08

nikolovvd написа:В този дух!
На Скорпиото монтирах допълнително устройство, което да включва фаровете 15 секунди след подаването на контакт. Още в началото, докато не бях свикнал с наличието на това устройство съм включил светлините от превключвателя. Спирам, изключвам двигателя (УЖ/така си мислех) и извадих ключа. Добре че не пуснах съединителя, че щеше да стане бела. Оказа се, че двигателя си работи, въпреки че ключа ми бе в джоба така да се каже. Върнах превключвателя в изключено положение и двигетеля спря!
на мене на фиестата ми се получи същия номер само че от изгоряла крушка стоп-габарит
спирам си аз, въртя ключа, вадя, а тя продължава да си работи гадта... бая зор беше додето хвана проблема.
та имаш нещо куцо по устройството което си сложил оттам е проблемацията :)

Peet написа:
nikolovvd написа:
Лошото е, че ако се напия.... дори и аз няма да мога да я запаля! :D
*00127*

Като ми слагаха алармата ми предложиха да направят да се пали двигателя с дистанционното при изключването на алармата. Отказах, защото си помислих,че някой път ако я забравя на скорост не знам какво може да се случи.
че колега ти на ръчна ли я спираш все? изключена от скорост?

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от Peet » 22 юни 2012, 18:20

jlpetkov написа: че колега ти на ръчна ли я спираш все? изключена от скорост?
Не, затова и отказах. 8)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от ЯЛТА » 22 юни 2012, 19:32

Аз целогодишно си оставям колата, и на скорост, и на ръчна спирачка,- блокира ли, значи е дала фира,- и си е за ремонт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от nikolovvd » 22 юни 2012, 22:42

Това е екстара за автомати и нови модели заводски направени за такъв гъдел.
За нормална кола си е просто гъзария с 101 условности.

Потребителски аватар
DE51RED
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2011, 23:46
Модел на автомобила: = Performance division =
-- Focus TDCi++ --
Catch me if you can :)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Говорилня

Мнение от DE51RED » 23 юни 2012, 21:50

Е, да се похваля - днес ходих на тест драйв и мога да споделя впечатления за новия 1.0 Ecoboost. Много съм изненадан и доволен от поведението и возията, пъргав е и има възможно нааай-удобните седалки, на които съм се возил :)
Me gusta, дет' се вика!
Изображение Изображение
They call me "Killer"...

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта