Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
focus_zvqr
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 17 ное 2011, 19:02
Модел на автомобила: Ford Focus, Ghia, MK 1.5, 1.6 16V 100HP, '02
Status: Извън линия

Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Мнение от focus_zvqr » 19 юли 2012, 18:44

Здравейте, колеги. Имах проблем с изтичане на фреон, реших да си го дозаредя сам, имам елементарните познания и инструменти подсигурих за това. По-рано се изключваше през цялото време, сега му дозаредих на око около 200-300 гр., на високи обороти работи идеално, включва се втората скорост на вентилатора, обаче, като отпусна газта и оборотите започват да падат чувам как се изключва компресора, веднага за секунда скачат отново и комресорът се включва отново и така си работи, става това нещо веднъж, в момента, в който падат оборитите, по светофари се усеща, иначе на високи обороти си работи идеално, духа студено и не изключва. Какво да правя, изходната тръба от купето ми е яко изпотена, тече конденз от нея, на какво може да се дължи това изключване и включване, когато паднат оборите на двигателя? Знам на какви налягания го оставих да работи, не знам какви трябва да са :D Когато е на 800 оборота смукателно 3.5-3.7бара, нагнетателно около 16-17 бара, когато задържа на 2000 оборота смукателното е 2 бара, а нагнетателното е около 25-26 бара, трябва да се пуска още газ или какво да се прави :D:
Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматици :lol: Струва ми се, че 3.5-3.7 бара на празен ход смукателно налягане е много :)

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Мнение от OgiDogi » 19 юли 2012, 23:48

focus_zvqr написа:Здравейте, колеги. Имах проблем с изтичане на фреон, реших да си го дозаредя сам, имам елементарните познания и инструменти подсигурих за това. По-рано се изключваше през цялото време, сега му дозаредих на око около 200-300 гр., на високи обороти работи идеално, включва се втората скорост на вентилатора, обаче, като отпусна газта и оборотите започват да падат чувам как се изключва компресора, веднага за секунда скачат отново и комресорът се включва отново и така си работи, става това нещо веднъж, в момента, в който падат оборитите, по светофари се усеща, иначе на високи обороти си работи идеално, духа студено и не изключва. Какво да правя, изходната тръба от купето ми е яко изпотена, тече конденз от нея, на какво може да се дължи това изключване и включване, когато паднат оборите на двигателя? Знам на какви налягания го оставих да работи, не знам какви трябва да са :D Когато е на 800 оборота смукателно 3.5-3.7бара, нагнетателно около 16-17 бара, когато задържа на 2000 оборота смукателното е 2 бара, а нагнетателното е около 25-26 бара, трябва да се пуска още газ или какво да се прави :D:
Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматици :lol: Струва ми се, че 3.5-3.7 бара на празен ход смукателно налягане е много :)
Необходимост от високи обороти говори за недозаредена система. Нормалните налягания са 2 за ниското (отговаря на 0 °С) и 15-18 за високото налягане (отговаря на 60-70 °С), в зависимост от системата. Прекалено високо налягане при недозаредена система говори за задръстен филтър дехидратор или клапан/капилярна тръбичка. Евентуално кофти пресостат или добре замазан кондензатор и ако чуваш шум по тръбите - въздух в системата, който се компресира и загрява, но не може да се втечни и после да се изпари.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

bravorumi
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 21 май 2012, 22:39
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 tddi 2002
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Мнение от bravorumi » 20 юли 2012, 00:51

до 15.08 в Мото Пфое върви промоция-безплатна диагностика на климатик, изтеглят фреона, замерват и ако е нужно-доливат /заплащаш долятото/. същото е и с маслото от компресора. но иначе ако има др проблем го диагностицират. възползвай се :)

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Мнение от urgan » 20 юли 2012, 13:12

И така на око как ще уцелиш точното количество хладилен агент, което не е маловажно предполагам знаеш?
Изображение

Потребителски аватар
bikercho
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia
Status: Извън линия

Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи

Мнение от bikercho » 07 сеп 2012, 10:44

Здр колеги при мене на мондео МК2 точно по същия начин ми се вклучваше на ниски обороти и за секунда спира и пак пуска и така отидох допълниха ми го щото от 3 години както имам колата не сам го пипал и като ми го допълниха сичко се загуби работи си перфектно обаче забелязах че пак почна да го прави тоя номер със спирането и пускането когато откача акомолатора и след това като го закача при първите 1 2 км на климатик след закачане на акомолатора и пак го прави тоя номер след това се оправя за постоянно не знам що е така

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта