Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел , някой може ли да помогне с идеи. Отрязох по погрешка едни кабели които влизаха в гнп . и вмомента имам следния проблем .Един червен светлодиод мига на таблото ми . Не върти стартера и не подгрява ,не съм сигурен лятно време да ли фордовете подгряват свещите , това също ме вълнува.
Всичко това се случи защото исках да развия клапана който спира нафтата а в него влизаха кабели които пречиха за демонтажа.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .
Всичко това се случи защото исках да развия клапана който спира нафтата а в него влизаха кабели които пречиха за демонтажа.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Не можеш ли да ги свържеш? В мотопфое могат да оправят това, но се чака понякога.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
немога да ги свържа всички кабели са черни. пробвах как ли не не се получава . искам да изключа мобилаизера или да го прескоча.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Не е просто, ще трябва да разучиш схемите, варианта на защитата на твоята кола, и може би да си купиш нов клапан, малко кабели и реле.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Кaжете поне със сигурност. Форд ескорт турбо дизел , подгрява ли свещите през лятото?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
сменял съм ГНП ако не се лъжа нямаше голямо значение 4-те черни кабела как са вързани ако си дрязал само два едва ли е там проблема ако си сменил нещо по помпата може да не го разпознае ако имаш кой да я закачи ще разбереш какво става може и да е само грешка успех за сега увери се за кабелите аз ще видя един колега за още инфо 

-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Клапана които спира нафтата се намира под предпазен капак които трябва да се изреже да не си скъсал кабела на авансатора ?ford escort 555 написа:Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел , някой може ли да помогне с идеи. Отрязох по погрешка едни кабели които влизаха в гнп . и вмомента имам следния проблем .Един червен светлодиод мига на таблото ми . Не върти стартера и не подгрява ,не съм сигурен лятно време да ли фордовете подгряват свещите , това също ме вълнува.
Всичко това се случи защото исках да развия клапана който спира нафтата а в него влизаха кабели които пречиха за демонтажа.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .



-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
относно имобилайзера до колкото знам е невъзможна мисия от мото пфое мисля че също не могат да го направят могат да ти обучат клуча но това е при смяна на мотор или помпа това прявим и ние като сменяме помпа взема се клуча от колата от която е взета и се обучава този който се ползва . Вариант втори - взема се управляващата плочка от ориг. помпа ако е годна като внимаваш с лентовия кабел и я монтираш на тази помпа която искаш да ползваш така спестяваш време и пари от обучение но пак ти казвам имобилайзера мисля че е сложна мисия ауди и vw са лесни ,но това е Форд :p
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
В мотопфое пускат блокирал имобилайзер. Струва 57 лв за мондео Мк2 според колага, ходил там. Според информация за форд би трябвало да могат и да изключат тази система.
- Shooter
- потребител
- Мнения: 310
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009 - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Подгрява свещите и лятото.
За клапана ти трябва плюс и маса. ако ги размениш даже и тези да са кабелите няма да отвори. Виж на кой кабел имаш 12в и го комбинирай с маса. Ако имобилайзера е заключен то той трябва да може да се отключи от ключа. Едва ли за това ще чакаш мотофое на новите магистрали. на клапана можеш да подадеш плюс и от акумолатора. мигането на диода показва къде ти е проблема.
За клапана ти трябва плюс и маса. ако ги размениш даже и тези да са кабелите няма да отвори. Виж на кой кабел имаш 12в и го комбинирай с маса. Ако имобилайзера е заключен то той трябва да може да се отключи от ключа. Едва ли за това ще чакаш мотофое на новите магистрали. на клапана можеш да подадеш плюс и от акумолатора. мигането на диода показва къде ти е проблема.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Имобилайзерът поне на следващите модели се заключва от вклюване с объркани или срязани кабели и след това се оправя само с някакви секретни хватки
- Shooter
- потребител
- Мнения: 310
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009 - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Да се надяваме да не е толкова модерен че да е блокирал.diesel1.6 написа:Имобилайзерът поне на следващите модели се заключва от вклюване с объркани или срязани кабели и след това се оправя само с някакви секретни хватки
А...виж си и предпазителите, може да си издухал някой при пробите! Най важно е дали идва 12V в кабелите. Ако идва ще се оправиш сам!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 юни 2011, 07:13
- Модел на автомобила: eskort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Нямаш голям проблем същото ми се случи а то гадината решила да отхвърли единият ми ключ и взе да мига постоянно но и аз като теб отрязах двата кабела но не е опасно с поялника наново ги запой без значение кой кой е важно е да провериш бушон 13 на таблото/СЪС СИГУРНОСТ ИЗГАРЯ КОГАТО МУ СЕ ПОДАДЕ ПЛЮС ОТ АКОМУЛАТОРА НЕ СЛУШАЙ ПОДОБНИ ГЛУПОСТИ / ЦЪКАНЕТО НА КЛАПАНА Е ПО СИГНАЛ ОТ КОМПА 10 на 1сек. той ти е е здрав аз го разкапсоловах внимателно с флекса разгледах го и после с 1.5 електрод го заварих и отгоре силиконче и нямам проблем но останах с единия ключ и ще търся някой да проведе обучението на новият който още не съм ходил при ключар да ми го направи питах за ОБУЧЕНИЕТО ВЗЕМАТ ОТ 50 ЛЕВА НАГОРЕ И МАЛКО СЕ ДЪРПАМ НО НЯМА КАК С ЕДИН НЕ СТАВА АМИ ТО СОФТУЕРНО ДА СКОПЯТ ИМОБИЛАЙЗЕРА СТРУВАЛО ПАК ТОЛКОВА ШИБАНА РАБОТА НЕ БЪЗИКАЙ ПОМПАТА ЗА НИЩО НА СВЕТА АКО РАЗХОДА ТИ Е БИЛ 6 НА 100 . КОЛКОТО ЗА СВЕЩИТЕ ВИНАГИ ПОДГРЯВАТ лете и зиме И СЕ НАУЧИ С ЛЯВОТО УХО ДА ЧУВАШ РЕЛЕТО КОЕТО Е НА ПРЕДНИЯ ТИ ЛЯВ КАЛНИК ЗАД ФАРА то цъква на моя форд 1.8тд 98г 8 сек след изгасването на ЕРБЕГА и лампата на въпросните свещи. skype NNACHEV1 ако искаш да видиш клапана ще ти пратя снимки или във ФЕИСБУК НЕДЯЛКО НАЧЕВ РАЗГРАД
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Tук съм качил снимки на една кутиика която предполагам че е виновна за всичките ми проблеми . Някои има ли инфо за нея интересува ме схема или разпиновка на буксата. благодаря предварително.
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934152" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934152" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
поради липса на инфо смятам да направя следното нещо. В умната кутиика има 3 транзистора tip122 kойто смятам да шунтирам сигурен съм че управляват някакви релета . еХ сега да имаше някаква разпиновчица на буксата ..
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
На всички схеми е дадена като кутийка и толкова. При Бензиновите комутира захранването на релето на запалването, на горивната помпа и мисля че и на стартера (пиша по спомен).
Изтегли си ръководството от тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=56490" onclick="window.open(this.href);return false;
Има схемите, но е дадено като кутийка, ще трябва да проявиш изобретателност. След като е отделен блок, а не е вграден в компютъра и си го намерил, има много голяма вероятност да пуснеш колата без него. По-старите Ескорти МК5 и 6, нямат сериен имобилайзер а само опция.
Изтегли си ръководството от тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=56490" onclick="window.open(this.href);return false;
Има схемите, но е дадено като кутийка, ще трябва да проявиш изобретателност. След като е отделен блок, а не е вграден в компютъра и си го намерил, има много голяма вероятност да пуснеш колата без него. По-старите Ескорти МК5 и 6, нямат сериен имобилайзер а само опция.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Мерси .Тегля го дано да има нещо по моят въпрос.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Хех, чакаме резултат. Това е управлението на двигателя и други дреболии. Там се случва някои от "транзисторите" да са тиристори, има и стабилизатор на напрежение.ford escort 555 написа:поради липса на инфо смятам да направя следното нещо. В умната кутиика има 3 транзистора tip122 kойто смятам да шунтирам сигурен съм че управляват някакви релета . еХ сега да имаше някаква разпиновчица на буксата ..
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Захвани се с имобилайзера, той от кой модел е? Като гледам с кой електронен блок си, трябва да е завинтен на самата ГНП. Знам, че този вариант е лесен за преодоляване, целият зор е да се докопаш до тази електроника, че е от страната на блока и няма достъп до нея.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 юли 2012, 09:07
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
Стабилизатора го видях на 5 волта е с него няма да се знимавам .останалите елементи върху охладителната ламарина са дарлингтонови транзистори .няма тиристори ,тиристорите на прав ток не работят защото няма как да се запушат трябва им обратна полу вълна.diesel1.6 написа:Хех, чакаме резултат. Това е управлението на двигателя и други дреболии. Там се случва някои от "транзисторите" да са тиристори, има и стабилизатор на напрежение.ford escort 555 написа:поради липса на инфо смятам да направя следното нещо. В умната кутиика има 3 транзистора tip122 kойто смятам да шунтирам сигурен съм че управляват някакви релета . еХ сега да имаше някаква разпиновчица на буксата ..
http://ass3.snimka.bg/automobiles/ford- ... 6.27934156" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Захвани се с имобилайзера, той от кой модел е? Като гледам с кой електронен блок си, трябва да е завинтен на самата ГНП. Знам, че този вариант е лесен за преодоляване, целият зор е да се докопаш до тази електроника, че е от страната на блока и няма достъп до нея.
клапана които е от страната на блока работи все още е с отрязани кабели като му подам захранване и цъка .но не съм сигурен да ли тои спира горивото. маи има един клапан електрически отпред към радиатора. тои за како е?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заключен мобилаизер на форд ескорт турбо дизел .
А ти имаш ли имобилайзер? Оригинален?
Онова с транзисторите е електронен блок, или както му казват по народно компютър.
Онова с транзисторите е електронен блок, или както му казват по народно компютър.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта