Въпрос за дроселовата клапа.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Въпрос за дроселовата клапа.
Притежавам Мондео МК2 2000 см.куб. 130 к.с. бензин. Смъкнах дроселовата камера и я измих с тулол. В опътването пише да не се чисти, но аз я измих. Интересувам се от работната хлабина между дроселовата камера и дроселовата клапа, видях че има регулировъчен винт. На някаква снимка видях някаква пластина пъхната между двете.Моля за съдействие и обяснение!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
Здравей колега,имаш ли проблеми с оборотите след почистването?Ако нямаш си карай и това е .Направи само един рестарт на ЕКУ то и продължавай напред.Болта за регулиране си е заводско центрован няма нужда от допълнителна настройка от твоя страна.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
Според мен малко се вдигнаха стоят на 1000, може и да се вманиачавам, не знам.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
Колеги, никой ли не знае параметрите на дроселния просвет? Странно, явно е някаква фирмена тайна.
- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
При двутактовите мотори ниските обороти се регулират от дроселовата клапа.При твоя двигател ниските обороти се регулират от стъпков мотор,който пропуска необходимото количество въздух във всмукателния колектор.От това следва,че дроселовата клапа трябва да затваря плътно отвора.
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
При изключено стъпково моторче, отвора на дроселовата клапа трябва да осигурява 750 об/мин при празен ход (при включено - 800). Така се и прави настройката - изключваш моторчето, въртиш регулировъчния винт докато достигнеш 750... , след това го включваш.
- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
Аз като изключа стъпковия мотор и колата гасне.Пробвал съм го и на други коли-същото.
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
Всички коли, на които не е настроена правилно дроселовата клапа, гаснат при изключено стъпково моторче.
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
Дросела си е настроен от завода. Винта за регулировка неслучайно е залят. При чиста клапа остава малък процеп между дросела и тялото, този процеп осигурява около 750 об/мин. Дори на Мондео МК2 2.0 на клапата имаше и една малка дупчица.
За гасненето - то така се вижда дали дросела е мръсен. При загрял мотор откачаш клапана за празния ход, ако угасне значи дросела е мръсен.
За гасненето - то така се вижда дали дросела е мръсен. При загрял мотор откачаш клапана за празния ход, ако угасне значи дросела е мръсен.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за дроселовата клапа.
След почистването видях, че заводска пломба няма за това искам да я настроя. Но това с включването и изключването на клапана нещо не ме кефи, по скоро има някакъв допуск на луфта между камерата и клапата. Не може да си чупиш и си гориш ръцете няма такива коли. Освен това регулировъчния винт е под планката държаща жилото на газта и когато е монтирана не може да се работи по реглажа,нещо бъркате, трябва да има допуск да речем 2 десети от милиметъра, това е предполагаем допуск.Искам да подчертая, че никъде не съм го прочел или измерил
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта