Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Здравейте! Мисля, че това ще е най-подходящото място да се оплача и в същото време да потърся съвет. Надявам се да ми помогнете. Благодаря ви предварително. Та ... проблема с моят автомобил (Ford Escort RS 2000 - 150 к.с. 16v 2000 кубика, производство 1996г.) възникна просто светкавично. До вчера всичко беше наред и днес вече всичко се беше прецакало. Започна колата да губи мощност. Бях сменял преди една година едната от бубините за високо напрежение. Днес ми казаха от сервиза, че проблема е в кабелите, които свързват въпросните бубини. Казаха ми кои да сменя (само 2 от тях). Отидох в Мото Пфое - купих си 4 свещи, купих си и единия кабел, но проблема възникна тогава, когато на компютъра им не излезе вторият кабел за моят автомобил. Свериха всичко с малкия ми талон и се оказа, че въпросният кабел (по-долу съм положил снимки) вече не се произвежда! След тази ужасна новина не зная какво да правя. Зная колко рядко се срещат подобни модификации на Escort и съм просто отчаян. Моля, дайте ми съвет какво да правя. Казаха ми, че такъв кабел се прави само и единствено за RS 2000.
Моля за: да ми кажете евентуално откъде бих могъл да си го намеря и как точно се казва кабела. Просто да зная как бих могъл да го въведа в интернет и да потърся правилно. По моите методи нищо не получават като резултат. Благодаря ви още веднъж.
Схема, която ми принтираха от Мото Пфое за въпросният кабел:

Това е въпросният проблемен кабел:

Единият край на този кабел (2 снимки):


Вторият край (то си е цял сноп)(2 снимки):


Снимка на целият двигател (2 снимки):


Снимка заедно с червения капак за да си го представите (взета от интернет):

Това е всичко

Видях, че форума няма автоматична настройка да смалява снимките. Ако и при вас не се виждат снимките, моля, вижте ги на адрес: http://img244.imageshack.us/gal.php?g=image0001cwh.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Моля за: да ми кажете евентуално откъде бих могъл да си го намеря и как точно се казва кабела. Просто да зная как бих могъл да го въведа в интернет и да потърся правилно. По моите методи нищо не получават като резултат. Благодаря ви още веднъж.
Схема, която ми принтираха от Мото Пфое за въпросният кабел:

Това е въпросният проблемен кабел:

Единият край на този кабел (2 снимки):


Вторият край (то си е цял сноп)(2 снимки):


Снимка на целият двигател (2 снимки):


Снимка заедно с червения капак за да си го представите (взета от интернет):


Това е всичко

Видях, че форума няма автоматична настройка да смалява снимките. Ако и при вас не се виждат снимките, моля, вижте ги на адрес: http://img244.imageshack.us/gal.php?g=image0001cwh.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Като гледам това е обикновен кабел за ниско напрежение и честота, така че спокойно може да се снажда, запоява, изолира със изолирбанд или термошлаух. С две думи подлежи на ремонт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
HACKO написа:Като гледам това е обикновен кабел за ниско напрежение и честота, така че спокойно може да се снажда, запоява, изолира със изолирбанд или термошлаух. С две думи подлежи на ремонт.


Това е много добра новина! Утре намерих един майстор да види кабела, защото днес цял ден обикалям и не мога да намеря откъде да си го купя. Посетих още един специализиран магазин на Форд и там нямаха нищо.
Очаквам нови предложения и съвети. Лек ден на всички.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Един съвет:
когато оправяте кабели които са близо до корпуса на двигателя (както е в случая) предвид това че нагряването е голямо - препоръчвам ви да използва термосвиваем шлаух за оголените/запоявани места и силиконов, за общият сноп. Предвид високата температура там.
В тази ситуация не слагайте PVC-лента - от температурата тя омеква и се отлепя и може да стане късо съединение.
когато оправяте кабели които са близо до корпуса на двигателя (както е в случая) предвид това че нагряването е голямо - препоръчвам ви да използва термосвиваем шлаух за оголените/запоявани места и силиконов, за общият сноп. Предвид високата температура там.
В тази ситуация не слагайте PVC-лента - от температурата тя омеква и се отлепя и може да стане късо съединение.
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Благодаря ти много за съвета. Надявам се утре този майстор да успее да го оправи. До скоро.Edinuser написа:Един съвет:
когато оправяте кабели които са близо до корпуса на двигателя (както е в случая) предвид това че нагряването е голямо - препоръчвам ви да използва термосвиваем шлаух за оголените/запоявани места и силиконов, за общият сноп. Предвид високата температура там.
В тази ситуация не слагайте PVC-лента - от температурата тя омеква и се отлепя и може да стане късо съединение.
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Каза ми, че нищо не може да направи и не разбира от такива неща. Каза ми, че ако намеря кабела може да ми го смени
Какво да правя?

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Смени майстора. Има достатъчно хора, които биха вложили мисъл и биха ти взели парите. Този, при който си ходил явно не е от тях.
Успех!
п.п.
още нещо, провери какъв е кабелът на 2л моторът, който се монтира на Мондео. Не вярва да е много различен
Успех!
п.п.
още нещо, провери какъв е кабелът на 2л моторът, който се монтира на Мондео. Не вярва да е много различен
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Различен е - там бобината е една с "нормални" високоволтови кабели. Не знам за майсторите, но не виждам проблем както каза НАСКО да се оправи. Конекторите се разглобяват (иска малко мисъл и тънка отверка), буксите се вадят заедно с жиците. После си подменяш направо жиците (най-вероятно е изпечена и опадала изолацията им) и си сглобяваш отново конекторите, като отвън си слагаш подходяща изолация. Вместо да обикаляш по магазините - 99% точно този кабел няма да го намериш - отиди при някой телевизионен техник и ще ти го оправи за половин-един час.
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Вижте приятели. За съжаление нямам право на втори опит. Ако въпросният майстор не успее да го направи този кабел оставам без кола. Щом автомобилен майстор не се захваща значи работата е сериозна или майстора е много калпав, но странното е, че ми го препоръчаха от един магазин за Ford (не е Moto Phoe). Дайте ми някоя препоръка ... някой от Варна при когото да отида и поне да не бъда съвсем непознат. От някакъв контакт се нуждая може би в момента. Благодаря ви. Лека петъчна вечер на всички.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Аз бих ти го оправил за час-два и за една газирана вода примерно - не е някаква философия, просто е пипкава работа. А като чуя за "майстор" и настръхвам... Сам съм си променил една част от окабеляването на колата (ел. огледала с подгряване, комфорт-модул, пръскалки с подгряване, допълнително осветление в краката и жабката, и разни други). Всичко работи без проблем и следва оригиналните схеми. На майстор отидох за алармата - при това е сериозен човек, преподавател в техническия - и пак трябваше да си дооправям след него връзките. Пак казвам - не е сложно, всеки, който може да проследи една жица, трябва да може да ти го оправи. Като се вадят и подменят една по една жиците няма как да ги объркаш като позиции по конекторите, плюс това има схеми в ТИС-а.
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Готов съм да тръгна за Пловдив
Ами аз затова казвам, че чакам някой да ми препоръча някого, защото в противен случай рискувам много. Не мога да отида при първия и да му кажа за проблема си, а най-очаквания отговор ще бъде според мен: "Не се притеснявай, мога да оправя всичко за отрицателно време". Нали знаем що за майстори има по нашите географски ширини 


- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Здравейте отново. Имах възможността да посетя магазина на Ford в Берлин и ми казаха, че е от изключително голяма важност да знам номера на кабела, а аз такъв не виждам. Техникът предположи, че номерът е: 96Ag9H589BA, TNR: 1023111, но каза, че не е сигурен. Молбата ми е ако някой има същия Ford Escort да погледне само какъв е номерът на неговия кабел за да мога да си го закупя оттук. Благодаря ви предварително.
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Имам добри новини:

Днес отрязахме проблемната част от този кабел.
Това е остатъка от него:




Трябва да купя още това:
1. Кабел номер 3:

Още днес си го запазих да ми го доставят защото имало само 2 такива кабела в България
2.Трябва да сменя втората бобина
3.Трябва да почистя дюзите защото такива като моите не се произвеждат вече. Можете ли да ми кажете къде могат да бъдат почистени? P.S. В Moto Phoe не предлагат подобна услуга.

Днес отрязахме проблемната част от този кабел.
Това е остатъка от него:




Трябва да купя още това:
1. Кабел номер 3:

Още днес си го запазих да ми го доставят защото имало само 2 такива кабела в България

2.Трябва да сменя втората бобина
3.Трябва да почистя дюзите защото такива като моите не се произвеждат вече. Можете ли да ми кажете къде могат да бъдат почистени? P.S. В Moto Phoe не предлагат подобна услуга.
- sake
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 01 юли 2009, 16:37
- Модел на автомобила: Ford Escort RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Здравейте,
Бихте ли ми казали от картинката, заградената част в червено за какво точно служи?

Бихте ли ми казали от картинката, заградената част в червено за какво точно служи?

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Сериозен проблем с единия кабел свързващ едната от бубините
Преход от тръба-маркуч-тръба, които снажда тръбата която идва от мотора и тази която заминава към купето. Маркуча играе роля на мека връзка, която да обира вибрациите и преместванията на двигателя. Ако я няма, ще е къса тръбите.
Изглежда като от климатичната инсталация, а ако нямаш от хидравликата. Не можах добре да видя в купето ли влиза или просто слиза надолу към рейката.
Изглежда като от климатичната инсталация, а ако нямаш от хидравликата. Не можах добре да видя в купето ли влиза или просто слиза надолу към рейката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта