Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 ное 2011, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Focus, Ghia, MK 1.5, 1.6 16V 100HP, '02
- Status: Извън линия
Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи
Здравейте, колеги. Имах проблем с изтичане на фреон, реших да си го дозаредя сам, имам елементарните познания и инструменти подсигурих за това. По-рано се изключваше през цялото време, сега му дозаредих на око около 200-300 гр., на високи обороти работи идеално, включва се втората скорост на вентилатора, обаче, като отпусна газта и оборотите започват да падат чувам как се изключва компресора, веднага за секунда скачат отново и комресорът се включва отново и така си работи, става това нещо веднъж, в момента, в който падат оборитите, по светофари се усеща, иначе на високи обороти си работи идеално, духа студено и не изключва. Какво да правя, изходната тръба от купето ми е яко изпотена, тече конденз от нея, на какво може да се дължи това изключване и включване, когато паднат оборите на двигателя? Знам на какви налягания го оставих да работи, не знам какви трябва да са
Когато е на 800 оборота смукателно 3.5-3.7бара, нагнетателно около 16-17 бара, когато задържа на 2000 оборота смукателното е 2 бара, а нагнетателното е около 25-26 бара, трябва да се пуска още газ или какво да се прави
Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматици
Струва ми се, че 3.5-3.7 бара на празен ход смукателно налягане е много 


Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматици


- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи
Необходимост от високи обороти говори за недозаредена система. Нормалните налягания са 2 за ниското (отговаря на 0 °С) и 15-18 за високото налягане (отговаря на 60-70 °С), в зависимост от системата. Прекалено високо налягане при недозаредена система говори за задръстен филтър дехидратор или клапан/капилярна тръбичка. Евентуално кофти пресостат или добре замазан кондензатор и ако чуваш шум по тръбите - въздух в системата, който се компресира и загрява, но не може да се втечни и после да се изпари.focus_zvqr написа:Здравейте, колеги. Имах проблем с изтичане на фреон, реших да си го дозаредя сам, имам елементарните познания и инструменти подсигурих за това. По-рано се изключваше през цялото време, сега му дозаредих на око около 200-300 гр., на високи обороти работи идеално, включва се втората скорост на вентилатора, обаче, като отпусна газта и оборотите започват да падат чувам как се изключва компресора, веднага за секунда скачат отново и комресорът се включва отново и така си работи, става това нещо веднъж, в момента, в който падат оборитите, по светофари се усеща, иначе на високи обороти си работи идеално, духа студено и не изключва. Какво да правя, изходната тръба от купето ми е яко изпотена, тече конденз от нея, на какво може да се дължи това изключване и включване, когато паднат оборите на двигателя? Знам на какви налягания го оставих да работи, не знам какви трябва да саКогато е на 800 оборота смукателно 3.5-3.7бара, нагнетателно около 16-17 бара, когато задържа на 2000 оборота смукателното е 2 бара, а нагнетателното е около 25-26 бара, трябва да се пуска още газ или какво да се прави
![]()
Ако някой има предположение, може да го обсъдим, занимавам се с нещо подобно, но не баш автоклиматициСтрува ми се, че 3.5-3.7 бара на празен ход смукателно налягане е много
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 21 май 2012, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 tddi 2002
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи
до 15.08 в Мото Пфое върви промоция-безплатна диагностика на климатик, изтеглят фреона, замерват и ако е нужно-доливат /заплащаш долятото/. същото е и с маслото от компресора. но иначе ако има др проблем го диагностицират. възползвай се 

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи
И така на око как ще уцелиш точното количество хладилен агент, което не е маловажно предполагам знаеш?
- bikercho
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia - Status: Извън линия
Re: Изключва и включва климатика на празен ход, а иначе работи
Здр колеги при мене на мондео МК2 точно по същия начин ми се вклучваше на ниски обороти и за секунда спира и пак пуска и така отидох допълниха ми го щото от 3 години както имам колата не сам го пипал и като ми го допълниха сичко се загуби работи си перфектно обаче забелязах че пак почна да го прави тоя номер със спирането и пускането когато откача акомолатора и след това като го закача при първите 1 2 км на климатик след закачане на акомолатора и пак го прави тоя номер след това се оправя за постоянно не знам що е така
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост