Пак ли Ескорт?
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пак ли Ескорт?
Здравейте. Карам Ескорт от '92-а, моноинжекция 1,3. Като изключим типичните "болежки" на Форд, тази кола много ми харесва. Сравнително здрава е, върви добре, удобна е. Проблемът е, че вече остарява, на 14 години е, само при мен е от 7. Сериозно се замислям дали да не я заменя пак с Ескорт, но по-нова модификация. Ще се радвам някой да ми посъветва дали това е добър избор и кои двигатели са хубави, като не ми трябва голяма мощност. Може би някой друг модел на Форд, защото определено съм голям фен на марката. Не ми трябва съвсем нова кола, някъде 95-98.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Пак ли Ескорт?
Зависи какво искаш от колата, какви нужди имаш.Захари написа:...
Аз карах Ескорт 87-ма 1,3. Искаше ми се пак ескорт. Средата м/у голям автомбил (мондео-ескорт-фиеста) и сапунерка.
Дъртия и без това си имаше твърда возия ами и беше лятото на 15/50/195, като тръгна на дълъг път, за среща на клуба примерно и като стигна съм като пребит, само ми е до среща

Нямаше гърне отзад, имаше самоделака "ремус". В града за малко вдигаш високи обороти изреве изкефиш се и е супер, обаче извънграда до 100 км/ч се ядваше но на 145 с 4-ри степенна кутия няма ти говоря какво беше в купето.
Така, новия викам ще е по-комфортен но пък карам предимно в града и си викам 90 коня на фиеста ще май по пъргава. И така динамиката беше определяща при мен и лапешкото наделя и си взех тази.
Извънграда до 120 е прилично, няма нищо общо с дъртия. твърдичка е верно но не се изморявам както с дъртия. За по-вискои скорости вече мисля, че няма сми, бърка в джоба и рискуваш и пак се напрягаш да не стане гаф. Така че лекичко и си мие добре извънграда. А в града вече покри всичко което търсех. По книга и дават разход 9,6 в града но със спокойно каране постигам 7,2-7,5.
П.С. Горе писах за размера. Тази е малко по-голяма от предшественичките и е малко по-комфортна и по-пъргава.

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В интерес на истината, тази като размери е добре. По-малка не искам. Може би такава или по-голяма (или комби), нещо по-семейно вече. Иначе този Ескорт 140км/ч извънградско почти не му се усещат. Карал съм го с малко над 160 и пак си остава стабилен. Друг е въпросът, че докато ги вдигне тези 160 с това двигателче 1,3 не е много лесно, пък и не е препоръчително да се прави. Но не ми трябва мощ, може би по-мека возия, ако това е възможно за немска кола.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Начи МК7 тряя ти лепне идеално.
Ако ти се стори твърда возията качи се в някоя вектра.
Иначе по-комфортно може и мондео пак 1,6 90 коня.
От ескортите има и 1,4 но според мен е мъртвец няма сми от едно магаре се мяташ на друго. Още повече, че по-големия мотор имаш резерв можеш си го караш и лекичко и да е икономичен.
В една мъгла с дъртия как изпреварвах един камион ... страх брат ми ... ма той пък мноо бавно караше не можех се влача след него.
Леко се изнасям няма фарове насреща, свалям 3-та и газ обаче вече приближава муцината на камиона и видях фарове насреща
... страахх и ужас ... свалям 2-ра и педала до ламарината и видех, че няма на къде и пак 3-та ... бе на косъм.
Ако ти се стори твърда возията качи се в някоя вектра.
Иначе по-комфортно може и мондео пак 1,6 90 коня.
От ескортите има и 1,4 но според мен е мъртвец няма сми от едно магаре се мяташ на друго. Още повече, че по-големия мотор имаш резерв можеш си го караш и лекичко и да е икономичен.
В една мъгла с дъртия как изпреварвах един камион ... страх брат ми ... ма той пък мноо бавно караше не можех се влача след него.
Леко се изнасям няма фарове насреща, свалям 3-та и газ обаче вече приближава муцината на камиона и видях фарове насреща

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много хора критикуват Форд, че бил каруца, но този клас, на Ескорт, съм на мнение, че е по-добър от Опел, Рено, да не говорим за италианските. Може би съм пристрастен. По-скоро искам недостатъци, защото плюсовете ги знам - здрав, икономичен, удобен, непретенциозен, лесен за поддръжка. Колкото до двигателя, не че не искам голям, но просто ме изкушава - на магистрала под 120 направо съм заспал от скука.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Тук има писано макар, че малко пресилено ми се стори има някаква истина.
От тук и тръгна търсенето ми за форд след 95-та
Или за след 95 беше от статия в mobile.bg но в момента е достъпна само за потребители с пълен достъп. Ако някой някъде я е копирал не ка я покаже. Пресиленото беше в мобилето не тази статия.
От тук и тръгна търсенето ми за форд след 95-та
Или за след 95 беше от статия в mobile.bg но в момента е достъпна само за потребители с пълен достъп. Ако някой някъде я е копирал не ка я покаже. Пресиленото беше в мобилето не тази статия.
Последна промяна от paci на 31 авг 2006, 21:27, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
аз преди 2 год. като си търсих кола имах следните критерии:
- до 10000лв.; дизел; комби; да не се краде (много); да не му правя каско; да не го водя на паркинг; да не е екзотичен модел (за частите); да няма CPU (професионална деформация);
... така че остана само форд мондео 1.8тд.
ако искаш надежден автомобил - вземи си мондео дизел (стига да не го караш с трансф. масло или нафта по 1лв/л) - по динамика (2000+об.) може да бие 2.0л бинзин а е икономичен (според шофЕра)
(един съфорУмник беше карал с 250км/ч ... или пък не беше с 350 !?)
за недостатъците питай най-компетентния: генерал "снайперисто"
- до 10000лв.; дизел; комби; да не се краде (много); да не му правя каско; да не го водя на паркинг; да не е екзотичен модел (за частите); да няма CPU (професионална деформация);
... така че остана само форд мондео 1.8тд.
ако искаш надежден автомобил - вземи си мондео дизел (стига да не го караш с трансф. масло или нафта по 1лв/л) - по динамика (2000+об.) може да бие 2.0л бинзин а е икономичен (според шофЕра)
(един съфорУмник беше карал с 250км/ч ... или пък не беше с 350 !?)
за недостатъците питай най-компетентния: генерал "снайперисто"
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
БРАВО !!!Захари написа:Мисля, че в тази статия може би открих отговор на проблема със запалването. Там пише: "електронният модул, командващ запалителната система е създал проблеми в 11 % от случаите". Сега само трябва да разбера какъв е този модул и каква точно роля играе.
Дерзай

Тука имало още > http://www.clubford.org/portal/content/view/209/95/
Ако не си го видял де
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да, за Мондео също се чудех дали е хубава кола, пък е и по-голяма. В момента има доста изгодни като цена, да не говоеим като влезем в ЕС и паднат митата. За дизела малко съм предубеден, предпочитам бензин, а за скоростта, карам бързо само там, където може, като гледам да не претоварвам двигателя. За гориво - сипвам само от "елитните" бензиностанции, разбира се, редовно й правя профилактика - масло, ходова част и т.н.
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
За мондито ти трябват малко помече парици, но мисля че си залужава комфорта е тосто по голям и масто повече има. Казвам го на базата опит с 1.6 зетек, 98, ескорт, комби, който приятел често ми заема. Ескортът е в чудесно състояние мърка пали от половин оборот чудесно спира, но....като се кача от мондито ми е някак чоглаво
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта