разлика между газ и бензин
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
разлика между газ и бензин
Карам Ескорт от '92-а и на газ върви идеално. Когато превключа на бензин, колата започва да прекъсва и гасне, когато е изключена от скорост, а когато подавам газ, педала направо хлътва и почти не ускорява и е невъзможно да се кара. Дали проблемът е в някой датчик или има нещо запушено?
paci :
Хвърли ли едно око преди да питаш ?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
Малко повече за този Ескорт '92 ?
Двигател ?
Карбуратор ?
Моно инжекцион?
Пълен такъФ ?
Оставям ти темата отключена но ако двигателя ти е като в темата на която ти дадох линка ще я заключа
paci :
Хвърли ли едно око преди да питаш ?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
Малко повече за този Ескорт '92 ?
Двигател ?
Карбуратор ?
Моно инжекцион?
Пълен такъФ ?
Оставям ти темата отключена но ако двигателя ти е като в темата на която ти дадох линка ще я заключа
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Ако искаш прост отговор на въпроса "Дали е възможно да е от датчик за температура?" - Да, възможно е.
Друг е въпроса, че е по-малко вероятно. Така както описваш че при студен двигател държи обороти когато е студен мисля че е от ламбда сондата.
Пробвай, при загрят двигател да изключиш куплунга на ламбдата и дали тогава ще държи обороти.
Проблемът ти е общо взето като моя, въпреки че един такъв не може да бъде описан с едно изречение и да получиш пълен отговор.
Пробвай да извършиш диагностиката на ЕКУ със светодиода.
В какво състояние ти е въздушния филтър.
Кога се появи проблема? Имало ли е някаква намеса по двигателя/инсталацията преди това?
Дай повече информация за да получиш по-точен отговор, така можем само да говорим наизуст
Друг е въпроса, че е по-малко вероятно. Така както описваш че при студен двигател държи обороти когато е студен мисля че е от ламбда сондата.
Пробвай, при загрят двигател да изключиш куплунга на ламбдата и дали тогава ще държи обороти.
Проблемът ти е общо взето като моя, въпреки че един такъв не може да бъде описан с едно изречение и да получиш пълен отговор.
Пробвай да извършиш диагностиката на ЕКУ със светодиода.
В какво състояние ти е въздушния филтър.
Кога се появи проблема? Имало ли е някаква намеса по двигателя/инсталацията преди това?
Дай повече информация за да получиш по-точен отговор, така можем само да говорим наизуст

-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Колко често си превключвал на бензин?
Т.е. ако си карал само на газ е възможно да е възникнал проблем с дюзата на инжекцията.
Оставал ли си колата без бензин или с много малко бензин?
Възможно е да ти се е повредила бензиновата помпа и да не създава достатъчно налягане или пък да ти е задръстен горивния филтър.
В какво състояние са ти свещите/кабелите?
По мои наблюдения пропан-бутана се запалва от по-слаба искра от колкото бензина.
Пак питам за въздушния филтър в какво състояние е?
Пробвай да свалиш въздушния филтър и да направиш един тестов пробег от 100-200 метра (макар че при мен проблема най-много се изразяваше след първите 500 метра).
Работи ли ти клапана за бензиновите пари (EVAP) ?
Този клапан се отваря при достигната работна температура на ДВГ и натиснат педал на газта (ускорение) като допълнително пуска бензиновите пари в инжекцията и дообогатява сместа.
Катализатор имаш ли?
Ако да, и е оригиналния е възможно да е запушен.
Направи теста със светодиода за да се опитаме да разберем дали датчика на дроселовата клапа и моторчето за празен ход са изправни.
Направи нещо и дай още информация за да се опитаме да локализираме проблема.
Т.е. ако си карал само на газ е възможно да е възникнал проблем с дюзата на инжекцията.
Оставал ли си колата без бензин или с много малко бензин?
Възможно е да ти се е повредила бензиновата помпа и да не създава достатъчно налягане или пък да ти е задръстен горивния филтър.
В какво състояние са ти свещите/кабелите?
По мои наблюдения пропан-бутана се запалва от по-слаба искра от колкото бензина.
Пак питам за въздушния филтър в какво състояние е?
Пробвай да свалиш въздушния филтър и да направиш един тестов пробег от 100-200 метра (макар че при мен проблема най-много се изразяваше след първите 500 метра).
Работи ли ти клапана за бензиновите пари (EVAP) ?
Този клапан се отваря при достигната работна температура на ДВГ и натиснат педал на газта (ускорение) като допълнително пуска бензиновите пари в инжекцията и дообогатява сместа.
Катализатор имаш ли?
Ако да, и е оригиналния е възможно да е запушен.
Направи теста със светодиода за да се опитаме да разберем дали датчика на дроселовата клапа и моторчето за празен ход са изправни.
Направи нещо и дай още информация за да се опитаме да локализираме проблема.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да изключим някои от възможностите. Свещи и кабели са добри - минавал съм компютърна диагностика на газ. Бензиновата помпа е на около 2-3 години, другата беше изгоряла. Бензинов филтър - сменян преди 2 години, но и със стария правеше същото. Въздушен филтър - сменям го на 3-4 хиляди километра заради газта. Прав си, карана е много малко на бензин, върви преди всичко на газ и наистина може да има нещо запушено. Въпросът е къде точно да го търся.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами май си открил проблема. Би трябвало без да съм сигурен при подаване на контакт, компа да проверява датчиците дали са в стойности. При изключена ламбда сонда, няма сигнал и е възможно при тази ситуация компа да е настроен така че да не позволява палене на двигателя.Захари написа:Да, когато при загрят двигател изключа сондата, тогава държи обороти, но колата изобщо не иска да пали на бензин и почти не върви.
Поздрави


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта