F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от michony » 07 окт 2012, 12:08

HACKO написа: И на мене отначало ми изглеждаше, че има контакт с Кими, но после на повторенията се вижда, че няма контакт или ако има е съвсем слаб. Не можем да виним Кими, Алонсо шареше по пистата и се навираше в пролуките, ако е имало контакт, сам си е виновен.
Правилно си забелязал, че вината не е в Кими, а в Алонсо, докато на Грожан наистина взе да му става много. До края на сезона има още 5 кръга и всичко може да се случи. Я си представи, че следващите две състезания Фетел и Алонсо са 8-ми и 9-ти, а Хамилтън и Райконен 1-ви и 2-ри, к'во става, сещаш се нали ... 8)
Изображение

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 07 окт 2012, 12:13

Може и да не съм видял правилно за Кими, но ето какво казва Алонсо в Туитър:
- Кими докосна леко задната ми гума, тя се спука и нямаше как да продължа. Нямах място вдясно, където мисля, че беше Бътън. Не разбирам защо Кими не намали при положение, че липсваше пространство, а бе едва първият завой – бе коментарът на испанеца. – Срамота е, а и много тъжно, когато не успееш да излезеш дори от първия завой. Но трябва да се съсредоточим и да мислим за другата седмица. Нужно е да работим здраво, да не допускаме грешки. Пукаш гума и отпадаш – няма какво да се направи. Благодарение на постоянството си водим в шампионата. Другите бъркат, ние трябва да се пазим от това. Сега отпаднах аз, следващият път може да е Фетел. Следващите пет състезания ще са като минишампионат и трябва да взимаме по точка повече от съперниците във всяко от тях. Ще се опитаме да го сторим.




- Нямахме никакъв късмет с Кими вчера в квалификацията и днес в състезанието – жълт флаг и спукана гума! Всичките ни усилия се насочват към Корея! Предстоят 5 страхотни надпревари. Ако врагът мисли да нападне в планината, атакувай го по море, а ако реши да мине по море – атакувай го през планината.

А ето и цялата статия:

http://clubs1.bg/novina.php?n=24579" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от HACKO » 07 окт 2012, 12:25

Дори и да е имало контакт Алонсо е виновен за него, няма защо да търси вина другаде. В края на сезона е много по-разумно да финишираш с няколко позиции по-назад, отколкото да не финишираш. Маса постъпи точно така, видя, че става меле, намали навреме, намери безопасен път (изкара късмет че Хамилтън не го натресе отзад) и завърши втори. Там можеше и да е Алонсо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ЯЛТА » 14 окт 2012, 08:22

Ще успее ли Уебър да потегли пръв ?
Аз мисля че няма.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от HACKO » 14 окт 2012, 08:26

ЯЛТА написа:Ще успее ли Уебър да потегли пръв ?
Аз мисля че няма.
Не, нали затова му подновиха договора.
Направи ми впечатление вчера след квалификацията, че пак не си говорят, на кантара се разминаха без дори да се погледнат.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ЯЛТА » 14 окт 2012, 08:35

HACKO написа: Направи ми впечатление вчера след квалификацията, че пак не си говорят, на кантара се разминаха без дори да се погледнат.
Може да имат "Българска жилка". Ха ха ха.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 14 окт 2012, 11:12

Забавен старт на Уебър, въпреки бързото реагиране на старта след светване на зелените светофари. От там и проблемите след това. Голямо пазене на гумите, с което Фетел не се съобрази ни най-малко. Това му и донесе победата, като както се видя от лайфтайминга, даде най-бърз трети сектор в последната обиколка и то с износената до конци предна дясна гума. Не съм голям привърженик на теориите на конспирациите, но според мен има нещо гнило във всичко. Пет обиколки преди края все му натякваха да намали в левите завои, но или Фетел е глупав или всичко е кьорфишек. Уебър даде най-бърза предпоследна обиколка, отново с износените гуми, които на всичко отгоре бяха на 2 обиколки пшовече отколкото конкурентите около него. Изненадата за мен обаче бе Маса, който една обиколка преди края водеше при НБО , поставена с доста по-тежък автомобил, но една заповед от бокса замалко не разплака коментатора на film+. Не искам да съм на мястото на Маса. Не знам защо стои във Ферари. Има си пари, но няма достойнство. Алонсо бе бърз, но Маса явно доста по-бърз и то в голяма част от състезанието. Това първенство се превръща не в първенство, а във вторинство. Вторите пилоти решават кой ще бъде шампион Надявах се Хамилтън да завърши на второ или най-много на трето място и имаше всички шансове, само че нямаше проблем днес, който да не засегне Хамилтън. От разни леки побутвания с тоя и оня, през забавяне в бокса, механични проблеми, недобре работещи гуми, та на всичко отгоре и закачена изкуствена трева за пода на болида му 5 обиколки преди края! Така за малко да изпусне и едната точка, която малко преди това изглеждаше като поне 4, след като Люис сложи малко преди края меките гуми. Още един голям губещ бе Грожан, който толкова внимаваше да не закачи някой и минаваше на един метър от него през зоната за сигурност ( Хамилтън). Приличаше на някой посредствен, заместващ пилот, каквито се появяват от време навреме по пистите на Ф1, когато някой от фаворитите има проблеми. От отборите, най-много се изложиха Мерцедес - и вчера и днес. И докато вчера все пак влязоха в топ 10, днес Розберг нямаше късмет на втория завой в мелето, Шумахер сякаш караше тексим. Кобаяши според мен бе несправедливо наказан . Едва ли имаше някаква вина, че бе поставен в сандвич и трябваше да закачи или Бътън или Розберг. Но...едно си пролича в Корея. Ред Бул и Ферари бяха с класа над останалите отбори.


ПП: В началото на сезона предложих за НБО да се дават повече точки в играта, защото това е доста непредвимо събитие. Всеки пилот може да направи това в даден етап от своето състезание, в зависимост от целите, които има пред него. От тая гледна точка, една победа или второ място е много по-предвидимо, както в случая с Фетел и Уебър. Е, аз малко хазартно дадох прогнозата си, като разчитах тоя път Фетел да отпадне. Не, че това е логично, но пък е интересно :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от HACKO » 14 окт 2012, 11:21

Много драматичен старт, няколко завоя "борба", помислих си, че Уебър наистина се съпротивлява :D: . А вече отборната тактика е официално разрешена, не че като беше забранена не са прилагаше, в което няма нищо лошо заложени са много пари.
Във Ферари бяха по-конкретни "караш зад Алонсо и не го притесняваш", все пак третото място е не малка загуба за него а на Маса не му върши никаква работа.
Ако изгонят Луис от формулата, може да стане носач, показа че може да носи багаж с висока скорост. :mrgreen:
На финала, никой не говори с победителя (става въпрос за завършилите 2ри и 3ти).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 14 окт 2012, 11:47

Ами Уебър каза след финала, че е разочарован от себе си. Явно само той си знае защо е разочарован, след като даде с 4 десети по-бърза обиколка от Фетел и с 2 десети от Маса. Имаше скорост, ама защо не караше като хората, не знам. Алонсо не виждам защо да е доволен. Не, че имаше кой знае какви шансове дори за второто място, но пък третото го прати назад в класирането. Ще минат няколко часа, ще се съвземе и ще каже някоя добра дума за Фетел :) Аз обаче се чудя друго. Как Алонсо носи на плещите си обвиненията, че Маса работи за него? Ако бях аз, направо щях да напусна Ферари, щом някой от отбора иска да ми подарява победата или просто щях да ги отрежа! Не знам, явно фаворизираните пилоти са така - горделиви ( не горди) до мозъка на костите си. Вярно, че имат талант, добри са, знаят как да се състезават, но и другите трева не пасат. Това, че някой определя теб за по-добрия не означава, че това винаги ще е така. От гледна точка на рекламата обаче си мисля, че едно меле или борба между съотборници, е по-голяма реклама дори да отпаднат, отколкото печеленето на точки с отборни заповеди. Защото се помнят или хубавите битки ( Уебър - Фетел в Турция примерно) или лошите победи ( Шумахер на Индианаполис). И докато в първия случай хората казват - тия си провалиха състезанието, въпреки, че имат най-добрия болид и са най-добрите, във втория много хора си мислят - Ферари са мошеници!

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от michony » 14 окт 2012, 13:42

ImpossibleMan написа:... Защото се помнят или хубавите битки ( Уебър - Фетел в Турция примерно) или лошите победи ( Шумахер на Индианаполис). И докато в първия случай хората казват - тия си провалиха състезанието, въпреки, че имат най-добрия болид и са най-добрите, във втория много хора си мислят - Ферари са мошеници!
Че какво и е лошото? Тогава всички обути с гуми Мишлен, се прибраха в бокса след загряващата обиколка и така на пистата останаха само Ферари, Джордан и Минарди, като клиенти на Бриджстоун. Защо Ферари да са мошеници? Изображение Ти да не би да визираш една случка от Австрия, на пистата А1 Ринг през 2002г. когато Рубенс намали в последния завой и пусна Шумахер пред себеси? Така по-ще те разбера :D
Изображение

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 14 окт 2012, 15:39

Не бе в Австрия или поне аз не си спомням такова нещо. Бе на Индианаполис, защото имаше овал. Ако ми кажеш друга писта с овал в календара на Ф1, мога и да се замисля.

Все едно, важно е какво впечатление оставя в хората име като "Ферари". А то не е никак добро. Може и да съм пристрастен заради омразния от мен червен цвят. Ако бяха с друг цвят тия автомобили, вероятно нямаше да ги понамразвам.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от dimkar » 14 окт 2012, 16:38

Ами, нали затова са в един отбор. След като Маса е толкова изостанал с точките, трябва да е загубил акъла си, за да се пречка на Алонсо. Или искаш да играе в полза на другите отбори? :)

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от opex » 14 окт 2012, 17:35

Щом е изостанал с точките, а мястото на трона е тръгнало да му изстива е логично да се стегне и да се бори за всичко каквото може без значение дали се пречка на Галфонсо или не, няма какво да губи така или иначе. + това след последните му състезания се видя, че като се класира напред мястото му се позатопли и отношенията подобрени и това допълнително показва, че борбата му е единствената опция. Ако се провали във Ферари друг топ отбор няма да иска да го вземе ако има и място, а той няма да иска или няма да му е комфортно в някой средно-добър или по-зле отбор.
п.с. не се ли дават повече точки за позналия и 3-те позиции :mrgreen:

п.с.2 :D:
"first lap nutcase....."
"Grosjean the Destroyer" *00134* *00120* *00120* *00120* *00935* *00120* *00130*
.....
Изображение
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от dimkar » 14 окт 2012, 18:51

Е, те, в другите обори, точно това правят. Уебър без да иска изостана на старта. Ако Маса направи глупостта, да се пречка на Алонсо, мястото му във Ферари наистина ще изстине. Но той едва ли има детски разбирания по въпроса. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от HACKO » 14 окт 2012, 18:56

Най-грозната картина е единоборство или още по-лошо катастрофа (както Фетел и Уебър в Турция) между съотборници, със или без отборна тактика. Отбора плаща на двама състезателя да го изведат на възможно по-предна позиция в класирането при конструкторите (което носи парите), а не за да начешат егото на някой. Е и шампионската титла не е за пренебрегване, но конструкторската е по-важна (от гледна точка на отбора). Точно с този аргумент Сър Франк Уйлямс не задържаше шампион в отбора си, когато Уйлямс беше недостижим.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 14 окт 2012, 19:35

Зависи от гледната точка. За мен борбата, завършила с отпадане и на двамата пилоти е много по-достойно събитие, отколкото отборните заповеди да се пропусне някой или да не се притиска. Маса показа, че има скорост зад Алонсо. Вероятно е знаел, че няма да му позволят да се бори, та затова и се понапъна, рискувайки да остане без гуми. Уебър имах чувството, че през цялото време мислеше само за гумите. Дори му дадоха заповед да дръпне малко на Алонсо и да задържи преднината. Той като вярно, послушно кученце, изпълни командата :) Имаше още 5 старта до края, а това са 125 точки! Видя се, как Алонсо само за 3 състезания загуби невероятната си преднина пред Фетел, който дори не беше втори. Затова смятам, че Уебър трябваше да се понапъне в началото и да не дава първото място на Фетел още на първия завой. Разстоянието е малко и с една контра пред Фетел, щеше да спечели мястото. Вместо това тръгна право напред като трямвай, пропшускайки без бой Фетел. Логично е като се стартира, да се блокира втория, който на всичко отгоре бе в по-изгодна позиция за вътрешния завой. Видя се в началото, как Уебър застана точно на стартовата линия, докато Фетел пропусна малко стоп линията и бе поне 50 сантиметра напред. Странно, защо никой не го наказа. Не знам. Може би трябва в отбор да има един състезател, че да се предотврати тоя театър.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от dimkar » 14 окт 2012, 20:22

Да, зависи от гледната точка. А Наско ти обясни каква е гледната точка на отборите.

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 14 окт 2012, 23:03

Не съм много сигурен, че е точно така. Това, че някой иска нещо не означава, че това "нещо" е правилното. Ако беше всичко така, както искат световните лидери в автомобилостроенето, нямаше да дойде тая криза в тоя бранш от 2008 година. Нямаше Тойота, БМВ, Хонда, Рено...да напуснат F1. Може да си мислят, че отборната тактика е правилното решение, но в дългосрочен план това може да доведе до отлив на публика, а от там по-малки приходи, невъзможност някои ГП да се самоиздържат и естествено напускане на F1. Арабите взеха да се бунтуват и се видя, че те не са спасителния изход поне засега. Какво, ще ходим в Гърция, Русия или България? Ами то щатите колко пъти влизаха и излизаха! Една Италия не може да запази F1 читава, колкото и тифози да има там.

ПП: Забравих, че съм в "клуб Форд". В тоя ред на мисли да спомена Форд и Ягуар. Къде са сега те? Е, да, Ягуар стана РБ и бие наред. Това е типичен пример, как доста често последователната политика, както е писано в учебниците по икономика, е провал. Така, че кое е правилно и кое не, показва единствено бъдещето. А бъдещето с Алонсо и Маса като съотборници, не изглежда никак розово не само за Маса, но и за отборът "Ферари" .

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ЯЛТА » 17 окт 2012, 00:03

ImpossibleMan написа: ПП: Забравих, че съм в "клуб Форд". В тоя ред на мисли да спомена Форд . Къде са сега?
А според теб Косуърт какво е ? Два отбора са с техни двигатели, или това нищо не значи за теб.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: F-1 2012 КОМЕНТАРИ

Мнение от ImpossibleMan » 17 окт 2012, 16:05

ЯЛТА написа:
ImpossibleMan написа: ПП: Забравих, че съм в "клуб Форд". В тоя ред на мисли да спомена Форд . Къде са сега?
А според теб Косуърт какво е ? Два отбора са с техни двигатели, или това нищо не значи за теб.


Вярно, за последно Субару ползваха тая фирма ;) По същата логика мога да кажа, че това е Субару. Скоро бе спомената за още някаква кооперация, но в момента не се сещам с кого точно се захващат Косуърт.

ПП: Наско, коригирай тая игра, че аз един път да позная четирима, дето ми носят точки, а ти да ме хвърлиш на последното място със само 3 точици :) Да не говорим, че в 9 от 10 прогнози давам: ПП Уебър. НБО Уебър, 1. Уебър :P

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта