Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
-
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
- Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
- Status: Извън линия
Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
Здравейте, едната пътечка не ми работи и днес реших да огледам, тъй като започва да се захлажда вече. Открих прекъсване като се гледа отвън, а отвътре си изглежа здраво, дали ще стане ако просто намажа лепило отгоре, или трябва изшкуря вътрешното покритие на това място?
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=42819" onclick="window.open(this.href);return false;
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
По магазините за автоаксесоари се продава лепило за тази цел.Малко е скъпичко,но върши работа.Сребърно е на цвят и си има четчица,с която се нанася от вътрешната страна на прекъснатата нишка.Понеже лепилото е проводник,свързва повредения участък и реотана си работи.Преди време съм ползвал такова на стария ми Ескорт и вършеше работа.
-
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
- Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
Аз си купих графитено лепило, тъй като е с по-голямо съпротивление и намазах пътечката, сега ще чакам подходящо време за проба. Ако не се получи ще пробвам и със сребърно. Мерси за помощта.
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 18 сеп 2012, 09:47
- Модел на автомобила: Ford S-Max
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
По въпроса с шкурене-недей.
От първия линк-кофти Гугле превод.Ако разбираш руски-дерзай.
Както казаха колегите-с ремонтни комплекти.В Конрад имаше едно такова нещо с четчица за възстановяване на писти на електронни платки. Аз съм отремонтирвал навремето няколко МПСта с едно
http://autoshop.galti.bg/product.php?id_product=548" onclick="window.open(this.href);return false;
ей сега го видях в шкафа ми с инструменти.От 10на години стои. Прави чудеса,ама моето е изсъхнало/или свършило/.НЕ ПРАВИ ГОЛЕМИ точки или ленти с лака!. След като го ремонтираш ,на мястото на нанясането ще ти се размразява по-бързо.Т.е. ще загрява повече.Т.е. има шанс там да ти се пукне стъкло при изключително минусови температури.Почти минимален ,но налице.
От първия линк-кофти Гугле превод.Ако разбираш руски-дерзай.
Както казаха колегите-с ремонтни комплекти.В Конрад имаше едно такова нещо с четчица за възстановяване на писти на електронни платки. Аз съм отремонтирвал навремето няколко МПСта с едно
http://autoshop.galti.bg/product.php?id_product=548" onclick="window.open(this.href);return false;
ей сега го видях в шкафа ми с инструменти.От 10на години стои. Прави чудеса,ама моето е изсъхнало/или свършило/.НЕ ПРАВИ ГОЛЕМИ точки или ленти с лака!. След като го ремонтираш ,на мястото на нанясането ще ти се размразява по-бързо.Т.е. ще загрява повече.Т.е. има шанс там да ти се пукне стъкло при изключително минусови температури.Почти минимален ,но налице.
Лосчето е малкото на лоса (Alces alces). Не включва мигачите, не му изпускат шлиците и НЕ СМЕНЯ СКОРОСТИ!
ЛосТче! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ЛебеДка! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛепЕнки! КаРбУратор!
ЛосТче! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ЛебеДка! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛепЕнки! КаРбУратор!
- trayan
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
- Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
Пистите на нагревателя на задното стъкло на Ескорт са изключително тънки и капризни. Всеки есенно-зимен сезон се прекъсват задължително поне 1-2 от тях и вече съм се специализирал в ремонта им (за по-малко от две-три минутки). Използвам сребърно електропроводящо лепило, като на снимката, която е публикувал колегата по-горе. Почиствам пистичката преди да нанеса лепилото с клечка за уши напоена със спирт (лакочистител също не я поврежда). След това облепвам с тиксо двете й страни и нанасям лепилото на 2-3 пласта. След 10-тина минутки нанасям слой безцветен лак за нокти.
Махам тиксото и пистата вече е годна за експлоатация. До сега рекламация не съм имал.
Дано съм бил полезен с инфо.


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
По повод тънките писти - явно има значение и заводът-производител, поне така си мисля, защото на първия ми ескорт бяха наистина супер тънки, а на втория са по-дебели и си работят всичките без една (никъде не видях да е правено нещо по тях).
И аз работих навремето с такова лепило, обаче не беше сребърно а някакво кафяво на цвят. Не съм сигурен в точния състав, някаква американска марка беше.
Наистина е добре да се слага колкото може по-малко, защото веднага се вижда че там нагрява повече - личи си като е изпотено стъклото; първо се изпаряват капчиците в кръг около мястото, където е лепено. Ако не се залепи добре, обикновено ефекта приключва до там. Важно е много добре да се разбърка лепилото, преди ползване е най-добре поне една минута шишенцето да се тръска за да се получи добра проводима смес, защото много се утаява.
И моето лепило накрая изсъхна, обаче два сезона минавах пистите с него и от две работещи в началото докарвах поне 8-10 за цялата зима. Мисля, че като остареят пистите, едно забърсване на стъклото отвътре е достатъчно да ги повреди.
И аз работих навремето с такова лепило, обаче не беше сребърно а някакво кафяво на цвят. Не съм сигурен в точния състав, някаква американска марка беше.
Наистина е добре да се слага колкото може по-малко, защото веднага се вижда че там нагрява повече - личи си като е изпотено стъклото; първо се изпаряват капчиците в кръг около мястото, където е лепено. Ако не се залепи добре, обикновено ефекта приключва до там. Важно е много добре да се разбърка лепилото, преди ползване е най-добре поне една минута шишенцето да се тръска за да се получи добра проводима смес, защото много се утаява.
И моето лепило накрая изсъхна, обаче два сезона минавах пистите с него и от две работещи в началото докарвах поне 8-10 за цялата зима. Мисля, че като остареят пистите, едно забърсване на стъклото отвътре е достатъчно да ги повреди.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
- Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтирам 1 реотан на задно стъкло?
Отдавна не съм визал, но оправих проблема благодарение на полезните съвети. С графитеното лепило не стана и понеже Конрад е точно до нас, взех сребърно оттам и заспа. Дано няма проблеми със стъклото, че ми е второ. Първото си замина по нелеп начин при затваряне на шофьорската врата от налягането, тъй като бях изолирал колата и всички отвори за изпускане на налягане бяха запушени.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта