Проблема със стрелката на температурата остава..
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Проблема със стрелката на температурата остава..
Здравейте, отдавна имах проблем със парното и по-скоро със стрелката на температурата. Става въпрос за Форд Ескорт 92 бензин 1.8 ,105 кс. Днес смених термостата и сега вече парното е много горещо ( до преди това хладно). Стрелката все стоеше в началото на бялата граница,сега вече стои на края на бялата граница и от време на време мръдва по-нагоре но за кратко 10-15 секунди и пак се връща долу. Ходих на жичкаджии.. казаха ми от таблото е.Викам ок сваляй и да го правиме. (И понеже стрелката на бензина не работи) решиха от нея да свалят неква джаджа и да я сложат на стрелката за температурата. Обаче ядец... пак същото положение.Взеха 25 лв. и ми каза да взема от Италианеца друго табло и ще го смени безплатно,но все пак ми се мисли,че не е от таблото на( километража).Може ли да е датчика,защото е яко омаслен...?
Последна промяна от freeqwerty на 07 яну 2013, 19:35, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Може и от датчика да е, но омаслен от какво, нали контактува с антифриз.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Ами омаслен е от течове на масло.. той целия се е омаслил,та дори е почернял от гняс... дали е от датчика,че вече ми писна с този проблем,а само да обикалям по сервизи и да ми взимат парите.. неискам.Подмяна на датчика или почстване,,? какво?
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Колега,та то винаги се почва от датчика и след това се правят разните там "свободни съчинения" и експерименти на майсторите дето са ровили по колата ти без успех,обаче при тези датчици имаше една особенност,че са с различни стойности за различните зетеци,тоест определят се по цвета и трябва да се види точно кой датчик е за твоя модел и го пробваш ако пак няма промяна тогава вече търсиш причината в стрелката на таблото и сменяш с друго като твоя модел и година
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Абе явно е така,но ако вземеш да им обясняваш става дълга и широка. Освен да взема утре да развия датчика,да взема контактен спрей да го почистя и напръскам с него.Пак казвам целия е почернял и омаслен,но според това,което ми показва,явно работи.Т.е той им и куплунг,който влиза в датчика.Явно там се е насъбрала мизерията??
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Еми точно занимаващият се с бензинови коли майстор живее в Красна поляна, но гаража му е в жк. Г. Делчев, пиши му:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Знам го ходих при него.Ще видя какво да направя.
Последна промяна от freeqwerty на 08 яну 2013, 12:12, променено общо 2 пъти.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Твоя работа, аз който съм пратил, все доволен е оставал, един тук ме гони седмица вече да ме черпи, пък аз бягам, защото това са човешки неща.
Успех.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Да не казвам нищо.Може би си разбира от работата,но като първи клиент ... незнам какво става.ЯЛТА написа:Твоя работа, аз който съм пратил, все доволен е оставал, един тук ме гони седмица вече да ме черпи, пък аз бягам, защото това са човешки неща.
Успех.
Последна промяна от freeqwerty на 08 яну 2013, 12:13, променено общо 1 път.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Моята кола си я харесвам. Преди две години я закарах и оставих за една седмица в град Ямбол при човек само виртуално познат. И не сбърках. Как мислиш, ако разсъждавах като теб, още щеше да е на същия хал, и щях да си преливам от пусто в празно. Щях да обиколя 10-15 майстора, на всеки по 20, я по 50 лв., и накрая нищо но сбор от сметки 1000 лв. Ето защо аз разсъждавам по друг начин.
Не те упреквам, просто си споделям.
Съжалявам за спама.
Не те упреквам, просто си споделям.
Съжалявам за спама.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
ЯЛТА аз не те упреквам за нищо.Вярвам в думите ти.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 562
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
По темата - колега смени датчика 12-13 лева е и ще ти се реши проблема. Минал съм по тоя път.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
deathstorm написа:По темата - колега смени датчика 12-13 лева е и ще ти се реши проблема. Минал съм по тоя път.
Почти съм сигурен,че е това,ще звънна да попитам и в магазина и при майстора.
Мда 16 лв. но ще видя сега ли да го правя или напролет..

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Moже при работила кола само да свалиш буксата и да го измериш, какво съпротивление дава. Или да помолиш някой жичкаджия, но не като онези дето са ти разкостили таблото.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Ето и днес какво установих,след свалянето на таблото,понеже вчера не съм излизал с колата. Лампичката на аварийни на таблото не работи (на мигач работи,тя е една за двете посоки ляво-дясно.) При контакт лампичката на акомулатора не работи,а и прекъсва зареждането на акомулатора,ту зарежда ту не. Разбрах го по ел стъклата в движение и свалянето на минусовата клема на акомулатора. Като тръгнах от работа днес запалих и свалих клемата,колата угасна,по време на движение се оправи и като се прибрах всичко беше наред. Проблема със зареждането възможно ли е да е от самото табло? Че каквото и да казвам в сервиза (а и там няма да се върна за услуга),може да кажат,че не те са предизвикали проблема.? Всички бушони работят замерих ги. Идеи?
Аман от пишман майстори
Нищо не оправиха, а 3 развалиха. Сервиза е на http://www.jiconi.com/
Аман от пишман майстори

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Може да не зарежда ако е прекъсната лампичката. Обаче не си прави експерименти да изключваш акумулатор при работещ двигател, понеже има опасност да се вдигне напрежението доста над 14V и подлагаш на стрес цялата електроника. За аварийните не знам - моите са на отделна лампичка, но предвид че са отваряли таблото и са изчепили стрелката за температурата какво остава за една лампичка. И сега понеже не им се набутва с пари са ти казали да си търсиш табло и да ти го сменят безплатно. А това че са се учили на твоята кола и сега има опасност да ти се повреди акумулатора или най-малкото да останеш някъде на пътя, а освен това втори ден седиш и четеш по форумите кой да ти го плати..
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
dreadx написа:Може да не зарежда ако е прекъсната лампичката. Обаче не си прави експерименти да изключваш акумулатор при работещ двигател, понеже има опасност да се вдигне напрежението доста над 14V и подлагаш на стрес цялата електроника. За аварийните не знам - моите са на отделна лампичка, но предвид че са отваряли таблото и са изчепили стрелката за температурата какво остава за една лампичка. И сега понеже не им се набутва с пари са ти казали да си търсиш табло и да ти го сменят безплатно. А това че са се учили на твоята кола и сега има опасност да ти се повреди акумулатора или най-малкото да останеш някъде на пътя, а освен това втори ден седиш и четеш по форумите кой да ти го плати..
Не, не седя цял ден да чета по форумите,а ходя и на работа.

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Кой датчик на температурата сменяш - отгоре на термостатното тяло или отдолу отпред на него? И да не би да са окъсили някъде свързващите проводници за него? На твоя ескорт май датчиците са 3 - 1 отгоре на термостата за компютъра, 2 пак на него отпред отдолу за талото и един на маркуча за включване на перките.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Тия майстори провериха ли първо дали уреда на таблото работи, преди да ровят по него?
Буксата на датчика се вади и й се подава маса (трябва да си на контакт). Стрелката трябва да отиде в максимално положение (червения сектор). Ако стрелката работи, значи се сменя датчика.
И за какво да чакаш пролетта- ако е датчика, той няма да се оправи.
Буксата на датчика се вади и й се подава маса (трябва да си на контакт). Стрелката трябва да отиде в максимално положение (червения сектор). Ако стрелката работи, значи се сменя датчика.
И за какво да чакаш пролетта- ако е датчика, той няма да се оправи.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблема със стрелката на температурата остава..
Значи има още една жица,която не е вързана никъде. Нея,кaто я дам на маса,т.е на двг стрелката се вдига на максимум (червеното).Клони ме към мисълта,че може би датчика е сменян някога и преди това е бил с 3 извода. Днес беше по-топло и стрелката излезе от бялото и стоеше на първата от буквите N O R M. Значи според мен всичко отива към нов датчик..?
Не!! След 20 минутно изчакване колата да загрее и да включи перката,отсекоха,че е уреда на таблото.Попитах дали не може да е датчик или хлабава маса някъде,казаха,че не и свалиха таблото с мое съгласие де. И след като всичко мина гладко размениха нещо с уреда за бензина,резултат никакъв.Тия майстори провериха ли първо дали уреда на таблото работи, преди да ровят по него?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта