Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Gyorev
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от Gyorev » 16 дек 2012, 22:33

Незнам какво е вътрешното устройство на горивния филтър, звучи ми налудничево да влияе толково много на работата на колата, но ето че е факт и е така. Аз наскоро го смених, незнам какъв съм сложил, но ако е филтрон, ще го сменя! Дали да не взема от Форд оригинален... или Делфи ? Кой ще ми препоръчате?!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от ЯЛТА » 17 дек 2012, 11:57

За система "комън рейл", само оригинален, или по просто казано- скъп. Колкото и да е скъп, на фона на цената за ремонт на дюзите, излиза евтин после.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

focusnik
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 27 фев 2010, 17:17
Модел на автомобила: Ford focus 1.8tdci
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от focusnik » 18 дек 2012, 10:21

Тогава логично е да се сложи горивен филтър на Делфи ,защото и системата на колата е Делфи ? А също този оригинален филтър ще има ли възможността да спира евентуалните стружки от помпата ,да стигнат до инжекторите ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от ЯЛТА » 18 дек 2012, 16:09

Той ще ги спира, но наличието на стружки от помпата си е пак + - 1000 лв.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от HACKO » 18 дек 2012, 16:18

Нищо няма да спре, филтъра е преди помпата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Gyorev
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от Gyorev » 02 яну 2013, 20:09

От извесно време колата ми е в движение. След като помпата се отвори, се установи, че нещата са много зле, реших, че би било по-добре да купя друга помпа, отколкото да ремонтирам моята. Още повече защото частите вътре едва ли бих ги намерил толкова лесно, а ако ги намеря ще бъдат много пари. Купих помпа от познат, който ми гарантираше за нея. Помпата беше същата с тази разлика, че датчика на нея беше син, а на моята зелен, което ме навежда на мисълта, че може да е от мондео или от фокус но др. година, това не оказа влияние, размених датчиците и така... (колата запали и работи перфектно и без този датчик, нз но мисля че е температурен). Колата е самолет... без грешки, без авариини режими и много по бърза от преди. Целият ремонт ми излезе около 1200 лв (дюзи + помпа + работа). Непожелавам на никой да му се случва!
След извесно време мисля да закача дюзите, за да проверя обратното гориво как е... да се молим помпата да е на 6 и да не създава бъдещи ядове! :wink:
Последна промяна от Gyorev на 07 яну 2013, 21:20, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от Conan_1 » 03 яну 2013, 10:29

Помпата колко пари ти легна? Радвам се че се е оправила колицата! _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Gyorev
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем при Фокус 1.8 ТДЦи 115 к.с.

Мнение от Gyorev » 07 яну 2013, 21:18

Помпата я взех 300 лъва. Навсякъде по автоморгите вървят 400-450-500 лв, обаче от мене да знаете пазарете се като цигани и става, още повече ако носиш пари можеш да я вземеш веднага, показваш 300 лв и я взимаш. В повечето случаи минава номера! В всяка една морга ми обясняват колко била добра колата, работела перфектно незнам си какво, едва ли не си купувам нова помпа от нова кола :D: написали са на двигателите КМ на колата и очакват да им повярваш... търговски трикове!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта