Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Forester
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от Forester » 13 яну 2013, 15:35

Здравейте! Колата е Фокус 1.6 Zetec S , на 156 000 км. Чува се шум,свирене,като от лагер на съединител, като се натисне съединителя, шума изчезва, като се отпусне съединителя, се появява пак. Иначе съединителя е наред, отделя си нормално, не буксува. Кажете това свирене голям проблем ли е? Доколкото знам при Фокуса има лагер-помпа, тя ли свири така, както аксиален лагер при обикновен съединител с жило? Може ли да се кара така известно време и скъп ли е ремонта?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от HACKO » 13 яну 2013, 17:19

Ами за смяна си е, колко може да караш още, няма кой да ти каже. Лагер-помпата си е класически аксиален лагер, поставен върху хидравличен цилиндър, със безбожна цена, но за сметка на това се поврежда много бързо.
Цените са високи.
http://drive.bg/index.php?ModelId=9640& ... b76e4fee22
Като след сваляне на ск.кутия, най-вероятно ще се установи, че и съединителя е за смяна.
http://drive.bg/index.php?ModelId=9640& ... b76e4fee22
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Forester
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от Forester » 13 яну 2013, 18:58

Казваш бързо се поврежда, по-кратък живот ли има от съединителя? Наистина е скъпа, вероятно и цената за труд при смяната е висока. Освен това видях, че има още една помпа, която също не е евтина, и тя ли се поврежда бързо? Уплаших се от тия цени на съединител за Фокус. Въпросната кола ходих да я гледам да я купувам. Сега вече не знам какво да мисля. Иначе колата е стегната и запазена.

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от varby » 13 яну 2013, 19:39

Ако ти харесва колата,опитай да чупиш от цената за която се продава.Защото за съединител к-т и лагер помпа ще трябва да отделиш едни 700-800 лв.

Потребителски аватар
viktor8881
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
Местоположение: Сливен/Пловдив
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от viktor8881 » 13 яну 2013, 19:56

Forester написа:Чува се шум,свирене,като от лагер на съединител, като се натисне съединителя, шума изчезва, като се отпусне съединителя, се появява пак. Иначе съединителя е наред, отделя си нормално, не буксува.
Forester написа:Доколкото знам при Фокуса има лагер-помпа, тя ли свири така, както аксиален лагер при обикновен съединител с жило? Може ли да се кара така известно време и скъп ли е ремонта?
Аз мисля, че не е лагер-помпата защото при отпуснат педал не се върти лагера, съмнявам се за лагер на някой от валовете.
Изображение

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от radorecord » 13 яну 2013, 20:35

И аз се хващам за колегата над мен.Ако беше аксиален лагер (лагер помпа в случая) при натиснат педал на съединителя,шума става още по-силен.
Работата отива към скоростна кутия,тогава няма въртящ момент към нея и няма какво да се върти и да вдига шум.

Forester
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от Forester » 13 яну 2013, 21:56

Това е от друг форум:

"1.Проблем в аксиалния лагер - ако шума изчезне при обиране на луфта на вилката чрез леко натискане на педала на съединителя когато колата работи на място.

2. Проблем в скоростната кутия - ако шума изчезне при пълното ( докрай ) натискане на педала на съединителя когато колата работи на място. При отпуснат педал се чува стържещо румолене откъм скоростите особено когато е по студено на студен двигател."

Вярно ли е? Трябваше да опитам само леко да натисна педала, колкото да обере луфта, но не знаех тази подробност. Винаги съм мислил, че щом шума изчезва при натискане на съединителя, значи проблема е в аксиалния лагер. Две рена съм карал, стари, и при двете беше така - като натисна педала, шума изчезва. Едното рено още е в движение, утре ще опитам само с обиране на луфта.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S

Мнение от HACKO » 13 яну 2013, 21:58

Леле, който чете набързо как се излага :oops: , не е лагера проблема е във ск.кутия. Остави я тази кола, не ти трябва, пазара е задръстен от коли, търси друга.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта