КАКВО ДА КУПЯ-НОВ ФОРД ФИЕСТА 2006 ИЛИ ФАБИЯ
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 13 сеп 2006, 14:23
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
КАКВО ДА КУПЯ-НОВ ФОРД ФИЕСТА 2006 ИЛИ ФАБИЯ
МОЛЯ ЗА СЪВЕТ!.КАКВО ДА ИЗБЕРА НОВА ФИЕСТА ИЛИ ФАБИЯ?
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами, какво да ти кажа, фиестата е след фейслифт, тоест малко по-нова визия, фабията пък е фоклсваген
зависи какво тръсиш, аз лично бих взел фиеста СТ пред фабия РС
кажи за какво ще ти трябва колата и какво търсиш бензин или дизел, защото според мен шкодата е по-добрия избор за дизелче, а фиестата за бензин


Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фиестата си заслужава парите. Мойта е 1.3 бензин, 2005 г. Има доста прилично ускорение, стабилна на пътя, и при над 140 км не се усеща скоростта, при 160 км по километраж, оборотите са далече преди червената зона.
Разход, градско каране в София, на кратки разстояния / 5-7 км/ и в големи задръствания 7.5/100, ако няма задръствания 7/100, зимата и докато се разработваше двигателя 8/100. На извънградско при скорост 90-110 км разхода е 5/100, но при скорост над 120 км значително се увеличава.
Допълнителни екстри, най-голяма в малкия клас автомобили, с най-голям багажник в своя клас, удобна, стабилна и при скорост над 140 км. Достатъчно висока и широка.
Удобна отвътре, красива отвън.
Избери фиестата
Разход, градско каране в София, на кратки разстояния / 5-7 км/ и в големи задръствания 7.5/100, ако няма задръствания 7/100, зимата и докато се разработваше двигателя 8/100. На извънградско при скорост 90-110 км разхода е 5/100, но при скорост над 120 км значително се увеличава.
Допълнителни екстри, най-голяма в малкия клас автомобили, с най-голям багажник в своя клас, удобна, стабилна и при скорост над 140 км. Достатъчно висока и широка.
Удобна отвътре, красива отвън.
Избери фиестата

FORD - Feel the difference.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
за 500лв не си залужава.Личния ми лекар си купи фабия на скоро,обаче нищо общо няма с базовия модел:клима,2air,CD-MP3,борд комп,автопилот на газта,пълен ел.пакет,ляти джанти,металик.Но сумата му беше над 22 000лв(не си спомням точната).То и фиестата е много орязана за тези пари,но все пак като визия фиестата е по добра.За моторите кво да кежем....и двата са нови и за да станат за ремонт требе да ги караш поне 15г.
Ако аз избирах бих взел фиестата.
Ако аз избирах бих взел фиестата.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вземи си базовия модел на фиестата, но с 5 врати, цената е 14 900 и ще доплатиш още 250 евро за дргите две врати или общо 15 400 ще ти излезе.
По отношение на това,че базовия модел е орязан, това според мен е последното което трябва да се гледа. За една кола е важно да я караш.
А за да спестиш не ползвай лизинга на МП, а на някоя банка.
Багажника е 280 литра, задните седалки може да се избутат напред и облегалките се свалят, а пространството, което се оформя е удобно вкл. и за обемен багаж.
Предните седалки изглеждат малки, но всъщност са доста удобни, на задните могат да седнат и 3 -ма възрастни и без да си удрят главите в тавана, както е при някой рена.
А купето отвътре е с размерите на опел астра, от първите модели, които излезнаха веднага след кадета. От тази гледна точка има размерите на автомобил среден клас от преди 10-на година.
Според мен е идеална и за семен автомобил.
Не трябва и да се замисляш, когато избора е м/у фиеста и фабия, но стига толкова хвалби, да не и е уроки на милата
По отношение на това,че базовия модел е орязан, това според мен е последното което трябва да се гледа. За една кола е важно да я караш.
А за да спестиш не ползвай лизинга на МП, а на някоя банка.
Багажника е 280 литра, задните седалки може да се избутат напред и облегалките се свалят, а пространството, което се оформя е удобно вкл. и за обемен багаж.
Предните седалки изглеждат малки, но всъщност са доста удобни, на задните могат да седнат и 3 -ма възрастни и без да си удрят главите в тавана, както е при някой рена.
А купето отвътре е с размерите на опел астра, от първите модели, които излезнаха веднага след кадета. От тази гледна точка има размерите на автомобил среден клас от преди 10-на година.
Според мен е идеална и за семен автомобил.
Не трябва и да се замисляш, когато избора е м/у фиеста и фабия, но стига толкова хвалби, да не и е уроки на милата

FORD - Feel the difference.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Моя съвет е да си вземеш кола на две-три години и на малко километри за тези парички.Примерно Мондео "Гия" и воала хубав семеен автомобил със всички екстри и комфорт.Щото като се замислиш разликата между нова и две годишна кола са само две години
А ако не е фирмаджийска,ще е перфектно потдържана
И аз по едно време имах мераци за нов автомобил,мислих,пресмятах плюсове и минуси и познай до какъв извод достинах..
Нова кола,още като излезе от магазина и се обезценява с 20 процента 


А ако не е фирмаджийска,ще е перфектно потдържана






-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
фистата е по-широка и с много по-добро окачване, освен това е с 4 цилиндъра! базовата фабия е с 3 - много по-неравномерна работа, по-висок разход и по-слаба динамика.
плюсовете на фабията са при дизеловите двигатели и повечето модификации - има седан и комби. според статистиките е и малко по-надеждна. Обслужването и в МП и в Еуратек не е на европейско ниво.
В крайна сметка аз бих избрал фиеста но с 1.6 зетек - не знам каква е разликата в цената, но този двигател уникално добър.
плюсовете на фабията са при дизеловите двигатели и повечето модификации - има седан и комби. според статистиките е и малко по-надеждна. Обслужването и в МП и в Еуратек не е на европейско ниво.
В крайна сметка аз бих избрал фиеста но с 1.6 зетек - не знам каква е разликата в цената, но този двигател уникално добър.
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами понеже търся кола за приятелката ми ще ти дам съвет- вземи си кола от магазина и да не те интересува екстрите, ако знаеш какви коли съм гледал сега, уж готини по обяви всички екстри, добри пари, а като видиш колата УЖАС нищо не мога да харесам толкова, колкото кола от магазина.. а и в момента пазара на стари коли е в ОГРОМНА КРИЗА предлагането е много слабо... абе взимай една фиеста с климатик и ще караш и ще си свиркашgarfild35 написа:Направо се обърках.Аз сега карам Пасат 1990г.Много съм доволен ото него -но остарял.Гледам за тези пари мога да купя Пасат 2000-2002г с кви ли не екстри ,ама не е нов!Не знам кво да правя
![]()
![]()


обслужването в мото пфое е на ниво според мен, не знам кво не ви е харесало, аз оставих колата за боя на задна броня и съм много доволен

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте колеги
Сега погледнах темата и реших и аз да се изкажа
Първо колегата който се чуди между фиеста и фабиа надали ще получи обективно мнение точно във форума на Форд
Почти няма такъв който да каже вземи фабиата по-добра е!
Сигурно в шкода форума пък пък ще е точно обратното...
Така че колегата "garfild35" по-добре да пусне тема например в auto.dir с евентуални мнения на хора които са карали и едното и другото за да могата да се изкажат обективно!
Иначе колега "garfild35" не мога да разбера как ще слезеш от голям клас кола с два класа по-малък
и ще го ползваш за семеен
Аз също бих заложил на 3-4 годишна от по-горен клас с поне малко и много важни екстри(клима,ABS...) от колкото нова ама доста малка и неудобна специално за мен кола! Някой колега по-горе каза че е добре също да помислиш и комби въпреки че ще е малък клас.
Това си е моето мнение, някой сега да не вземе яко да ме оборва...


Първо колегата който се чуди между фиеста и фабиа надали ще получи обективно мнение точно във форума на Форд



Иначе колега "garfild35" не мога да разбера как ще слезеш от голям клас кола с два класа по-малък


Аз също бих заложил на 3-4 годишна от по-горен клас с поне малко и много важни екстри(клима,ABS...) от колкото нова ама доста малка и неудобна специално за мен кола! Някой колега по-горе каза че е добре също да помислиш и комби въпреки че ще е малък клас.
Това си е моето мнение, някой сега да не вземе яко да ме оборва...

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Точно това и на мен ми направи впечатление,как от Пасат ще слезеш чак на Фиеста или Фабия,че ти ще получиш клаустрофобия,бе човек
Като си свикнал на голямо купе,разликата е огромна като се качиш на малката кола.И аз съм на мнение че е по-добре да си вземеш нещо 3-4 годишно и по-голямо и комфортно,отколкото чисто нова малолитражка,още повече че ще е семеен автомобил,предполагам имаш и деца.Трябва сигурността и комфорта да са на най-високо ниво.Колкото до това че втората употреба са все "боклуци" не вярвай много,много на това.Аз Моню го взех по интернет и го пазарих по телефона без да съм го виждал и не сбърках.Това беше втората обява на която звъннах и досега да чукна на дърво,колата е повече от държелива на това каране на която я подлагам


- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Наистина новото си е ново. Баща ми преди 10 или вече станаха 11 годинки също се чудеше ново без екстри или старо (3-4 годишно) със всичко. Мое мнение, е че базова версия е кофти ама до 160 хиляди км само маслото и останалите консумативи + веднъж носачи, но имайки предвид дупките по пътищата си нормално.
Аз ако бях пред такава дилема - най-вероятно новата фиеста с клима, централно и ABS. И щях да си свиркам 6-7 годинки.
Аз ако бях пред такава дилема - най-вероятно новата фиеста с клима, централно и ABS. И щях да си свиркам 6-7 годинки.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Нещо не си ме разбрал правилно май.Имах в предвид,че няма смсъл да си купуваш нова кола за 15 000 лв.,като за половината пари ще вземеш примерно същата на две-три години.BadAngel написа:..........




- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз ако имах приготвени толкова пари за да стигат за нова кола, бих си взел нещо на 2-3 години в прилично състояние, за по-малко от приготвената сума. С остатъка, с 2-3000 лв., примерно, се сменя с ново всичко по нея, което е съмнително за да съм сигурен в колата и да карам спокойно. След това е почти сигурно, че ще се плаща по-евтино за части и консумативи, а и спестяването, което се прави от сумите за каско е значително.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Dundee:
Аз съм си изказвал някъде подобно мнение - аз бих направил точно като колегата! Ще си намеря запазена кола на 3-4 годинки ще дам по нея още мах до 2000 но после ще знам че карам кола от по-горен клас с екстри и удобна от всякъде.... 
Да се обоснова: ако се вземе кола на 3г. на около 100х.км.(пример), аз карам по мах 20х.км. на година значи тази кола и до 300х.км. не би трябвало да имам проблеми с мотора. А това са 10г.!!! Като имам напредвид че в момента караме коли в повечето случаи които са над 200х.км....
Е те тва е!Аз ако имах приготвени толкова пари за да стигат за нова кола, бих си взел нещо на 2-3 години в прилично състояние, за по-малко от приготвената сума. С остатъка, с 2-3000 лв., примерно, се сменя с ново всичко по нея, което е съмнително за да съм сигурен в колата и да карам спокойно. След това е почти сигурно, че ще се плаща по-евтино за части и консумативи, а и спестяването, което се прави от сумите за каско е значително.




Да се обоснова: ако се вземе кола на 3г. на около 100х.км.(пример), аз карам по мах 20х.км. на година значи тази кола и до 300х.км. не би трябвало да имам проблеми с мотора. А това са 10г.!!! Като имам напредвид че в момента караме коли в повечето случаи които са над 200х.км....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта