Консумация на ток около 100мА
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Консумация на ток около 100мА
Колата е фиеста,двигател 1.3 моно,още зимата акумулатора го зареждах на 10 дена докато се постопли времето,цяло лято караше но днес сутринта давам контакт,неще да откъне,мера с мултицета 10,1 волт,измерих консумацията която черпи колата и излезна 90-100 милиампера,незнам много ли е малко ли е но ток нема.Снощи съм я карал за последно а днеска след 10 часа престой няма ток и май ще си купвам нов майче,мислех си да неби от алармата но като я включих консумацията се вдигна с 10 милиампера което е нормално и не мисля че тя ми бута акумулатора,акумулатора го усещам дали е за смяна много бързо със сд-то,на предишната ми кола леше така,вземе ли сд-то да ми гасне като въртя стартера значи акумулатора си отива,и така и стана след 3 месеца си купих нов,сега на фиестата пак същото но процеса продължава една година вече,малко повече но си го обяснявам с факта че има по малко стартерче от предишната кола.Акумулатора е обслужваем но незнам какъв е като марка,пише на него само BAT Economy,и че е произведен в Добрич,май ще излезне start,черен на цвят,та ако може някой да ми даже тази консумация от 100 милиампера дали е нормална....
Мисля да си взема Старт но не економичния а стандарт 60-65 А,незнам за Монбат какво мислите,май нещо не са стабилни,поне по инфото от колеги,на служебната имаме такъв но е от една година и не е критерий още за сръвнение...
Мисля да си взема Старт но не економичния а стандарт 60-65 А,незнам за Монбат какво мислите,май нещо не са стабилни,поне по инфото от колеги,на служебната имаме такъв но е от една година и не е критерий още за сръвнение...
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 02 авг 2006, 13:05
- Модел на автомобила: FOCUS 2005 TDCI, 1800кубика, 100к.с.
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- Status: Извън линия
:))
Братчет иди да ти премерят киселината и ще разбереш коя клетка е умряла. Щом ти дава 10 волта стегай се за нов (работят 5 клетки) 5*2=10 да не говорим че на клетка требжа да е 2.2 волта +-
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Като запаля колата напрежението което показва уреда ми е 13.7 и не мърда и стотна и когато подавам газ с педала,ще проверя откъде идва консумацията на тези 100мили ампера не защото ми се виждат много а от любопитство...
а за стария акумулатор и киселината му:вече е късно,на тавана е и някой зимен ден мога да го заредя и да си направя няколко пробички с него като го оставя с една крушка от 50W да видим колко ще издържи..
а за стария акумулатор и киселината му:вече е късно,на тавана е и някой зимен ден мога да го заредя и да си направя няколко пробички с него като го оставя с една крушка от 50W да видим колко ще издържи..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта