Внимание!!!!!!!!!
- angel_8604
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 21 мар 2008, 16:14
- Модел на автомобила: c-max 1.8 tdci
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Внимание!!!!!!!!!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Внимание!!!!!!!!!
За това няма как да е отговорна мивката.
Колите от Италия много често идват с такива повреди.Боя има, но лакът е на фаза разпад.Изгаря от слънцето.Неспасяема работа, особено ако идва от южна Италия.Единственият начин е да се зашкури леко и да се мине отгоре с безцветен пак.Така процедират и джамбазите.
Другите коли с масови такива повреди са от Австрия и Швейцария.Холандия по-рядко.Там солта и пясъка им разказват играта.Същият резултат-лакът се поврежда, водата влиза отдолу и прави мехур.Оправя се по същия начин.
Вземи един безцветен пак, зашкури леко с водна шкурка където е надигнато по краищата и пръскай.Лакът ти просто е тръгнал.Ако го оставиш така, до 1-2 години цялта кола ще е в този вид.
Щетите от четка са огромни,дълбоки деруги.
Щетите от пароструйка (много рядък случай) никога не са точкови.
Това е подбито, мазано е отгоре и това мазаното сега е паднало.Мажи пак и това е.Екстра си е мивката.Няма начин да се предотврати това нещо.Ако не е паднало сега,ще падне след 3 месеца.Все тая.
Колите от Италия много често идват с такива повреди.Боя има, но лакът е на фаза разпад.Изгаря от слънцето.Неспасяема работа, особено ако идва от южна Италия.Единственият начин е да се зашкури леко и да се мине отгоре с безцветен пак.Така процедират и джамбазите.
Другите коли с масови такива повреди са от Австрия и Швейцария.Холандия по-рядко.Там солта и пясъка им разказват играта.Същият резултат-лакът се поврежда, водата влиза отдолу и прави мехур.Оправя се по същия начин.
Вземи един безцветен пак, зашкури леко с водна шкурка където е надигнато по краищата и пръскай.Лакът ти просто е тръгнал.Ако го оставиш така, до 1-2 години цялта кола ще е в този вид.
Щетите от четка са огромни,дълбоки деруги.
Щетите от пароструйка (много рядък случай) никога не са точкови.
Това е подбито, мазано е отгоре и това мазаното сега е паднало.Мажи пак и това е.Екстра си е мивката.Няма начин да се предотврати това нещо.Ако не е паднало сега,ще падне след 3 месеца.Все тая.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- angel_8604
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 21 мар 2008, 16:14
- Модел на автомобила: c-max 1.8 tdci
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Внимание!!!!!!!!!
Колега колата е от Испания купувал сам я ЧИСТО НОВА от магазин така че няма как да е нещо напудреноS_C написа:За това няма как да е отговорна мивката.
Колите от Италия много често идват с такива повреди.Боя има, но лакът е на фаза разпад.Изгаря от слънцето.Неспасяема работа, особено ако идва от южна Италия.Единственият начин е да се зашкури леко и да се мине отгоре с безцветен пак.Така процедират и джамбазите.
Другите коли с масови такива повреди са от Австрия и Швейцария.Холандия по-рядко.Там солта и пясъка им разказват играта.Същият резултат-лакът се поврежда, водата влиза отдолу и прави мехур.Оправя се по същия начин.
Вземи един безцветен пак, зашкури леко с водна шкурка където е надигнато по краищата и пръскай.Лакът ти просто е тръгнал.Ако го оставиш така, до 1-2 години цялта кола ще е в този вид.
Щетите от четка са огромни,дълбоки деруги.
Щетите от пароструйка (много рядък случай) никога не са точкови.
Това е подбито, мазано е отгоре и това мазаното сега е паднало.Мажи пак и това е.Екстра си е мивката.Няма начин да се предотврати това нещо.Ако не е паднало сега,ще падне след 3 месеца.Все тая.
а снимките са от предната броня, гредата на шофьора и десния калник
точките по бронята са от камъчета но по гредата и калника нямаше даже следа
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Внимание!!!!!!!!!
Изгорял си е лака, без значение от къде и как е купувана. Както каза колегата и да не я беше мил, до есента пак щеше да е така.
Обаче това със зашкурването и лакиране не става личи много, трябва да се боядиса. Може частично, но трябва ръбовете да се занулят, да се щприцова местото, да се боядиса и целия детайл да се лакира.
Обаче това със зашкурването и лакиране не става личи много, трябва да се боядиса. Може частично, но трябва ръбовете да се занулят, да се щприцова местото, да се боядиса и целия детайл да се лакира.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Внимание!!!!!!!!!
Хубавото на новите коли (след 2000) е,че страда първо лака.На старите падаше директно до метал всичко.
Поправката...въпрос вече на гледна точка.Според мен-ако не те спират полицаите да те питат що колата ти е в различни цветове, значи изглежда перфектно.Ама тук вече разни хора-разни идеали.
Това на снимките е поправимо и не е зле да го оправиш по-бързо.
Поправката...въпрос вече на гледна точка.Според мен-ако не те спират полицаите да те питат що колата ти е в различни цветове, значи изглежда перфектно.Ама тук вече разни хора-разни идеали.

Това на снимките е поправимо и не е зле да го оправиш по-бързо.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- angel_8604
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 21 мар 2008, 16:14
- Модел на автомобила: c-max 1.8 tdci
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Внимание!!!!!!!!!
Колата е в сервиза още от следващия ден след случката днес трябва да я взема
малко съм педантичен относно автомобила ми
малко съм педантичен относно автомобила ми
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост