Пусто да УпУстее...и централно...
- motry
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
- Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Bai Petko, нещата нямат развитие!
Изпратиха ми една мажинка за централното , но бадева...няма разлика!
Няма модул, всичко е в синхронизираната работа на машинките.
Явно някъде има проблем, нямам сили вече да чопля.
Само ще проверя под волана в ляво има един модул с много ДЖИЦИ и ако не става
- карай да върви, какво да направя !!!
Може и там да има нещо като слаба връзка, защото единия фар ми гаснеше,
смених кружка - не е, замерих - има ток. Хем има 12V - нем не свети!
Разгледах кое къде отива и разбрах, че в това у-во влизат доста неща(и излизат де)
Та проблема беше от калпава връзка - наместих и фара светна !
Така, че ...успех !
Изпратиха ми една мажинка за централното , но бадева...няма разлика!
Няма модул, всичко е в синхронизираната работа на машинките.
Явно някъде има проблем, нямам сили вече да чопля.
Само ще проверя под волана в ляво има един модул с много ДЖИЦИ и ако не става
- карай да върви, какво да направя !!!
Може и там да има нещо като слаба връзка, защото единия фар ми гаснеше,
смених кружка - не е, замерих - има ток. Хем има 12V - нем не свети!
Разгледах кое къде отива и разбрах, че в това у-во влизат доста неща(и излизат де)
Та проблема беше от калпава връзка - наместих и фара светна !
Така, че ...успех !
-_- ...Ти ли мЪ бутна или сам паднЪх... -_-
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
За 12-те волта на крушката - тествай с лампичка - примерно за габарит. Ако има лош/окислен контакт при мерене волтметър/мултицет може да дава напрежение, но да е голямо съпротивленито и консуматор да не тръгва.
-
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Аз се рових в долния ъгъл откъм таблото до пасажерската врата. Там има доста куплунзи, но след като ги препръснах и проверих - проблема си остана. Има и доста маси под килимчето на пасажерската седалка но и оттам не изскочи нищо.
А модул според мен има.. все пак в ръководтвото пише че има, може би са го сложили на друго място.
А модул според мен има.. все пак в ръководтвото пише че има, може би са го сложили на друго място.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски
М. Карбовски
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Колеги, при мен аларма (фабрична) има.
Въпросната черна коутия, за която говорите по-горе.
Обаче тя не е модул за централното.
ЦЕНТРАЛНОТО при мен СИ РАБОТИ И КАТО Е ИЗКЛЮЧЕНО ВСИЧКО ОТ АЛАРМАТА.
Към тази аларма стигат сигнали за заключване и отключване на всички врати, за да може да се командват от нея.
Друг модул аз не открих и за това смятам, че всичко става контактно в машинките.
Въпросната черна коутия, за която говорите по-горе.
Обаче тя не е модул за централното.
ЦЕНТРАЛНОТО при мен СИ РАБОТИ И КАТО Е ИЗКЛЮЧЕНО ВСИЧКО ОТ АЛАРМАТА.
Към тази аларма стигат сигнали за заключване и отключване на всички врати, за да може да се командват от нея.
Друг модул аз не открих и за това смятам, че всичко става контактно в машинките.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 дек 2012, 09:22
- Модел на автомобила: Mondeo1,8 dizel
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Здравейте.
Имам Мондео комби дизел 1,8 95-та.
От известно време не ми работи централното заключване дори от ключа.
Няма лява ,няма дясна врата.................
С аларма съм.
Нито ключа,нито дистанционното помагат.
Не се чува характерният звук на заработващи машинки.
Според Вас къде може да е проблема.
Дали не е бушона?
Ако е той къде да го търся?
Благодаря Ви предварително.
ПРиятен ден
Имам Мондео комби дизел 1,8 95-та.
От известно време не ми работи централното заключване дори от ключа.
Няма лява ,няма дясна врата.................
С аларма съм.
Нито ключа,нито дистанционното помагат.
Не се чува характерният звук на заработващи машинки.
Според Вас къде може да е проблема.
Дали не е бушона?
Ако е той къде да го търся?

Благодаря Ви предварително.
ПРиятен ден
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Аз имам подобен проблем и вече втора година нямам оправяне. Миналата година като се застудя в края на лятото, централното взе да отказва. като му помогна с ключа в ключалката и заключва. Като застудя още повече взе да се заключва само с ключа само шофьорската врата. Като стана минус градуси и това не ставаше. Шофьорската врата си стоеше си отключена, а другите ги заключвах отвътре. През лятото всичко си работи без проблем. Тази есен ходих на майстор, защото чаках да застуди и да почне пак да прави проблем. Променя някви трасета от алармата към централното, така че захранването да идва по друга жица. В резултат, централното работи по следния начин. Като натисна бутона на дистанционното се заключва шофьорската врата и малко след това останалите. Това беше докато не стана студено. Сега заключва по същия начин, само че като отключа и малко след това 3-4 секунди се заключва сама. Като стана по-студено минус градуси това нещо се случва само с другите врати без шофьорската. Та резултата от майстора е че преди не заключваше сега пък не отключва. Тоест отключва но за малко, след което пак се заключва. Отидох пак при майстора и ми каза че трябва да сменя шофьорската брава, тоест механизъма (машинката). Та струва 210лв. в Мото Пфое. И ако се окаже че не е от нея?
P.S. Пропуснах да кажа, че като покарам малко и вратите сами се отключват без да пипам нищо. Изведнъж щтракват и всичко се оправя. И така докато не постои малко на паркинга и пак същата история.
P.S. Пропуснах да кажа, че като покарам малко и вратите сами се отключват без да пипам нищо. Изведнъж щтракват и всичко се оправя. И така докато не постои малко на паркинга и пак същата история.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Ами две години се мъчиш, ходиш при псевдо майстори, харчиш пари, а решението е от просто по-просто, бравите искат смазване. Вземи ВД-40 и напръскай обилно бравите през процепа на заключващия механизъм (не патрона където пъхаш ключа).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Майстора не може да знае всичко, но може да плюе всичкоHACKO написа:Ами две години се мъчиш, ходиш при псевдо майстори, харчиш пари, а решението е от просто по-просто, бравите искат смазване. Вземи ВД-40 и напръскай обилно бравите през процепа на заключващия механизъм (не патрона където пъхаш ключа).

WDто до колкото разбрах е временно решение и грешен подход като външно смазване.
Свалят се механизмите, разглобяват се и се маже със някаква силиконова смазка.
Сеат заключва собствениците си вътре

Майстора като не знае какъв е проблема ще има да реже кабели и да прави икебана ....
И моята я бяха орязали .... оправих си я
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
То тия мурафети са сякаш заложени фабрично при тия мондеа и фокус 1. Мойто е същото и по едно и също време го прави това не чак да спира да заключва но се бъзика, кога двойно заключване кога едната врата абе не е както трябва. Начина е един както е казал колегата по горе вади се всяка машинка обилно със силиконов спрей. Ще си позволя да не се съглася за ВД-то защото един път напръсках с вд задната брава и почнаха проблеми. Или контактен спрей, най добре силиконовия 9 лв струваше. Аз вече втора година се каня да ги сваля всичките механизми и да минат процедурата ама все някак неуспявам 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Ще трябва значи да разглабям. Без разглабяне не става. Вече пробвах с ВД"40, няма ефект. 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Ето какво се случи. Разглобих вратата, но не успях да сваля двете лостчета, които свързват дръжката с бравата. Почти отделих цялата система от вратата. Казвам почти защото изваждането на целия механизъм се оказа доста трудна работа. Едвам успях после да сглобя всичко както е било. Междувременно успях да впръсна достатъчно количество спрей в бравата. Де що видях отвор го напълних яко, до като не потече отвсякъде. Накрая от дупките за отводняване на вратата потече толкова спрей, че на асфалта стана локва. Това ако не е смазване - здраве му кажи. Спрея, който използвах е за контактни връзки и понтенциометри. Това направих на шофьорската врата. На останалите врати впръсках без да разглабям вратите. През отворите на бравата. Свалях и буксата на шофьорската врата. Клеймите са идеално чисти (лъскаво бели). след цялата операция ефекта беше: един ден без проблеми и на втория пак същата работа - отключвам и до като успея да седна в колата тя се самозаключва. Като покарам малко да загрее парното, щраква и се оправя. И така, до като я оставя на паркинга да изстине хубаво и се почва пак същото. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Действаш в правилна посока, явно спрея не е подходящ. контактния спрей няма достатъчно мажещи свойства( ВД-40 също), но пък си го почистил от мизерии. Сега повтори операцията, без да разглобяваш, но със нещо по-мазно, може и моторно масло със спринцовка. Почисти и жилата на дръжките отвътре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
WD-то е идеално за разтваряне на засъхнали и замърсени стари смазки.Но за смазване не става.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Дръжката е свързана с бравата посредством едно лостче, което не успях да разглобя. Специално на шофьорската брава има и още едно лостче което свързва бравата с патронника на ключа. Това обяснява, защо когато не сработваше дистанционното, с ключа успявах да задействам централното. Това ме навежда на мисълта че проблема може да е в алармата, чието дистанционно използвам за да контролирам централното. Все още не съм пробвал как работи с оригиналния ключ на който има бутони за централното. Спомням си че работеше нормално но не съм го използвал понеже е много по-обемен от резервния. Освен това той не командва алармата а само заключването. По тази причина ползвам резервния ключ - за запалване, и дистанционното на алармата - за отключване и заключване.HACKO написа:Действаш в правилна посока, явно спрея не е подходящ. контактния спрей няма достатъчно мажещи свойства( ВД-40 също), но пък си го почистил от мизерии. Сега повтори операцията, без да разглобяваш, но със нещо по-мазно, може и моторно масло със спринцовка. Почисти и жилата на дръжките отвътре.
Спрея който ползвах е много добър и почисти идеално всичко върху което попадна. Ще пробвам и да впръскам в бравите масло или смазващ спрей. Дано да стане.S_C написа:WD-то е идеално за разтваряне на засъхнали и замърсени стари смазки.Но за смазване не става.
Ако реша да използвам специален спрей за целта, какъв да търся?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
На Фиестата ми за да разкача лостчетата трябва да демонтирам всичко (брава, механизъм, патронник)ivailodm написа:Дръжката е свързана с бравата посредством едно лостче, което не успях да разглобя.
Чрез подходящо завъртане на всяко едно спрямо другото се разкачват.
На патронника и бравата има капак и там малко забих докъто разбера, че е капак и е лепен.
Бравата мисля, че се държеше с 2 види от вътрешната страна.
Патронника май си го свалил, видял се как се държи. С пластина която се завърта.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
При мен явно е малко по-сложно. Дръжката с патронника са свързани с бравата посредством две лостчета, които за да разкача трябваше да се отделят бравата и дръжката от вратата. Аз ги отделих като развих болтовете на дръжката и на бравата но за да ги извадя трябваше на място да се разкачат лостчетата, което ми се видя почти невъзможно. Ако бях успял да ги извадя щеше да е по-лесно разкачването на тия лостчета но на място ще ми трябва много време. На едното лостче единия край влиза в бравата а другия е закачен за патронника във вид на кукичка, която няма как да завъртиш докато всикко е още във вратата. Другото лосче е почти същото но кукичката е от към бравата а другия край влиза в механизъма на дръжката, които също не можеш да извадиш до като дръжката и бравата са си на мястото. Не си спомням какво точно ми пречеше да извадя дръжката и бравата и тогава да разкача лостчетата но определено имаше нещо. Имаше и един черен ламаринен капак който покриваше лостчетата, част от бравата, и част от патроника и дръжката. Беше много изчанчен с много неправилна форма. Едвам успях да го сваля. Единият му край се държи от единия болт който държи дръжката а другият му край е завинтен долу за бравата. Също така се държеше и от един винт който е на вратата над самата брава. Определено имаше и още нещо което пречеше но не помня точно какво. Това беше момента, в който се отказах да разглабям по-нататък. Успях чрез завъртане на бравата да впръскам спрей през всички възможни дупки.Тая драма не мисля да я повтарям ако не се налага. До колкото разбирам не е нужно да се разглабя бравата за да се смаже. Ще пробвам първо да смажа без да разглобявам но за целта трябва да намеря подходящия спрей. Със спринцовка и моторно масло не знам дали ще успея да впръскам на всякъде. До като спрея притежава налягане и свойството да разпръсква течността, посредством дюза, което със спринцовка не може да се постигне. В самата брава влиза букса, която успях да разкача и да почистя. Също така, има и едно жило, което не съм пипал. Може би трябваше да го развия и да почистя. Нямам представа каква функция има това жило. Нали машинките са свързани с жици и са електронни? На задната врата във бравата видях едно място, където се пъха ключа. Същото място беше показано и на лепенка под бравата с обозначение, и как там се пъха ключа и се завърта. По този начин (предполагам) можеш да заключваш или отключваш вратите по маханичен път. Може би за това са тия жила.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
От около година насам експериментирам по колата с оръжейни смазки...ПВК,ГОИ,Балистол,Сокол...
За сега Сокол-ът като да дава най-близък до идеалния резултат.ПВК и ГОИ са малко специфични
ВД само за почистване,силиконовите греси и масла ги зачеркнах от списъка отдавна-смазват,но не се постига траен резултат.
Условията са ясни- смазката трябва да е трайна-срок поне 10 години без загуба на свойствата.При обикновените греси това не става.И да съдържа стабилизиращо вещество от типа на диметикона-да прави повърхностен филм,за да се предотврати залепването на прах по смазката.
За сега Сокол-ът като да дава най-близък до идеалния резултат.ПВК и ГОИ са малко специфични
ВД само за почистване,силиконовите греси и масла ги зачеркнах от списъка отдавна-смазват,но не се постига траен резултат.
Условията са ясни- смазката трябва да е трайна-срок поне 10 години без загуба на свойствата.При обикновените греси това не става.И да съдържа стабилизиращо вещество от типа на диметикона-да прави повърхностен филм,за да се предотврати залепването на прах по смазката.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Колеги. Има ново развитие на проблема.
Смених си батерията на ключа. Когато ползвам централното с бутоните на ключа, няма проблем. Но то само заключва и отключва. Алармата не се задейства. За да я задействам трябва да ползвам дистанционното. При това положение проблема си остава. Когато отключа с ключа при включена аларма, вратите не се самозаключват, но при това положение когато отвориш вратата, алармата се задейства. Когато я изключа от дистанционното, нещо щраква и вратите отново се самозаключват. Възможно ли е проблема да е в самата аларма и начина по който е захранена и начина по който командва централното? Но ако е така, защо лятото този проблем го няма???

Смених си батерията на ключа. Когато ползвам централното с бутоните на ключа, няма проблем. Но то само заключва и отключва. Алармата не се задейства. За да я задействам трябва да ползвам дистанционното. При това положение проблема си остава. Когато отключа с ключа при включена аларма, вратите не се самозаключват, но при това положение когато отвориш вратата, алармата се задейства. Когато я изключа от дистанционното, нещо щраква и вратите отново се самозаключват. Възможно ли е проблема да е в самата аларма и начина по който е захранена и начина по който командва централното? Но ако е така, защо лятото този проблем го няма???



-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Това, което си описал, май все пак не изключва проблем в бравата на шофьорската врата. Опитай се да я свалиш и почистиш.
Досадното е, че ако го правиш на улицата, след като свалиш бравата вратата няма как да се заключи. И трябва някой да седи и да я варди, докато измиеш вкъщи механизма с обезмаслител, или с каквото прецениш. И после да го изплакнеш и изсушиш добре и да го намажеш с грес, като при това се опитваш да натикаш грес на всички възможни места, докато раздвижваш механиката, за да се смаже добре.
На моята си свалих шофьорската брава и я измих и почистих основно, а после я смазах обилно с българска водоустойчива грес - "ЛИТОЛ". Разбира се после ме домързя да повторя тази процедура за останалите врати. Огромна разлика има в усилието, с което превърта един ключ, за да отвори така "обработената" ми шофьорска брава, в сравнение с тази на другата врата.
Тези лостчета, които не си успял да откачиш мисля, че се вадят от към механизма на бравата и остават във вратата. Виж на края дали не са закопчани с едно пластмасово, което трябва да завъртиш.
Спреят за почистване на контакти, който си използвал, вероятно представлява лек нефтен дестилат, подобен на течността, която се сипва в бензиновите запалки - (нафта, лигроин, "медицински бензин"). Единственото отношение, което може да има към механиката е, че все пак е разтворител и почиства разни неща - може да е измил някакви натрупвания от прах. Смазващи свойства няма - върху контактите не трябва да остават мазнотии.
Досадното е, че ако го правиш на улицата, след като свалиш бравата вратата няма как да се заключи. И трябва някой да седи и да я варди, докато измиеш вкъщи механизма с обезмаслител, или с каквото прецениш. И после да го изплакнеш и изсушиш добре и да го намажеш с грес, като при това се опитваш да натикаш грес на всички възможни места, докато раздвижваш механиката, за да се смаже добре.
На моята си свалих шофьорската брава и я измих и почистих основно, а после я смазах обилно с българска водоустойчива грес - "ЛИТОЛ". Разбира се после ме домързя да повторя тази процедура за останалите врати. Огромна разлика има в усилието, с което превърта един ключ, за да отвори така "обработената" ми шофьорска брава, в сравнение с тази на другата врата.
Тези лостчета, които не си успял да откачиш мисля, че се вадят от към механизма на бравата и остават във вратата. Виж на края дали не са закопчани с едно пластмасово, което трябва да завъртиш.
Спреят за почистване на контакти, който си използвал, вероятно представлява лек нефтен дестилат, подобен на течността, която се сипва в бензиновите запалки - (нафта, лигроин, "медицински бензин"). Единственото отношение, което може да има към механиката е, че все пак е разтворител и почиства разни неща - може да е измил някакви натрупвания от прах. Смазващи свойства няма - върху контактите не трябва да остават мазнотии.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Колега dreadx , благодаря за съветите. Най вероятно има истина в тях. Проблема е че при мен е много неудобно да свърша тази работа и едва ли ще се пробвам пак. Правя всичко на паркинга пред блока, в който живея. Като ми потрябва нещо, което не съм взел със себе си, и тичам до горе. Освен това ми се схващат краката да клеча до вратата с часове. Също така, всичко трябва да се случи когато е доста студено, защото на топло време проблема изчезва. Дори и зимата като пекне малко слънце и в колата се стопля достатъчно за да изчезне проблема. Или пък до като закарам колата до съответния майстор. За тая работа си трябва дворче или гараж с каквито разполагат майсторите. Да си разглобиш на спокойствие, да поседнеш на столче (ако трябва), и да си човъркаш на спокойствие ако трябва и цял ден, без да се притесняваш че може да се стъмни, преди да си сглобил вратата. Работата не е сложна но може да отнеме доста време и поради тази причина, до сега не съм намерил майстор, който желае да се занимава с тези "глупости". За сега ми остава единствена възможност, да я карам в Мото Пфое. Но предполагам, че там ще ми вземат пари за диагностика, след което ще ми предложат смяна на бравата. Другият вариант е да намеря някой от тук, който да разполага с удобно за целта място и да е съгласен да съдейства. Мога да си заплатя за услугата. Освен това, като сме двама може и по-бързо да стане всичко. Все пак аз вече съм отработил относително бързо разглобяване и сглобяване на кората и тапицерията на вратата.
Не знам вече какво да правя, ... четвърта година се мъча така. Като стане студено и се почват проблемите.

Не знам вече какво да правя, ... четвърта година се мъча така. Като стане студено и се почват проблемите.


Последна промяна от ivailodm на 04 фев 2013, 13:46, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта