Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател зна`и когато е студена колата пали като луда като загрее и все едно нещо я стяга карам я така ве`е доста време но това стягане не из`езва а и друг проблем не се появява, реших `е поне нещо ще стане или ще се с`упи да знам защо я отварям или ще се разработи . Сменени сегменти , Биелни лагери и разпределителен вал - поневе моя нямаше гърбици
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
На този ЕСЦОРТ трябва да му се ограмоти стопанина и ще се оправи.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Miri4, колегата явно пише от телефон.
По темата.
Ако правилно съм разбрал, на двигателя е правен основен ремонт, така да се каже. При подобни ремонти винаги има един момент, в който се пропуска някой куплунг да се включи или не е включен добре - не е набутан плътно и до край, докато щракне. В този ред на мисли си провери нещата, като първо наблегнеш на клапъна за празен ход, дебитомера и датчика за температурата на двигателя. Възможно е и някоя от вакумните магистрали да ти прави проблем.
По темата.
Ако правилно съм разбрал, на двигателя е правен основен ремонт, така да се каже. При подобни ремонти винаги има един момент, в който се пропуска някой куплунг да се включи или не е включен добре - не е набутан плътно и до край, докато щракне. В този ред на мисли си провери нещата, като първо наблегнеш на клапъна за празен ход, дебитомера и датчика за температурата на двигателя. Възможно е и някоя от вакумните магистрали да ти прави проблем.
Последна промяна от nikolovvd на 29 сеп 2012, 08:56, променено общо 1 път.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
В добавка към Николов - да се провери и ламбдата, не само дали е включена, ами и дали работи. На моя ескорт беше заминала и отчиташе все бедна смес като е включена, което автоматично кара компа да налива още и още - което е добре, когато е студена, тогава аванси и режими позволяват да изгаря добре, но като се затопли колата почва да се дави, с ефекти като твоя.
п.с. за това има компютърна диагностика.
п.с. за това има компютърна диагностика.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
относно този който написа че съм неграмотен .i. , на колегите -благодаря ви , Явно тоя форум наистина няма кой да помогне а само мнения за упреци и подигравки ......... послепис
работя в сервиз от доста време и съм наясно с доста , просто реших да не гадая и да попитам . благодаря не съм пропуснал нещо ,мотора е карбуратор , няма дебитомер , няма сонда и такива потребители като тоя не са от полза !!! Аз ще си разхвърлям отново колата просто мислех че това е форум за помагане на феновете на марката - FAKE
работя в сервиз от доста време и съм наясно с доста , просто реших да не гадая и да попитам . благодаря не съм пропуснал нещо ,мотора е карбуратор , няма дебитомер , няма сонда и такива потребители като тоя не са от полза !!! Аз ще си разхвърлям отново колата просто мислех че това е форум за помагане на феновете на марката - FAKE
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
На кого и за какво се сърдиш?
От така "добре" написаното на "български" и аз не разбрах какъв е проблема.
Ескортите имат навика като загреят да им се ебават стартерите.
Не разбрах дали трудно върти на стартер като загрее, какво се случва ...
От така "добре" написаното на "български" и аз не разбрах какъв е проблема.
Ескортите имат навика като загреят да им се ебават стартерите.
Не разбрах дали трудно върти на стартер като загрее, какво се случва ...
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Готин, не се пали толкова, без да коментирам 'упрека' на колегата първия ти пост не е като да няма къде да се вкара малко подобрение.chino_ написа:относно този който написа че съм неграмотен .i. , на колегите -благодаря ви , Явно тоя форум наистина няма кой да помогне а само мнения за упреци и подигравки ......... послепис
работя в сервиз от доста време и съм наясно с доста , просто реших да не гадая и да попитам . благодаря не съм пропуснал нещо ,мотора е карбуратор , няма дебитомер , няма сонда и такива потребители като тоя не са от полза !!! Аз ще си разхвърлям отново колата просто мислех че това е форум за помагане на феновете на марката - FAKE
Както и основната голяма грешка, че си пропуснал да споменеш 'малката' подробност, че си с карбуратор.
Или иначе казано, тъй като сме в криза боба, който обикновено хвърляме, когато бабата със стъкленото кълбо е в командировка, за да гледаме какво желае даден юзър наскоро беше сготвен и изяден, е желателно да ревизираш входните данни и да подадеш малко повече ако искаш да останеш доволен и да не сипваш по форума, че за нищо не става. Иначе няма как да ти се помогне.
п.с. ако карах карбураторна кола каквато и да е, бих я оставил за настройка в ръцете на някой дядка, който е прекарал живота си около москвичи и лади.

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Добре ще обясня отново колата е карбуратор проблема нее в това. Просто варти трудно и сабаря който и да е акомулатор за 1-2 завъртания и варти прекалено бавно от което няма вазможност да запали. Бях я зарязал но мразя да се отказвам от нещо запо4нато пиша с 4 заштото мие прецакана клавиатурата да не ме ограмотите пак като селянин. Сега вапроса ми е друг според вас понеже колата когатоя запаля било то на дърпане или на въртене с триста зора колата работи идеално огасям , пробвам , да вартя и няма всв едно е стегнала, а не е при- най лекото побутване за помощ и пали от рас , ако беше стягане досега трябваше да излопа мотора но уви и това не става поне да се уверя . Пробвах друг стартер , проверявахвси4ки кабели , маси , клеми и още си мисля може ли да е от токовете, признавам 4е сум малко скаран с тях разбрах от колега за проблеми в таблото но не виждам как те ще се появят при разлика в температурата на ДВГ-то необяснимо е .


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Това са признаци на повреден стартер- електромотор. Като му се износят втулките "харчи" много ток, и върти бавно като дърпа всичкия ток само за себе си. Следва пълна профилактика на стартера. Провери също дали мотора има добра и качествена "маса".chino_ написа:Просто върти трудно и събаря който и да е акумулатор за 1-2 завъртания и върти прекалено бавно от което няма възможност да запали.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Благодаря това с масите го правих стартера го сменях с друг резултата беше същия , а моя го ремонтирах но не съм бутал втулките понеже видях @е и с другия е същото май ще го занеса този път вупреки @е е глупаво устроен някой да си каже мнението ве@е го носих веднъж но безрезултат дано да е от него @е един двигател 200 300 лв и мн занимание 
Колега, ако обичаш оправи си правописа! Всички разбрахме, че пишеш от работа или където и да е там, но това няма никакво значение.
Приеми това като съвет, не като упрек.

Колега, ако обичаш оправи си правописа! Всички разбрахме, че пишеш от работа или където и да е там, но това няма никакво значение.
Приеми това като съвет, не като упрек.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
За каква работа ми говориш казах КЛАВИАТУРАТА Е ПРЕЦАКАНА мисля ,че това е чист Български
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Някой знае ли на 1.6 ЕФИ дали стартера е като на 1.6 карборатор и също така разпределителния вал от каде мога да си намеря нов защото предимно от това страдат едноваловите и този който си взех не ми вдъхва доверие или ще трябва да сменям и клапаните защото работата на двигателя пак не ми харесва. Ако някой има карбуратор от 1.6 с водния смукач да пише 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
EFI е система за впръскване на гориво (инжекцион) а не модел д-л и по тази причина няма нито стартер, нито разпределителен вал.
Ако обаче питаш дали стартера и разпределителния вал на мотор CVH 1.6 със карбуратор и инджекцион са взаимозаменяеми, отговора е ДА, както и самите мотори са напълно еднакви.
Ако обаче питаш дали стартера и разпределителния вал на мотор CVH 1.6 със карбуратор и инджекцион са взаимозаменяеми, отговора е ДА, както и самите мотори са напълно еднакви.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Е двигателя е два вала а моя един , иблагодаря поне стартера ще пробвам но вече много се обърках след сменени сегменти , горивна помпа , рапределителен вал , свещи , кабели и ........ колата пак си бърка работата на моменти и ся като погледнах май пак ми е натикала бензин в маслото ,вече и аз не знам какво да бутам а не ми се отваря пак двигател
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
След бензиновата помпа, главния заподозрян за бензина в маслото е автоматичния смукач или завишено ниво на бензина, заради износен иглен клапан на поплавъка, прелива във всмукателя и оттам неравномерна работа и масло в бензина. Не е от сегменти, кабели и свещи гарантирано.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Имам Сиера с карбуратор. Преди и след смяна на мотора, колата като загрееше спираше да пали от раз, чак след 3-4 сек. Оказа се че карбуратора прегрява и като спреш, горивото се изпарява и прави много богата смес, която навлиза през горивната камера и при опит за запалване допълнително удавя мотора. Оправих го с подлагане на по-дебела бакелитова плочка за руски карбуратор. Сега карбуратора е хладен на пипане, дори и при загрял двигател, иначе не можеше да се пипне.
Ти споменаваш обаче, че стартера върти трудно, което може би е симптом на друг проблем.
Ти споменаваш обаче, че стартера върти трудно, което може би е симптом на друг проблем.

Е ли правото право?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател
Ами карборатора сигорно ще го отварям или ще го сменя ама имам проблем със стартера намерих си рециклиран но е от 1.8 и не знам дали става за 1.6 ако някой има сигурен отговор ще съм много благодарен >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта