Проблем с гаснене на Фокус
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 юли 2012, 14:14
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Проблем с гаснене на Фокус
Здравейте,
Първо се надявам, че съм улучил мястото, където да постна моя проблем и второ предупреждавам, че съм тотално незапознат по отношение на ел. инсталациите на автомобила.
Става въпрос за Фокус 2007г., със газов инжекцион сложен август 2012г. (пали на бензин и после автоматично прехвърля на газ), сменен акумулатор 03.2011г.
От около 3 седмици имам следния проблем - когато запаля колата (пали веднага без да въртя) след няколко секунди оборотите започват да играят и от около 1000 падат на 500-600 и колата гасне почти винаги. Няма значение дали температурата навън е -10 или +10, след като загрее (след 75 градуса) всичко е ОК.
Понякога избягвам загасването като форсирам колата и поддържам за малко около 2000 оборота.
Пробвах да я подкарам но пак заглъхва в началото и трябва да я форсирам.
От 10 паления този проблем го има при 8 от пътите. Четох няколко теми за акумулатори, но не мисля че там е проблема. Пробвах да изключа газта и да си карам на бензин, но пак същото.
Моля за съвет ако на някой му струва познато.
Благодаря!
Първо се надявам, че съм улучил мястото, където да постна моя проблем и второ предупреждавам, че съм тотално незапознат по отношение на ел. инсталациите на автомобила.
Става въпрос за Фокус 2007г., със газов инжекцион сложен август 2012г. (пали на бензин и после автоматично прехвърля на газ), сменен акумулатор 03.2011г.
От около 3 седмици имам следния проблем - когато запаля колата (пали веднага без да въртя) след няколко секунди оборотите започват да играят и от около 1000 падат на 500-600 и колата гасне почти винаги. Няма значение дали температурата навън е -10 или +10, след като загрее (след 75 градуса) всичко е ОК.
Понякога избягвам загасването като форсирам колата и поддържам за малко около 2000 оборота.
Пробвах да я подкарам но пак заглъхва в началото и трябва да я форсирам.
От 10 паления този проблем го има при 8 от пътите. Четох няколко теми за акумулатори, но не мисля че там е проблема. Пробвах да изключа газта и да си карам на бензин, но пак същото.
Моля за съвет ако на някой му струва познато.
Благодаря!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Ако беше си попълнил и профила,можеше и да отгатнем за какъв двигател става въпрос.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 юли 2012, 14:14
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Да пропуснал съм, 1.6i 101к.с.
Малко след като постнах ми се наложи пак да използвам колата и както карах светна на таблото лампичката Check engine (в оранжаво).
Покарах още 7-8км и не усетих нищо по-различно.
Моля някой за съвет или направо да взимам отпуска да ходя по сервизи.
Малко след като постнах ми се наложи пак да използвам колата и както карах светна на таблото лампичката Check engine (в оранжаво).
Покарах още 7-8км и не усетих нищо по-различно.
Моля някой за съвет или направо да взимам отпуска да ходя по сервизи.
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Откачи буксата на МАФ сензора,като за начало.Пробвай дали ще има разлика.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 юли 2012, 14:14
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Явно ще трябва... все пак ще потърся инфо какъв е този МАФ сензор и къде се намира, за да пробвам така.
Иначе сега попаднах на 2 такива теми с абсолютно същите проблеми (опел и ситроен) и се е оказало температурния датчик и в двата случая.
Благодаря за съветите!
Иначе сега попаднах на 2 такива теми с абсолютно същите проблеми (опел и ситроен) и се е оказало температурния датчик и в двата случая.
Благодаря за съветите!
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
.И аз мисля че е температурния датчик Щом ти е светнала и лампата на чека значи напълно е отказал
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Може и от него да е може и да не е. Тия компютърни коли проба грешка излиза много по скъпо от колко да дадеш едни 30 лв за диагностика. Мафа се намира на въздушната тръба след филтъра, но това няма да ти помогне да си решиш проблемите.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
От къде си?
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 юли 2012, 14:14
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
От Плевен, но живея в София.
Проблема е да си взема отпуска или да успея да намеря сервиз, който да посетя в обеданта почивка..
Не знам дали е отказал напълно, защото колата не загрява и след като я запаля си държи 90 градуса.
Другото, което е съвсем скоро трябва да се обслужи (за ГИ-то) във Фобос и се чудя дали първо да не направя това и тогава да ходя за този датчик.
Предполагам не е проблем да карам така близките 3-4 дни?
Проблема е да си взема отпуска или да успея да намеря сервиз, който да посетя в обеданта почивка..
Не знам дали е отказал напълно, защото колата не загрява и след като я запаля си държи 90 градуса.
Другото, което е съвсем скоро трябва да се обслужи (за ГИ-то) във Фобос и се чудя дали първо да не направя това и тогава да ходя за този датчик.
Предполагам не е проблем да карам така близките 3-4 дни?
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Хубаво е преди да отидеш за настройка на газовата, колата да върви идеално на бензин и да е отстранен проблема.
Можеш да се обадиш на:
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... le&u=11994
Можеш да се обадиш на:
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... le&u=11994
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
Аз съм имал проблем с температурния датчик с пежо 306. След спукване на един от маркучите от охл. система и се беше намокрил доста. На следващия ден колата не палеше въобще,колкото и да въртиш.С бутане палеше от раз и щом позагрее малко си палеше нормално. Смених свещи,кабели..,но не. Накрая в един сервиз смениха датчика и проблема изчезна. Та по темата не съм много сигурен дали е точно датчика.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 юли 2012, 14:14
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене на Фокус
ivan_racing написа:Хубаво е преди да отидеш за настройка на газовата, колата да върви идеално на бензин и да е отстранен проблема.
Можеш да се обадиш на:
http://clubford.org/forum/memberlist.ph ... le&u=11994
Четвъртък съм там, защото вече не знам какво става.
Ходих първо в един сервиз - закачиха я, излезе, че имало проблем с разни кабелажи. Иначе провериха стъпковия мотор, почистиха МАФ/МАП, погледнаха другите датчици и констатираха, че проблема е в слагането на газта - сигурно бил прекъснат някакъв кабел.
След това бях във Фобос- обясних им неволите си, те я обслужиха после прегледаха всички кабелажи и казаха, че няма никакъв проблем.. да покарам малко на бензин и сигурно ще се оправи


Та четвъртък ще стискам палци да видим какво му е..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта