Съвет за Мондео МК2
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съвет за Мондео МК2
Здравейте колеги.. от днес съм без любимото ми и глезено фордче от мен! (Форд Мондео МК1 1993г) . Днес ходих да гледам един форд на приемлива цена за малко ремонт . За да остана верен на марката ,която винаги съм обичал и защитавал ! Модела е Мондео МК2 1.8 ТДИ 1999г. И казвам какво има за правене и съответно очаквам мнения заслужава ли си влагането на пари за ремонт на автомобила. Внос от Германия ! Минуси 0т най-големите липси до най-малките !минуси НЯМА РЕГИСТРАЦИЯ И ---> Ремонти: 1. Вежди за оправяне 2. Задна броня иска ремонт или смяна ! 3.Гуми за смяна. 4. За обслужване(ремъци,ролки)5.Акумулатор (Все пак имам от стария Ескорт така ,че това се отписва) 6.Натисната врата( Това мога и сам да го оправя) 7.Копчето за степените работи само за Въздух от Вън, А за да върти въздуха от вътре самото копче не иска да се завърти на лявата страна!8.Климатика иска зареждане(И това сам ще си го направя) 9.Липса на касетофон. И ТАКА ЗАПОЧВАМЕ С Хубавите страни ! >>>> ПЛЮСОВЕ : 1. Свеж външен вид въпреки някой забележки. 2. Турбото е пушка ! 3. Спирачките са перфектни 4. Двигателя работи доста добре. 5. Ходовата част е добре. 6. За още нещо не съм се сетил. Цената с коментар 1000лв. Какво мислите дали би ми излезнало скъпо поправката му. Имал съм мондео Мк1 Бензиново и знам как е положението с тези автомобили. Но се чудя струва ли си при положение ,че мондеотата МК2 почват от 1200лв читавите ??? Очаквам вашето мнение колеги дано послужи и за други колеги . Ако съм объркал раздела моля да бъда извинен. 

...........
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
На първо четене:DEZNAM написа:Здравейте колеги.. от днес съм без любимото ми и глезено фордче от мен! (Форд Мондео МК1 1993г) . Днес ходих да гледам един форд на приемлива цена за малко ремонт . За да остана верен на марката ,която винаги съм обичал и защитавал ! Модела е Мондео МК2 1.8 ТДИ 1999г. И казвам какво има за правене и съответно очаквам мнения заслужава ли си влагането на пари за ремонт на автомобила. Внос от Германия ! Минуси 0т най-големите липси до най-малките !минуси НЯМА РЕГИСТРАЦИЯ И ---> Ремонти: 1. Вежди за оправяне 2. Задна броня иска ремонт или смяна ! 3.Гуми за смяна. 4. За обслужване(ремъци,ролки)5.Акумулатор (Все пак имам от стария Ескорт така ,че това се отписва) 6.Натисната врата( Това мога и сам да го оправя) 7.Копчето за степените работи само за Въздух от Вън, А за да върти въздуха от вътре самото копче не иска да се завърти на лявата страна!8.Климатика иска зареждане(И това сам ще си го направя) 9.Липса на касетофон. И ТАКА ЗАПОЧВАМЕ С Хубавите страни ! >>>> ПЛЮСОВЕ : 1. Свеж външен вид въпреки някой забележки. 2. Турбото е пушка ! 3. Спирачките са перфектни 4. Двигателя работи доста добре. 5. Ходовата част е добре. 6. За още нещо не съм се сетил. Цената с коментар 1000лв. Какво мислите дали би ми излезнало скъпо поправката му. Имал съм мондео Мк1 Бензиново и знам как е положението с тези автомобили. Но се чудя струва ли си при положение ,че мондеотата МК2 почват от 1200лв читавите ??? Очаквам вашето мнение колеги дано послужи и за други колеги . Ако съм объркал раздела моля да бъда извинен.
ХХ - нотариус
YY - данъчно
240 - екотакса
50 - за номера
170-180 - ГО
ремъци, ролки и евентуално водна помпа - за колкото си готов да дадеш
От там нататък - търсиш тенекеджия/бояджия и коментирате цената за отстраняване на забележките.
Копчето за духането - няма оправия, освен със смяна или да измъкнеш силиконовата букса с тръбичките отзад, да отлепиш черната тръбичка и в зависимост от сезона да я местиш за вътре/вън към жълта/зелена. Натисни наляво и разбутай навътре/навън, да видиш дали няма да се раздвижи, но това няма да ти помогне за рециркулацията, щом духа само на стъклото.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Пазари се за 500 и кило ракия от собственика, че го отърваваш от желязото.Само изброеното до тук е към 2000 лева, а гаранция ще има още неща да излязат.Гнила, потрошена, врати за ремонт...Какви са тия дъргели за 1000 лева бе хора? По дърветата ли ги берете тия пари...Кола от джамбазин се купува САМО изправна! Това значи,че може да има дребни забележки по боята тук-там, но не трябва да е с липси, не трябва да е видимо крива и потрошена, трябва да пали със СОБСТВЕНИЯ си акумулатор и АБСОЛЮТНО всичко по нея да работи.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Колеги тя тази Външен вид има само да се оправи натиснатата врата бронята и веждите и отвън придобива вид... а по принцип говорим ,че почти всички ремонти аз ще си ги правя както съм ги правил до сега на автомобилите си !
Но сте правии за желязо си е .. А парите са от Старото Мондео МК1




...........
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Няма регистрация, съответно няма Еко такса + 50-100лв за регистрация.
Тенекеджийски работи 200-500лв
Климатика иска зареждане. Това на езика на джамбазите значи, "пробвах да заредя климатика не стана проблема е скъп, затова като искаш климатик оправяй си го".
Скъпо гориво, без алтернатива.
Тенекеджийски работи 200-500лв
Климатика иска зареждане. Това на езика на джамбазите значи, "пробвах да заредя климатика не стана проблема е скъп, затова като искаш климатик оправяй си го".
Скъпо гориво, без алтернатива.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Аз точно с климатици се занимавам и това не е болка.. Решил съм изцяло аз лично да оправя тази кола и да не се дават пари за майстори .. Стария Ескорт(ръждив) а и Мондеото МК1 си ги ремонтирах сам смяна на съединител поставяне на ГАЗ.ИНЖ и още един куп работи
...........
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Аз бих я купил, само климатика да работи. Другите неща се правят лесно. Огледай и пода за ръжди-дупки. Щом мотора е "пушка",- това е важното. Най скъп е автоматичният обтегач на ремъка.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Моят съвет е да разгледаш внимателно обявите, със сигурност има по-добри предложения. Мондео мк1/2 от Германия или Австрия аз НИКОГА не бих си купил, проблема с ръждата е ОГРОМЕН, а при Италианките е НУЛЕВ, но щом искаш да се занимаваш с кърпене на цялата кола до 1-2 години- давай! Гледал съм страшно много коли по обяви и на живо и ти гарантирам за думите си, за мен като цяло не се заслужава, а пък щом има и видима ръжда, огледа просто приключва на секундата. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Да, ръждата е много работа. Колата ми е прегледана и ремонтирана основно и мога да ти кажа по-лошите места.
Връзката на подовата ламарина със стената надвигателния отсек, това е точно под петата на крака на шофьора, важи за двете страни на колата.
Връзката на пода с кутията над резервоара - точно под пътника на задните седалки.
Целия долен ръб на прага, целият ръб на задната вежда, сменя се с вежда и подкалник комплект, свалени от италианска кола.
Болтът, стягащ амортисора в шенкела се вади със специални приспособления и сръчност, или с оксижен и изгаряне на половината окачване. Шлиците на карето в главината се избиват с боен чук, къртач за бетон с накрайник за избиване или друг механичен чук, преса или се разглобява половината предница и често се търси нова главина комплект. Болтовете на скобите, държащи стабилизиращата щанга към рамата на силовата установка, се вадят със специални мерки и инструменти. Болтовете, държащи биалетките - също са проблем.
Отзад блокират от ръжда болтовете за регулирана на сходимостта на колелата. Ръждясват вътре в стоманената втулка на тампона и при регулиране майсторите късат тампона и често си траят, регулировката наникъде, на сняг не уцелваш пътя и гори повече. От болтовете на моста към купето също има някои застрашени от неотвиване.
Всъщност само за това се сещам, може да съм изтървал нещо дребно, но ти ако оправиш трите слоя на всеки праг, свалиш успешно каретата за дребен ремонт като смяна маншон или лагер, спреш пълненето с вода и шума от гумите и асфалта в краката на предните седалки и си регулираш хубаво задния мост, вече ще си много добър в ръждата.
Моята кола е от Германия, пазена, познавам собственика (втори), предният е известен и имаше да кажем 1/2 или 1/3 от изброеното преди 5 години като я купих и оправих. Купувах части (вежди, за двигател и други) от едно италианско мондео - много добро беше.
Връзката на подовата ламарина със стената надвигателния отсек, това е точно под петата на крака на шофьора, важи за двете страни на колата.
Връзката на пода с кутията над резервоара - точно под пътника на задните седалки.
Целия долен ръб на прага, целият ръб на задната вежда, сменя се с вежда и подкалник комплект, свалени от италианска кола.
Болтът, стягащ амортисора в шенкела се вади със специални приспособления и сръчност, или с оксижен и изгаряне на половината окачване. Шлиците на карето в главината се избиват с боен чук, къртач за бетон с накрайник за избиване или друг механичен чук, преса или се разглобява половината предница и често се търси нова главина комплект. Болтовете на скобите, държащи стабилизиращата щанга към рамата на силовата установка, се вадят със специални мерки и инструменти. Болтовете, държащи биалетките - също са проблем.
Отзад блокират от ръжда болтовете за регулирана на сходимостта на колелата. Ръждясват вътре в стоманената втулка на тампона и при регулиране майсторите късат тампона и често си траят, регулировката наникъде, на сняг не уцелваш пътя и гори повече. От болтовете на моста към купето също има някои застрашени от неотвиване.
Всъщност само за това се сещам, може да съм изтървал нещо дребно, но ти ако оправиш трите слоя на всеки праг, свалиш успешно каретата за дребен ремонт като смяна маншон или лагер, спреш пълненето с вода и шума от гумите и асфалта в краката на предните седалки и си регулираш хубаво задния мост, вече ще си много добър в ръждата.
Моята кола е от Германия, пазена, познавам собственика (втори), предният е известен и имаше да кажем 1/2 или 1/3 от изброеното преди 5 години като я купих и оправих. Купувах части (вежди, за двигател и други) от едно италианско мондео - много добро беше.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Точно за това става въпрос колега, само който не се сблъсквал с Германски или Австрийски ''нов внос'' не знае за какво иде реч... Понеже често пътувам до Враца и Монтана (а там 98% са Австрийки) мога да кажа че положението е трагично просто! Но колегата ще си прецени сам, все пак познавам човек с изградено наново от ламарина Пунто, всичко е възможно все пак.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Явно е въпрос на късмет, защото моята е "нов внос австрийка", а има повърхностна ръжда само по задните носачи и съвсем малко надута боя в средата на веждата на заден ляв калник, нищо притеснително. Греди и прагове са си здрави и с боята. Сменях по предницата накрайници, шарнири, гумени втулки и амортисьори, без да срещна трудности с разглобяването - никакви къртачи, резачи и други подобни, само винтоверт и ключове. Дисковете бяха с много ръжда в каналите, но я посъборих и дадох да ми ги зачистят на струг, че десният беше поизметнат и при интензивно спиране леко тресеше воланът.
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
diesel1.6 Колегаа благодаря за информацията. Аз ако не помнят повечето колеги имах един крайно раждясъл Ескорт 1.8 Д и се борих с него за да го вкарам в пътя... Не е лесно ,но човек ако си разбира от работата може да се справи
Ще я видя на канала и тогава ще реша какво да правя ,но доста кусури има
Както се казва ще я спасяваме от Мед и желязо 



...........
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Има всякакви варианти. Виждал съм мондео на 7-8 години без долната част на колата, от Австрия. Трябва оглед и малко работа след това.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
И защо бе Васе? Мк2 е колата, безспорно, но да си търси по-запазен екземпляр. Този който описва колегата не си заслужава цената според мен, а пък това за Австрийките мога да го докажа по всяко време, доста съм им се нагледал.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Еми защото още не съм видял толкова съсипано от ръжда Мондео. После 1000 лв. са си нищо цена за Мондео. Каква друга кола за тази цена може да се купи от такъв клас ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 08 мар 2010, 23:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo МК 1-1.8 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Има обяви с перфектен външен вид.И поне като купуваш нещо ново,външния вид трябва да е без забележки.Всичко друго се прави,но ръжди трудно и скъпо,да не говорим ,че един път боядисвана няма как да изглежда в оригинален вид.
Няма логика да си купиш кола с толкова много неща за оправяне,освен,ако не е подарък.
Дай малко повече ,но си купи нещо читаво ,така или иначе,ще дадеш същите пари,а може би и повече.
И последен съвет:Търси 1.8 или 2.0 -бензин.
Няма логика да си купиш кола с толкова много неща за оправяне,освен,ако не е подарък.
Дай малко повече ,но си купи нещо читаво ,така или иначе,ще дадеш същите пари,а може би и повече.
И последен съвет:Търси 1.8 или 2.0 -бензин.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Напълно съм съгласен с колегата biso77, в момента е пълно с хубави мк1/2, повечето са и с АГУ. Дизела също е приятен мотор, но ако не си намираш нафта отнякъде, нямаш алтернатива за горивото. Като сметна разходите ти по ''Германката'', ще минеш 1500 общо, за толкова и малко повече пари мк2 да искаш, обслужени и прочие. Успех!
- DEZNAM
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
- Местоположение: XACKOBO
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
МАРТО85 Аз продадох моето МОНДЕО МК1 Италянка без грам ръжда !!! И лично обслужен от мен като се почне нов съединител ремъци ролки гърнета спирачки свещи кабели бобини гуми ... Просто реших да мина на по нов екземпляр ... А за двигателите моя беше 1.8 (115-кончета-Звяр на Бензин) .. Просто годинките му се обадиха и реших после да не я давам за желязо а ,някой друг да си върши работа с него... Иначе по темата Взех един Форд Куриер 1.8 (Чист дизел) . А за това мондео по мой сметки и повече от 1500 май ще излезе... и мисля да се откажа в крайна сметка



...........
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за Мондео МК2
Изгнило Мондео...само дали му пазя снимките да видите за какво иде реч.Внос от Австрия беше.Вежди няма на ни един калник,няма ги половината прагове, две от вратите долу по ръбовете бяха все едно са ги гризали мишки,"нагризана" беше отчасти и петата врата, отдолу при бронята.
Най-итересното беше,че е докарана на ход от Австрия.Собственикът и я беше купил само заради пластмасите-някакъв тунинг пакет на Хела,от чиято продажба вече беше успял да си избие цената на колата, докарването и...другото го продаваше на части.
Най-итересното беше,че е докарана на ход от Австрия.Собственикът и я беше купил само заради пластмасите-някакъв тунинг пакет на Хела,от чиято продажба вече беше успял да си избие цената на колата, докарването и...другото го продаваше на части.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта