Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
форд фокус 90 коня 1.8 дизел TDdi.
Здравей те! Тук дано да е спасението на моите мъки от ходенето на сервизи*
Проблема е уникален за сервизите в моя град - Никой не можа да констатира със сигурност какво и е на колата.
Проблема започна с трудно палене при студен двигател след което стана почти невъзможно да се запали само чрез флакон за лесен старт или чрез дърпане.
Проблема е, че колата пали само като е студена запалиш ли я после докато е топла няма проблеми пали си от раз.
Ходих в сервиз на Форд - Еврокар и още три други след това, но само набутването ми с пари и нерви беше.
Смениха Свещите - мислеха, че е от тях първо.
След това смених акумулатора - не е и това!
Смених и масло с пистов ремък - не е това!
Тестваха е 3 пъти на комютър във Еврокара нищо не показа.
Ходих на Елкон - единственото нещо което не показа беше студеното палене на помпата и техника каза да ида на помпаджия тя е Bossh с номер накрая 02
Помпаджията е отвори без да я сваля много добър специалист ( доверен човек ) и каза че механиката е здрава и не вижда проблем в нея.Даде ми съвет, че може да е от сигментите.
Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
Мисля да закупя добавка за масло днес - Bardahl - Maxi Compression - Увеличаване на компресията, Bar-1030
Не съм слагал прозрачен маркуч до ГНП-то да видя дали дърпа въздух , но все пак и със въздух пак трябва да запали.
Ако се сетя друго какво съм правил ще допълвам тук.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или има предложение да пише тук - Темата няма да е допълвам следващите няколко дни не искам да преча на работата по колата!
Колата на 14.04.2013 е закарана при Жоро ( Специалиста ) Искам да благодаря на Жоро и тук за човечността и вниманието до сега!
Ще допълня само, че работата опря до ГНП-то
Колата е съживена както каза Жоро това е редакция на първия ми пост и смятам с това да заключа темата!
Здравей те!
Объркан-раздвоен от калта до победата нещо такова се случи с този автомобил Ford Focus
Тук ще опиша всичко което се случи през времето в което колата беше Умряла* до съживяването и.
Така в един слънчев или не толкова слънчев ден се свързах с Жоро ( Специалиста ) от Ямбол
Уговорихме се кога да е закарам колата до Ямбол и след няколко дни бях там.
Първото впечатление както казват хората е много важно,а то беше и, че този човек е човек и половина!
Посрещна ме в сервиза си преди това по телефона ми оказа данните подробно къде и кога да стигна до там.
Човека без да губи време веднага започна да разпитва какво съм правил по колата и без да губи време започна с диагностика на колата
Оказа се че първоначално колата показваше данни на закачения компютър доста различни от нормалните . Датчика за температурата показваше около 180 градуса което ако беше така щеше ламарината да се е стопила камоли двигател да работеше при тези условия.
Уговорихме се да оставя колата там и аз си хванах влака за насам.
С него поддържахме връзка по телефона и чрез ЛС тук.
Да ви напомня, че колата беше около месец при него след като я закарах там.
Последните дни той е разглобявал помпата на форда и една стара която му пратих която пък електрониката и беше скапана а механиката читава. Но след последните написани неща нямах много надажда от него, че ще имам успех с пратената втора помпа и със тази на колата да стане от двете една здрава!
И така до ония ден 25.05.2013 г. Прочетох Колата е готова! Боже викам си аз ли не виждам той ли се е побъркал от гробница метал той пак направи кола!.
Направил от двете помпи една и купил само комплект уплатнители нови и помпата била монтирана и колата работела нормално.
През това време в което беше там му казах да смени и агренажа и ролката към него - сменено е!
На 26.05 си хващам аз пак БДЖ след дълъг пък към Ямбол бях на седмото небе викам си пак имам кола да го е*а
И така стигнах в Ямбол след усложнения с БДЖ.
Взе ме от ЖП Гарата и направо в сервиза.
Гледам си аз колата то цял месец мина бях е забравил,че имам кола ( Базикам се).
Той с подаването на ключовете ми вика ти си ПАЛИ.
Викам си брей тая ламарина ся ако запали ще го черпя нещо - както и направих след това
Само подавам ключа и тя Бамм запали на 1/4 оборот викам това не е възможно да се случи от това което докара дето палеше с 2 до 5 минути въртене да запали от 1/4.
Направих кръгче с нея из околностите на сервиза колата си вървеше нормално.
Плащам му аз на жоро за работата ( Само да спомена че цената ме устройваше съвсем нормална беше за тази работа с помпата + агренажа и ролката и диагностика на колата ).
Тругвам си а щастлив от Ямбол.
Работата меко казано беше повече от добре изпипана с една дума човека си обича работата от сърце.
Отношението повече от човешко. От човека блика доверие не като в сервизите да си измият ръцете и да ти вземат парите при което ако могат повече да вземат, напротив платих даже по-малко от колкото си мислех.
Хората като Жоро са на изчезване!
Ако искате качество, човечност и приемлива цена това е Специалиста от Ямбол.
За последно ще кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ!
Вече имаш нов приятел и тук. !
*** Заключена тема ***
Здравей те! Тук дано да е спасението на моите мъки от ходенето на сервизи*
Проблема е уникален за сервизите в моя град - Никой не можа да констатира със сигурност какво и е на колата.
Проблема започна с трудно палене при студен двигател след което стана почти невъзможно да се запали само чрез флакон за лесен старт или чрез дърпане.
Проблема е, че колата пали само като е студена запалиш ли я после докато е топла няма проблеми пали си от раз.
Ходих в сервиз на Форд - Еврокар и още три други след това, но само набутването ми с пари и нерви беше.
Смениха Свещите - мислеха, че е от тях първо.
След това смених акумулатора - не е и това!
Смених и масло с пистов ремък - не е това!
Тестваха е 3 пъти на комютър във Еврокара нищо не показа.
Ходих на Елкон - единственото нещо което не показа беше студеното палене на помпата и техника каза да ида на помпаджия тя е Bossh с номер накрая 02
Помпаджията е отвори без да я сваля много добър специалист ( доверен човек ) и каза че механиката е здрава и не вижда проблем в нея.Даде ми съвет, че може да е от сигментите.
Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
Мисля да закупя добавка за масло днес - Bardahl - Maxi Compression - Увеличаване на компресията, Bar-1030
Не съм слагал прозрачен маркуч до ГНП-то да видя дали дърпа въздух , но все пак и със въздух пак трябва да запали.
Ако се сетя друго какво съм правил ще допълвам тук.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или има предложение да пише тук - Темата няма да е допълвам следващите няколко дни не искам да преча на работата по колата!
Колата на 14.04.2013 е закарана при Жоро ( Специалиста ) Искам да благодаря на Жоро и тук за човечността и вниманието до сега!
Ще допълня само, че работата опря до ГНП-то
Колата е съживена както каза Жоро това е редакция на първия ми пост и смятам с това да заключа темата!
Здравей те!
Объркан-раздвоен от калта до победата нещо такова се случи с този автомобил Ford Focus
Тук ще опиша всичко което се случи през времето в което колата беше Умряла* до съживяването и.
Така в един слънчев или не толкова слънчев ден се свързах с Жоро ( Специалиста ) от Ямбол
Уговорихме се кога да е закарам колата до Ямбол и след няколко дни бях там.
Първото впечатление както казват хората е много важно,а то беше и, че този човек е човек и половина!
Посрещна ме в сервиза си преди това по телефона ми оказа данните подробно къде и кога да стигна до там.
Човека без да губи време веднага започна да разпитва какво съм правил по колата и без да губи време започна с диагностика на колата
Оказа се че първоначално колата показваше данни на закачения компютър доста различни от нормалните . Датчика за температурата показваше около 180 градуса което ако беше така щеше ламарината да се е стопила камоли двигател да работеше при тези условия.
Уговорихме се да оставя колата там и аз си хванах влака за насам.
С него поддържахме връзка по телефона и чрез ЛС тук.
Да ви напомня, че колата беше около месец при него след като я закарах там.
Последните дни той е разглобявал помпата на форда и една стара която му пратих която пък електрониката и беше скапана а механиката читава. Но след последните написани неща нямах много надажда от него, че ще имам успех с пратената втора помпа и със тази на колата да стане от двете една здрава!
И така до ония ден 25.05.2013 г. Прочетох Колата е готова! Боже викам си аз ли не виждам той ли се е побъркал от гробница метал той пак направи кола!.
Направил от двете помпи една и купил само комплект уплатнители нови и помпата била монтирана и колата работела нормално.
През това време в което беше там му казах да смени и агренажа и ролката към него - сменено е!
На 26.05 си хващам аз пак БДЖ след дълъг пък към Ямбол бях на седмото небе викам си пак имам кола да го е*а

И така стигнах в Ямбол след усложнения с БДЖ.
Взе ме от ЖП Гарата и направо в сервиза.
Гледам си аз колата то цял месец мина бях е забравил,че имам кола ( Базикам се).
Той с подаването на ключовете ми вика ти си ПАЛИ.
Викам си брей тая ламарина ся ако запали ще го черпя нещо - както и направих след това
Само подавам ключа и тя Бамм запали на 1/4 оборот викам това не е възможно да се случи от това което докара дето палеше с 2 до 5 минути въртене да запали от 1/4.
Направих кръгче с нея из околностите на сервиза колата си вървеше нормално.
Плащам му аз на жоро за работата ( Само да спомена че цената ме устройваше съвсем нормална беше за тази работа с помпата + агренажа и ролката и диагностика на колата ).
Тругвам си а щастлив от Ямбол.
Работата меко казано беше повече от добре изпипана с една дума човека си обича работата от сърце.
Отношението повече от човешко. От човека блика доверие не като в сервизите да си измият ръцете и да ти вземат парите при което ако могат повече да вземат, напротив платих даже по-малко от колкото си мислех.
Хората като Жоро са на изчезване!
Ако искате качество, човечност и приемлива цена това е Специалиста от Ямбол.
За последно ще кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ!
Вече имаш нов приятел и тук. !
*** Заключена тема ***
Последна промяна от dodnikov на 27 май 2013, 16:18, променено общо 9 пъти.
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Я първо си сложи тоя маркуч да видиш как са нещата, че май точно от въздуха ще ти е тоя проблем.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Specialista е твоя човек.
Ако прозрачните маркучи не покажат нещо, то намери координатите му тук или се надявай да прочете за проблема ти.
И после да споделиш какъв е бил проблема и как си го отстранил.
Успех!
Ако прозрачните маркучи не покажат нещо, то намери координатите му тук или се надявай да прочете за проблема ти.
И после да споделиш какъв е бил проблема и как си го отстранил.
Успех!
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
измери при майстор компресията от 24 до 28 разликата е много, клапани виж също и зацепване на ангренажи - все евтини операции , които ще покажат много неща, погледни и казанчето на антифриза и виж дали е бистър /гарнитура евентуално тръгнала/
измери при майстор компресията от 24 до 28 разликата е много, клапани виж също и зацепване на ангренажи - все евтини операции , които ще покажат много неща, погледни и казанчето на антифриза и виж дали е бистър /гарнитура евентуално тръгнала/
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Слушай сега,искам да накараш някой да гледа ауспуха когато въртиш на стартер и не ще да запали.
Важно е да се разбере има ли впръскване в този момент.Ако има впръскване това ще си проличи по това че от ауспуха ще излиза пушек!!!!
Има ли пушек значи има впръскване и цвета му ще ме насочи за какво става дума.Ако няма никакъв пушек значи няма впръскване!
Ако има впръскване значи горивната система е наред и трябва да се търси причината по друг начин и на друго място.
Ако няма пушек работата се завърта около помпата и нейното управление!
Повече мисля да не казвам че ще е много дълго.
Имам идея но за сега е само идея трябва да се проверят някой неща.
Успех!
Важно е да се разбере има ли впръскване в този момент.Ако има впръскване това ще си проличи по това че от ауспуха ще излиза пушек!!!!
Има ли пушек значи има впръскване и цвета му ще ме насочи за какво става дума.Ако няма никакъв пушек значи няма впръскване!
Ако има впръскване значи горивната система е наред и трябва да се търси причината по друг начин и на друго място.
Ако няма пушек работата се завърта около помпата и нейното управление!
Повече мисля да не казвам че ще е много дълго.
Имам идея но за сега е само идея трябва да се проверят някой неща.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
От колата излиза Бял пушек и мирише на сурова нафта необработена!
Но пушека излиза като е студена след 5 до 10 секунди като въртя - но има пушек леко бял.
Колата след като загрее пак не пали от 1/4 оборот а можеби за 2-3 секунди някъде мисля че не е нормално.
Колата днес е подкарах, но установих че няма мощ смисъл в нагорното не се наема като преди и трябва да минеш на по-малка предавка.
Забравил съм да спомена че агренажа го карам 500 над допостимити 50 хил./км не е сменян също не е сменян и горивния филтър сложил съм на него клапан да не връща горивото ще направя снимка къде е сложен.
Може ли да е разцентрована колата от агренажа?
Но пушека излиза като е студена след 5 до 10 секунди като въртя - но има пушек леко бял.
Колата след като загрее пак не пали от 1/4 оборот а можеби за 2-3 секунди някъде мисля че не е нормално.
Колата днес е подкарах, но установих че няма мощ смисъл в нагорното не се наема като преди и трябва да минеш на по-малка предавка.
Забравил съм да спомена че агренажа го карам 500 над допостимити 50 хил./км не е сменян също не е сменян и горивния филтър сложил съм на него клапан да не връща горивото ще направя снимка къде е сложен.
Може ли да е разцентрована колата от агренажа?
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Истината е в последното ти изречение!!!!
Ако можеш сам да пипаш обади се да ти подскажа!
Успех!
Ако можеш сам да пипаш обади се да ти подскажа!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
specialista написа:Истината е в последното ти изречение!!!!
Ако можеш сам да пипаш обади се да ти подскажа!
Успех!
Щеше да е супер ако можеш ама за съжаление си плащам като поп
Трябва само агренажа ли да се смени да знам какво да кажа в сервиза?
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
То ако беше за даване на пари,щях да те поканя тук,поне знам какво правя.
А да казвам на някой друг как да ти вземе парите и то задочно щото ти ще му кажеш какво да прави,честно да ти кажа ми идва малко в повече!
Успех!
А да казвам на някой друг как да ти вземе парите и то задочно щото ти ще му кажеш какво да прави,честно да ти кажа ми идва малко в повече!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
колега кое не разбра от поста ми ?ivo_63 написа:Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
измери при майстор компресията от 24 до 28 разликата е много, клапани виж също и зацепване на ангренажи - все евтини операции , които ще покажат много неща, погледни и казанчето на антифриза и виж дали е бистър /гарнитура евентуално тръгнала/



- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Иска ми се да дойда ама ми е далеч за жалостspecialista написа:То ако беше за даване на пари,щях да те поканя тук,поне знам какво правя.
А да казвам на някой друг как да ти вземе парите и то задочно щото ти ще му кажеш какво да прави,честно да ти кажа ми идва малко в повече!
Успех!
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
прежали 30 кила нафта и върви или много мъки те чакат - съвет от ходил "чак до там "




- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Аз от София се вдигнах, и ходих, и сега нямам никакви проблеми:dodnikov написа:Иска ми се да дойда ама ми е далеч за жалост
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=43301
Ти си решаваш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Мисли само в посоката да отидеш до Ямбол, и без това парите за гориво така и така ще ги дадеш по местни ''майстори''.
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Снимка на клапана против падене на гориво който обаче от него няма ефект днес даже нещя да запали .
Специалиста ако прочето това може ли на Лично да си даде телефона за контакти да се разберем за идването ми от Пазарджик до Ямбол.

Специалиста ако прочето това може ли на Лично да си даде телефона за контакти да се разберем за идването ми от Пазарджик до Ямбол.

[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
0888858710 - Георгиdodnikov написа:...
Специалиста ако прочето това може ли на Лично да си даде телефона за контакти да се разберем за идването ми от Пазарджик до Ямбол.
....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 28 юни 2012, 07:58
- Модел на автомобила: Mondeo 1,8TD
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Здравей, Додников.
Не видях да е написано че сте проверили свещите.
Смени подгревните свещи с нови и ще усетиш ефекта.
Това което обясняваш, че влошаването е дошло постепенно, ме навежда на тази мисъл.
При положение, че не си пипал ангренежа, няма как колата да се е разцентровала сама.
Щом пуши и мирише на нафта, значи изкарва неизгоряла смес.
Когато колата загрее, пишеш, че няма проблем с паленето. Това е таказащото двигателя е топъл и се нуждае от много по- малко подгряване. Не мисля, че ще видиш мехурчета въздух.
Провери свещите. Проври и центровката за да си спокоен.
Според мен няма смисъл да ходиш "чак до там".
Не видях да е написано че сте проверили свещите.
Смени подгревните свещи с нови и ще усетиш ефекта.
Това което обясняваш, че влошаването е дошло постепенно, ме навежда на тази мисъл.
При положение, че не си пипал ангренежа, няма как колата да се е разцентровала сама.
Щом пуши и мирише на нафта, значи изкарва неизгоряла смес.
Когато колата загрее, пишеш, че няма проблем с паленето. Това е таказащото двигателя е топъл и се нуждае от много по- малко подгряване. Не мисля, че ще видиш мехурчета въздух.
Провери свещите. Проври и центровката за да си спокоен.
Според мен няма смисъл да ходиш "чак до там".
"Добре е, че хората не разбират как работи нашата монетарна и банкова система .. обаче ако разберат ,вярвам ,че ще има революция !" - Хенри Форд ,1922 г.
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDI - 1999 г. Пали трудно при студен двигател
petio_andreew написа:Здравей, Додников.
Не видях да е написано че сте проверили свещите.
Смени подгревните свещи с нови и ще усетиш ефекта.
Това което обясняваш, че влошаването е дошло постепенно, ме навежда на тази мисъл.
При положение, че не си пипал ангренежа, няма как колата да се е разцентровала сама.
Щом пуши и мирише на нафта, значи изкарва неизгоряла смес.
Когато колата загрее, пишеш, че няма проблем с паленето. Това е таказащото двигателя е топъл и се нуждае от много по- малко подгряване. Не мисля, че ще видиш мехурчета въздух.
Провери свещите. Проври и центровката за да си спокоен.
Според мен няма смисъл да ходиш "чак до там".
Свещите са сменени не си прочел
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Къде чак до там, не е толкова далеч. 2-30 лв нафта и ще си реши проблема. Хората от София се вдигат да ходят при него. Няма да сбъркаш колега ако отидеш, Георги е много точен 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 28 юни 2012, 07:58
- Модел на автомобила: Mondeo 1,8TD
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Свещите са сменени не си прочел [/quote]
Да, пропуснал съм го.
Извинявам се....
Да, пропуснал съм го.
Извинявам се....
"Добре е, че хората не разбират как работи нашата монетарна и банкова система .. обаче ако разберат ,вярвам ,че ще има революция !" - Хенри Форд ,1922 г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта