Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Днес забелязах че като потегля с колата няма мощност дори и на равно и ускорява чак 5-6 секунди
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Вероятно вече е и в "авариен режим". Не светва ли лампата за подгрев на свещите ? Което да ти го подскаже.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
ЯЛТА написа:Вероятно вече е и в "авариен режим". Не светва ли лампата за подгрев на свещите ? Което да ти го подскаже.
Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
А спрей за лесен старт, не използувай никога! Защото се създава такава детонация, че може и някое бутало да се покаже да види кой го ебава. Ето така сами си чупите колите, а после тази била скапана, онази била трошка. Нещата трябва да се правят по правилния начин, а не както ни хрумне, защото примерно нямаме пари, време, знания, или каквото е нужно.dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
И при мен примигва лампата на ABS при палене, от какво ще е това? Чета по форумите, че от акумулатора се получава това примигване, ABS-а бил чувствителен към ниско напрежение и затова примигва при палене.dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
В Ямбол е истината! 

-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
всички фордове рано или късно ходят там - вие избирате кога 

- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
С никой не искам да споря но кола която не пали нормален начин в някои случаи се пали със спрея плюс това не си прочел първата тема колата е при жоро в ямбол.ЯЛТА написа:А спрей за лесен старт, не използувай никога! Защото се създава такава детонация, че може и някое бутало да се покаже да види кой го ебава. Ето така сами си чупите колите, а после тази била скапана, онази била трошка. Нещата трябва да се правят по правилния начин, а не както ни хрумне, защото примерно нямаме пари, време, знания, или каквото е нужно.dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Ти хубаво си си ъпдейтнал темата ама мислиш ли че хората гледат това всеки път като някой напише нещо в нея. Иначе добре си решил да му я закараш, сигурен съм че ще ти я оправи 

-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
- Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Имам подобен проблем и все още не съм намерил решение за него.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588
Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588
Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 13 апр 2013, 18:37
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
АЗ имах същия проблем и днес най-накрая го открих. При мен се оказа, че подгрева не ми включва.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
не е зле да си провериш акумулатора - ако е поумрял просто не завърта яко двг /проста проба - сложи го на зарядното и виж как ще запали после/donscot написа:Имам подобен проблем и все още не съм намерил решение за него.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588
Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Тези, които ползват нафтата не по предназначение
, т.е. за гориво в автомобилите си, трябва да знаят, че от съществена важност е акумулатора и неговата кондиция! Избирайте с по-голям стартов ток, за да има за подгряване и да остане за стартера.


- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Тук на конкретния автомобил в темата проблема го виждам на диагностика,но за сега не откривам причината.Има разлика между реалната температура и тази която
вижда компа.Разликата е голяма и достатъчна да причини куп главоболия.Странно как никой преди това не е видял това на диагностика.Няма да спестя подробности
пък може и някой да даде идея за която не се сещам.
Доста е объркващо като факти: Показанията на датчика отговарят на стойностите във аутодата,взех и друг датчик показанията и на него са същите.
И двата датчика са от вън за по лесна размяна и двата на диагностика показват почти едно и също с два три градуса разлика ,но не и реалната температура а със около 50 грауса в повече.Това е при положение че колата не е палена т.с. студена. При загрял мотор разликата е още по голяма при реална 90 гр. на диагностика се вижда почти двойно около 180 гр. Другия абсурд е че на диагностика с две различни програми се вижда и показанията на датчика като напрежение и те отговарят на еталоните от аутодата или поне така се вижда на диагностика.Ще си осигуря лесен достъп до компютъра за да мога направо от там да направя проверка на стойностите като съпротивление и напрежение и ако виждам това което трябва мисля да обвиня компютъра че нещо се е бъгнал.Ако друг е минал по този път или има идея нека сподели.
Поздрави!
вижда компа.Разликата е голяма и достатъчна да причини куп главоболия.Странно как никой преди това не е видял това на диагностика.Няма да спестя подробности
пък може и някой да даде идея за която не се сещам.
Доста е объркващо като факти: Показанията на датчика отговарят на стойностите във аутодата,взех и друг датчик показанията и на него са същите.
И двата датчика са от вън за по лесна размяна и двата на диагностика показват почти едно и също с два три градуса разлика ,но не и реалната температура а със около 50 грауса в повече.Това е при положение че колата не е палена т.с. студена. При загрял мотор разликата е още по голяма при реална 90 гр. на диагностика се вижда почти двойно около 180 гр. Другия абсурд е че на диагностика с две различни програми се вижда и показанията на датчика като напрежение и те отговарят на еталоните от аутодата или поне така се вижда на диагностика.Ще си осигуря лесен достъп до компютъра за да мога направо от там да направя проверка на стойностите като съпротивление и напрежение и ако виждам това което трябва мисля да обвиня компютъра че нещо се е бъгнал.Ако друг е минал по този път или има идея нека сподели.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Това е начина Жоре! Виж какво излиза на перата на компютъра, защото може да има някакъв проблем по инсталацията.
От близо 3 години съм престанал да ползвам терморезисторни датчици за собствени нужди. Ползвам готови калибрирани заводско термометри в корпус ТО92, който предава директно информация по I2C шина.
И една идея - опитай с някакъв потенциометър/тример паралелно или последователно на термодатчика, в зависимост от това дали искаш да намалиш или увеличиш съпротивлението му. Така може да оправиш положението докато намерите друг компютър. Дано не е в него проблема!
От близо 3 години съм престанал да ползвам терморезисторни датчици за собствени нужди. Ползвам готови калибрирани заводско термометри в корпус ТО92, който предава директно информация по I2C шина.
И една идея - опитай с някакъв потенциометър/тример паралелно или последователно на термодатчика, в зависимост от това дали искаш да намалиш или увеличиш съпротивлението му. Така може да оправиш положението докато намерите друг компютър. Дано не е в него проблема!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
И на входа на компютъра напреженията ще са правилни, проблема вероятно е вътре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
То май няма да е само от компютъра
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Правих една КАлинка миналата седмица, ама бяха сменяли вече датчик, но само на букса го докарали - трябва да е сив, със съпротивление 95 кОм при 0° и 2.2 кОм при 100°, а му сложили бял със съпротивление около 1 кОм при стайна температура. Компютърът показваше на диагностиката 152° и КАлинката си светваше лампата и пускаше вентилатора по всяко време - на студен мотор показанията тръгваха от 116°. Да не моделът да не е избран правилно и съответно стойностите да заблуждават? Както предлага nikolovvd, може да се пробва с потенциометър, ако е NTC - един 0-100 кОм последователно на датчика и да се вдига съпротивлението до нормални показания по компютър. Друга идея - жиците да правят някъде комшулук с тези на друг датчик и да свалят/вдигат потенциала към компютъра, което лесно може да се хване при разкачени датчик и компютър.
- dodnikov
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Работата за паленето както се досещате опря до ГНП-то Специалиста го разглоби, но неми даде голяма надежда за успех. Досещате се че втора ръка си е пари да не говорим за ново.
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Този мъртвец е вече съживен!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта