Новият FORD KUGA & НОВИЯТ FORD FIESTA
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Новият FORD KUGA & НОВИЯТ FORD FIESTA
Интелигентните технологии на Ford Kuga оставят SUV моделите на конкуренцията далеч зад себе си.
Той притежава интелигентна система със задвижване на четирите колела, която реагира мигновено на различните видове терен и условия за шофиране. На асфалт или извън пътя, автомобилът ви осигурява забележително сцепление с пътната настилка и пълен контрол - дори върху лед, пясък или много мокри повърхности. Тъй като системата е от типа „при необходимост“, дори не е нужно да я включвате - тя се активира автоматично, когато ви потрябва.
Моделът Kuga е оборудван с много други допълнителни функции, а съвременният му външен вид пасва идеално на свръхмодерните му технологии. Научете повече за удоволствието от шофирането, динамиката и ефективността,дизайна и нивата на безопасност на Kuga. Предоставен за тест от Мото Пфое
Новият FordFiesta е невероятно атрактивен автомобил с цял набор нови функции* и новаторски технологии като 1,0-литровия 3-цилиндровдвигател с 80 конски сили и Ford SYNC, които правят управлението му по-лесно и ефективно. Двигателят предоставя същата икономия на гориво като малък 1-литров двигател, но с динамиката на 1,6-литров, а SYNC ви позволява да избирате песни или да осъществявате входящи и изходящи разговори, като използвате прости гласови команди.
Комбинацията от невероятни технологии и свръхмодерен дизайн в този FordFiesta гарантира, че ще привлечете погледите и всяко излизане с автомобила ще бъде забавно и безпроблемно. Предоставен за тест от Мото Пфое
Споделете впечатленията си от тест-драйв на колите...
Той притежава интелигентна система със задвижване на четирите колела, която реагира мигновено на различните видове терен и условия за шофиране. На асфалт или извън пътя, автомобилът ви осигурява забележително сцепление с пътната настилка и пълен контрол - дори върху лед, пясък или много мокри повърхности. Тъй като системата е от типа „при необходимост“, дори не е нужно да я включвате - тя се активира автоматично, когато ви потрябва.
Моделът Kuga е оборудван с много други допълнителни функции, а съвременният му външен вид пасва идеално на свръхмодерните му технологии. Научете повече за удоволствието от шофирането, динамиката и ефективността,дизайна и нивата на безопасност на Kuga. Предоставен за тест от Мото Пфое
Новият FordFiesta е невероятно атрактивен автомобил с цял набор нови функции* и новаторски технологии като 1,0-литровия 3-цилиндровдвигател с 80 конски сили и Ford SYNC, които правят управлението му по-лесно и ефективно. Двигателят предоставя същата икономия на гориво като малък 1-литров двигател, но с динамиката на 1,6-литров, а SYNC ви позволява да избирате песни или да осъществявате входящи и изходящи разговори, като използвате прости гласови команди.
Комбинацията от невероятни технологии и свръхмодерен дизайн в този FordFiesta гарантира, че ще привлечете погледите и всяко излизане с автомобила ще бъде забавно и безпроблемно. Предоставен за тест от Мото Пфое
Споделете впечатленията си от тест-драйв на колите...



-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Новият FORD KUGA & НОВИЯТ FORD FIESTA
Мда, за фиестата мога да се изкажа, защото само за нея ми остана време за 5 минутен тест по баира надолу и нагоре.
Направих си следния експеримент: при изкачването стигнах до сравнително лек наклон, включих втора от трета, изчаках я да падне скоростта сама.
Целта ми беше да видя как ще се държи след като свърши инерцията, като не подавам газ.
Резултатът е: Фиестата продължава да се катери стабилно, но се усеща едно леееко притреперване в купето и във волана.
Другото което ми направи впечатление е че има някаква странна пърагвина, въпреки двигателчето си и точно поради него някак си не се усеща как дърпа и вдига оборотите.
Този феномен го забелязах и миналата година при теста на последния Фокус с EcoBoost 1,0 125 к.с.
Настъпваш газта, превключваш от пръва до трета предавка, гаааз и тръпнеш да усетиш как двигателя те изтегля ... и нищо, няма изтегляне...
Разочаровано поглеждаш оборотомер и километраж и виждаш че оборотите са вече над 5500, а километрите са също учудващо много.
Този двигател не предлага рязкото ускорение и вдигане на адреналина (поне за шофьора), което от своя страна води до ниски нива на стрес при шофиране (с уговорката че няма кой да ви ядосва, т.е. ако някой ви ядоса и се качите да си го изкарате на колата няма да стане
).
Относно купето на фиестата няма какво да кажа, освен, че новия външен вид ми допада много повече от стария.
Новият е много по-агресивен може би и това е причината да очакваш нещо по-агресивно под капака.
В крайна сметка струва ми се, че хубавите неща са повече от тези които към които има какво още да се желае.
Направих си следния експеримент: при изкачването стигнах до сравнително лек наклон, включих втора от трета, изчаках я да падне скоростта сама.
Целта ми беше да видя как ще се държи след като свърши инерцията, като не подавам газ.
Резултатът е: Фиестата продължава да се катери стабилно, но се усеща едно леееко притреперване в купето и във волана.
Другото което ми направи впечатление е че има някаква странна пърагвина, въпреки двигателчето си и точно поради него някак си не се усеща как дърпа и вдига оборотите.
Този феномен го забелязах и миналата година при теста на последния Фокус с EcoBoost 1,0 125 к.с.
Настъпваш газта, превключваш от пръва до трета предавка, гаааз и тръпнеш да усетиш как двигателя те изтегля ... и нищо, няма изтегляне...
Разочаровано поглеждаш оборотомер и километраж и виждаш че оборотите са вече над 5500, а километрите са също учудващо много.
Този двигател не предлага рязкото ускорение и вдигане на адреналина (поне за шофьора), което от своя страна води до ниски нива на стрес при шофиране (с уговорката че няма кой да ви ядосва, т.е. ако някой ви ядоса и се качите да си го изкарате на колата няма да стане

Относно купето на фиестата няма какво да кажа, освен, че новия външен вид ми допада много повече от стария.
Новият е много по-агресивен може би и това е причината да очакваш нещо по-агресивно под капака.
В крайна сметка струва ми се, че хубавите неща са повече от тези които към които има какво още да се желае.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Новият FORD KUGA & НОВИЯТ FORD FIESTA
Да за почнем от Фиестата. Външно изглежда добре, на мен стария външен вид ми харесва повече. Тук изключвам новия ST вариант, просто си е паснал изцяло с колата. По интериора - значително подобрение от предишния модел, по добре разположени бутони за огледалата, има и подлакътник(не се налага да се купува допълнително), осветление при поставките за чаши и автоматично капаче на изхода за 12V. Като динамика е добре, но не очаквах да е мъртвец под 2000 оборота, след това си показва класата - малка пъргава количка, с много добро поведение на пътя. Определено ми допада.
Относно Куга-та: направи ми впечатление, че за малко джипче е обезшумен много добре, като динамика също добре (така и не разбрах с кой мотор е). Интериора е приятен и удобен, багажника може да е малко по-голям. Екстериора ми допада повече от стария модел.
Относно Куга-та: направи ми впечатление, че за малко джипче е обезшумен много добре, като динамика също добре (така и не разбрах с кой мотор е). Интериора е приятен и удобен, багажника може да е малко по-голям. Екстериора ми допада повече от стария модел.
-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 06 юни 2012, 11:11
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Новият FORD KUGA & НОВИЯТ FORD FIESTA
За мен Фиестата е просто перфектна за градска количка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта