За настроиката на газ
- forzi
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
- Местоположение: софия
- Контакти:
- Status: Извън линия
За настроиката на газ
Мисля във форума бях прочел някъде,че на газовите уредби без ламбда контрол им правят настроиката така,че на 3000 оборота сместа да бъде с оптимално съотношение (газ/въздух). При този режим има наи-пълно изгаряне и е наи-икономичен. Ако се кара на по-ниски обороти сместа е богата, а при по-високи е бедна. В града обаче почти не ги достигам тези обороти,та си мисля дали ако завъртя пластмасовите винтове на троиника (с един оборот примерно)няма да сваля оптималното съотношение на 2000 оборота т.е. да направя колата по икономична при ниски обороти? Когато ми предстои извънградско пътуване връщам на старото положение. И понеже операцията не е сложна, така би могло да се прави настроика за градско и извън градско каране. Ама това са си мои разсъждения
Някои по-запознат с тематиката би ли ми казал дали може да се прави така?


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Принципно си прав.То и насртойката с газ анализатор е точно тази при различни обороти да се види колко е дебита.Аз също карам с леко натегнати болтове на тройника,но като реша да изпреваря рязко не става-съответно и с 1 литър свалям разхода.Ти ще си прецениш как да си я врътнеш-ако караш веднъж месечно извънградско идеята ти е добра,но ако си 1,2 пъти седмично навън не си заслужава,щото тези болтове са пластмасови,имат някакво уплътнение и с въртенето вероятно ще почнат да изпускат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 213 госта