Свещи или....?
Свещи или....?
Появи се проблем, ако съм на газ и двигателя е студен. Значи паля и оборотите са постоянни, но при подаване на газ двигателя изведнъж почва да работи като на три цилиндъра. Ако настъпя педала много рязко направо си гасне. При много плавно подаване на газ не прави тази мизерия. При загрят двигател няма такъв проблем, ако съм на бензин също... 

Ми капачката съм я сменял преди година май, но това пак няма значение.... Просто все я отлагам за накрая ( за тези, които не виждали къде е на тоя модел, ще им обясня че в завода са я монтирали преди да качат двигателя в коша), така е завряна, че да се може да се мокри от локвичките само, но не и да е удобна да я сложиш обратно, ако я махнеш......



Имаме участник познал верния отговор!orlinm написа:valboy
Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Свалих дистр. капачка най-накрая. Вътре има една пластмасова капачка, която служи за уплътнение, та тя беше се цепнала точно там, където трябва да уплътнява... В резултат, на което е пропускала влага- вътре електродите на капачката(не знам дали се казват електроди...) бяха хванали яко ръжда(патина де, нали са медни), от едната страна на самото делко през ръба е влизало също влага и беше образувало нещо такова като налеп(ае като от киселината на акумулатора).
Сега съм с някаква капачка от Алфа Ромео 164, защото тя стана(сега мнооо дърпа


Допълнително сложих на уплътнението силикон-антибактериален! Днес се държа добре болида!

P.S. Темата определено не е за АГУ.

Последна промяна от valboy на 16 окт 2006, 11:40, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре, че си открил проблема. Имам един приятел, кото на Вектра (това им е масов проблем) смени кабели, свещи, ламбда сондаvalboy написа:Имаме участник познал верния отговор!orlinm написа:valboy
Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Свалих дистр. капачна най-накрая. Вътре има една пластмасова капачка, която служи за уплътнение, та тя беше се цепнала точно там, където трябва да уплътнява... В резултат, на което е пропускала влага- вътре електродите на капачката(не знам дали се казват електроди...) бяха хванали яко ръжда(патина де, нали са медни), от едната страна на самото делко през ръба е влизало също влага и беше образувало нещо такова като налеп(ае като от киселината на акумулатора).
Сега съм с някаква капачка от Алфа Ромео 164, защото тя стана(сега мнооо дърпа), но ще го преживея някакси......
![]()
Допълнително сложих на уплътнението силикон-антибактериален! Днес се държа добре болида!
![]()
P.S. Темата определено не е за АГУ.


Не! Не съм пиян - аз така си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта